Web Analytics Made Easy - Statcounter

قرارداد بازیکن مصری در سال ۲۰۲۳ به پایان می رسد، پس چرا قرمزها هنوز نتوانسته اند قرارداد جدیدی را نهایی کنند؟

به گزارش ایلنا، منصفانه است بگوییم محمد صلاح از زمان ورودش به لیورپول عملکرد قابل توجهی داشته است و همین را می توان در مورد ایجنت او گفت، البته از نظر هواداران قرمزها. رامی عباس عیسی اخیراً دوباره در وضعیتی مشابه قبل حضور داشته و با جدیدترین پست‌های رمزآلود توییتر، جنجال رسانه‌های اجتماعی را برانگیخته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک عکس (حداقل دو سال پیش که در ملوود، زمین تمرین قدیمی لیورپول گرفته شده) از صلاح که با صدای بلند می‌خندد در حالی که عباس در پس زمینه با گوشی خود مشغول است، چه معنایی می تواند داشته باشد؟ اکثر هواداران آن را به عنوان یک "به روز رسانی" نه چندان مثبت در مورد وضعیت قرارداد ستاره مصری در نظر گرفتند. هواداران در حال حاضر نگران این موضوع هستند و این ایده که صلاح و نماینده اش ممکن است با پیشنهاد باشگاه – یا عدم آن – سرگرم شوند یا حتی مورد توهین قرار بگیرند، کمک چندانی به آرام کردن اعصاب آن‌ها نکرده است. چه این درست باشد یا نه، فرار از این احساس که صلاح و لیورپول به مرحله حساسی رسیده‌اند، سخت است.

با وجود تمام صحبت‌های یورگن کلوپ در مورد "مذاکرات خوب"، این واقعیت باقی می‌ماند که ستاره قرمزها در فاصله کمتر از ۱۸ ماه از قرارداد فعلی خود باقی مانده است و تاریخ به ما می گوید که هر چه این موارد طولانی‌تر شود، احتمال حل و فصل مشکلات کمرنگ‌تر می‌شود.

 پس چه اتفاقی می افتد؟ آیا صلاح می‌ماند و تمدید می‌کند یا قراردادش را فسخ می‌کند و در سال ۲۰۲۳ به صورت رایگان جدا می‌شود؟ آیا لیورپول، آنقدر که ممکن است ناخوشایند به نظر برسد، حتی در تابستان امسال با فروش او پول به جیب می‌زند؟

 در اینجا GOAL نگاه دقیق تری به وضعیت می اندازد…

 پول

هیچ مکانی بهتر از پول برای شروع وجود ندارد و این است که به اندازه هر چیز دیگری تعیین می کند که چه اتفاقی می افتد. صلاح می‌گوید هیچ چیز «دیوانه‌ کننده‌ای» نخواسته است، اما می‌دانیم که او به دنبال یک قرارداد بزرگ است، قراردادی چهار ساله که نه تنها او را به پردرآمدترین بازیکن تاریخ لیورپول، بلکه یکی از پردرآمدترین بازیکنان تاریخ لیورپول در لیگ برتر تبدیل کند.

ممکن است بگویید به اندازه کافی منصفانه است. به هر حال، تعداد کمی از بازیکنان، در صورت وجود، در طول پنج سال گذشته به چنین سطح بالایی به طور مداوم عمل کرده‌اند. صلاح از روزی که پا به داخل آنفیلد گذاشت، نتیجه گرفته است. او گل زده، رکورد پشت سر هم شکسته و جام های بزرگی را به دست آورده است. او مجموعه‌ای از جوایز فردی را کسب کرده و در حال حاضر در مسیر کسب سومین کفش طلای لیگ برتر است.

در حال حاضر، او حتی پردرآمدترین بازیکن لیورپول نیست – ویرجیل فن دایک، با حدود ۲۲۰۰۰۰ پوند (۲۹۷۰۰۰ دلار) در هفته – حتی اگر صلاح اخیراً در رده سوم لیست بهترین بازیکن مردان فیفا قرار گرفت و در بین ۱۰ بازیکن برتر قرار گرفت، بیشتر از او دستمزد می‌گیرد.

لیورپول می داند که اگر بخواهد صلاح را پس از سال ۲۰۲۳ حفظ کند، باید ساختار دستمزد فعلی در قبال او را بشکند. او حقوق هفتگی بیش از ۳۰۰۰۰۰ پوند (۴۰۵۰۰۰ دلار) خواهد داشت. آن‌ها همچنین به خوبی می دانند که او در ژوئن ۳۰ ساله می‌شود و انعقاد قراردادهای بزرگ و بلندمدت به بازیکنان در آن سن مملو از خطر است. با این حال، کلوپ معتقد است که حرفه ای بودن و فداکاری این بازیکن به او کمک می کند تا در ۳۰ سالگی در سطح بالایی ظاهر شود.  صلاح در مدت حضور خود در آنفیلد تنها ۹ بازی لیگ را از دست داده است (و دو مورد از آن ها در این ماه به دلیل جام ملت های آفریقا بود) و معتقد است که در حال حاضر در بهترین فرم بدنی دوران حرفه ای خود قرار دارد.

تعداد کمی مانند او وجود دارد. بنابراین، در حالی که دستمزد، مثلاً ۲۰ میلیون پوند (۲۷ میلیون دلار) در سال ممکن است بسیار زیاد به نظر برسد، هزینه جایگزینی چنین بازیکنی، چه از نظر هزینه انتقال و چه از نظر دستمزد، بدون توجه به سطح عملکرد، بسیار فراتر از این خواهد بود.

 سوابق

تابستان زمان تمدید قرارداد در آنفیلد بود، با هفت بازیکن تیم اصلی که قراردادهای جدیدی بین ژوئن و سپتامبر امضا کردند. آلیسون بکر، اندی رابرتسون، فابینیو، ترنت الکساندر-آرنولد و هاروی الیوت همگی در این دوره طولانی حضور دارند، اما از دیدگاه صلاح، جذاب ترین قراردادها مربوط به فن دایک و جوردن هندرسون بود. هر دو در ماه آگوست قراردادهای چهار ساله امضا کردند که در مورد ون دایک تا ۳۴ سالگی و در مورد هندرسون فراتر از آن خواهد رسید. هر دو هنوز به عنوان بازیکنان کلیدی، در داخل و خارج از زمین دیده می‌شوند و بر این اساس پس از ۳۰ سالگی حقوق دریافت خواهند کرد، حتی اگر هر دو مشکلات جدی با مصدومیت داشته باشند.

به طور مشابه، قرارداد جیمز میلنر، کاپیتان دوم، در دسامبر ۲۰۱۹، یک ماه کمتر از تولد ۳۴ سالگی اش، به مدت سه سال تمدید شد. لیورپول ممکن است از اعطای دستمزد و قرارداد بلندمدت واینالدوم که سال گذشته می‌خواست، امتناع کرده باشد، که این امر باعث ناامیدی ملی‌پوش هلندی شد، اما آن‌ها به وضوح در مورد بازیکنان بالای ۳۰ سال سیاست سخت‌گیرانه‌ای ندارند. جالب اینجاست که قرارداد هندرسون تنها چند هفته پس از انتشار اخباری مبنی بر نارضایتی او از پیشنهاد اولیه لیورپول انجام شد و تعدادی از باشگاه‌های بزرگ اروپایی وضعیت او را زیر نظر داشتند.  قرمزها به سرعت برای رفع این مشکل واکنش نشان دادند، اما با وجود تعدادی از مصاحبه‌ها از سوی بازیکن مبنی بر اینکه صلاح می‌خواهد بماند، هنوز این کار را با صلاح انجام نداده‌اند.

نظرات کلوپ حداقل باعث دلگرمی است.  او اخیرا گفت: «هیچ کس نباید نگران باشد. من فکر می کنم دلایل کافی برای مثبت بودن وجود دارد، اما این چیزها زمان می برد.»

این رویکرد متفاوتی با رویکردی است که او با واینالدوم، یا قبل از آن با امره جان اتخاذ کرد، زمانی که سؤالات تقریباً فوراً رد شدند! کلوپ در اوایل این ماه گفت: «البته ما می خواهیم او را حفظ کنیم. من در مورد آن مثبت هستم و هواداران به اندازه شما عصبی نیستند. حالا ببینیم چطور پیش خواهد رفت.»

 ایجنت

چیزهای زیادی وجود دارد که باید در نظر گرفت – برخی از طرف باشگاه، برخی از سمت بازیکن و بسیاری از سمت ایجنت‌ها. این همان سخنان کلوپ در ۱۵ ژانویه بود و پنج روز بعد عکس «خنده بلند» عباس در توییتر منتشر شد، آخرین مورد از یک سری پست‌هایی که به بهترین وجه می‌توان آن را «بدون پایان مشخص و پایان باز» توصیف کرد. عباس پس از اینکه صلاح در روز افتتاحیه این فصل نوریچ را ناامید کرد، نوشت: «امیدوارم آنها تماشا کنند.» بسیاری آن را به عنوان پیامی مستقیم به مالکان لیورپول، به ویژه مایک گوردون، که مدیریت روزانه باشگاه را بر عهده دارد، تلقی کردند. در ماه مارس گذشته، عباس پس از تعویض شگفت آور صلاح در شکست مقابل چلسی، با فابریزیو رومانو گفتگو کرد.  عباس در پاسخ به سؤال رومانو در پاسخ گفت: «این روزها کمی حوصله اش سر رفته است.» البته این خطر وجود دارد که ما بیش از حد از این چیزها بخوانیم، اما عباس احمق نیست. او می داند که کلمات (یا علائم نگارشی) او چگونه مورد بحث، تجزیه و تفسیر قرار می گیرند. شاید این بخشی از سرگرمی برای او باشد!

صلاح مشتری اصلی اوست، تقریباً تنها مشتری او، و شهرت این مهاجم در سطح جهانی در طول دوران حضورش در لیورپول افزایش یافته است. او قراردادهای تجاری بزرگی با شرکت‌هایی مانند آدیداس و پپسی دارد و توانسته در خارج از فوتبال نیز چهره خود را ارتقا دهد. او و عباس ارزش او را می‌دانند و در مورد دسترسی رسانه‌ای که می دهند بسیار مراقب هستند. برای مثال دلیلی وجود دارد که صلاح در این ماه روی جلد مجله GQ بود و دلیلی وجود داشت که او در دسامبر گذشته با نشریه اسپانیایی AS صحبت کرد. او به ندرت با مطبوعات بریتانیا صحبت می کند و حتی حضورش در مصاحبه با رسانه‌های باشگاه نیز به تعویق افتاده است.

لیورپول ممکن است در گذشته با نمایندگان اشتباه کرده باشد – وارد و رحیم استرلینگ را به خاطر دارید؟  – اما آنها در سال های اخیر یکی از بزرگترین هزینه کنندگان اروپا در مورد هزینه های واسطه‌ها و ایجنت‌ها بوده اند. برای حفظ صلاح در آنفیلد، مطمئناً باید این روند را ادامه دهند.

 فوتبال

 شکی نیست که لیورپول وارد دوره حساسی می شود، به خصوص زمانی که صحبت از ساختار تیم و باشگاه می شود. تغییرات بزرگ در راه است. مایکل ادواردز، مدیر ورزشی، در پایان فصل جدا می شود، در حالی که قرارداد کلوپ قرار است تا دو سال دیگر به پایان برسد و هنوز هیچ تصوری از تمدید آن وجود ندارد. و جدایی از صلاح، بازیکنانی مانند سادیو مانه و روبرتو فیرمینو، و همچنین نبی کیتا و الکس چمبرلین که همگی در ۱۸ ماه پایانی قراردادهای مربوطه خود هستند. نحوه برخورد آن‌ها با این مسائل بسیار جذاب خواهد بود.

برای مثال، بعید است که به همه صلاح، مانه و فیرمینو قراردادهای جدیدی داده شود، اما صلاح احتمالاً تنها کسی است که می‌تواند مبلغ فوق العاده ای را به جیب بزند. مشکل اینجاست که او همچنین کسی است که با جدایی‌اش یک حفره عمیق ایجاد می‌کند و بنابراین جایگزینی آن بیشترین هزینه را خواهد داشت. او مطمئناً کم مشتری نخواهد داشت. بعید است که او میراث خود را با پیوستن به یک باشگاه رقیب در لیگ برتر – چلسی به عنوان مشتاق ترین مشتری – به خطر بیندازد، اما باشگاه‌هایی مانند پاری سن ژرمن و رئال مادرید تقریباً در صورت امکان، راهی برای جذب او خواهند یافت. و چه کسی می داند که آیا پیشنهاد خوان لاپورتا مبنی بر بازگشت بارسلونا به عنوان بازیکنان بزرگ در بازار در ۱۲ تا ۱۸ ماه آینده درست خواهد بود یا خیر.

لیورپول می داند که از تابستان امسال نیاز به خریدهای جدید دارد. آن‌ها می‌دانند که تیم باید تکامل یابد و میانگین سنی تیم باید پایین بیاید، اما آیا برای رسیدن به این هدف به طور جدی به فروش صلاح یا مانه (یا هر دو) فکر می کنند؟ اگر آنها این کار را انجام دهند، این بزرگترین خطری است که گروه ورزشی Fenway تا به حال انجام داده و احتمالاً بزرگترین اشتباهی است که آنها تاکنون مرتکب شده‌اند.

 هیچ بازیکنی بزرگتر از باشگاه لیورپول نیست اما تعداد کمی از صلاح در حال حاضر بزرگتر هستند. قرمزها به سادگی باید وضعیت او را مرتب کنند و هر چه زودتر بهتر شوند. انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: محمد صلاح لیورپول یورگن کلوپ تمدید قرارداد صلاح لیورپول محمد صلاح یورگن کلوپ حال حاضر ۳۰ سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۴۵۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خطر از بیخ گوش لیورپول گذشت؛ مصدومیت اندی رابرتسون جدی نیست

اندی رابرتسون یک هفته دیگر برای حضور در زمین آماده خواهد بود. 

طرفداری | برای دومین بار طی شش ماه اخیر، اندی رابرتسون در بازی تیم ملی اسکاتلند مصدوم شده است. 

به گزارش جیمز پیرس از اتلتیک؛ لیورپول امروز خبر خوشی دریافت کرد. نتایج اسکن مچ پای اندی رابرتسون نشان داد که او دچار شکستگی استخوان یا آسیب رباط نشده است. مدافع چپ این تیم که در اواخر نیمه اول دیدار دوستانه اسکاتلند مقابل ایرلند شمالی در روز سه شنبه از زمین خارج شد، به جای هفته‌ها، تنها چند روز از میادین دور خواهد بود. حضور رابرتسون در دیدار مقابل برایتون بعید به نظر می‌رسد، اما احتمالا برای بازی هفته آینده مقابل شفیلدیونایتد آماده خواهد بود. ترنت الکساندر آرنولد که به دلیل مصدومیت زانو از 10 فوریه بازی نکرده، در تعطیلات ملی روند بهبودی خود را سرعت بخشیده است اما هنوز برای بازگشت به تمرینات گروهی آماده نیست. قرمزها قصد دارند با احتیاط بیشتری با او رفتار کند، چرا که آرنولد در اواخر ژانویه پس از بازگشت زودهنگام از مصدومیت قبلی، دوباره دچار آسیب‌دیدگی شد. آلیسون که از اوایل فوریه به دلیل مصدومیت همسترینگ از میادین دور بوده نیز نیمه دوم آوریل را برای بازگشت خود در نظر گرفته است.

 

 

 

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • اسطوره از لیست لیورپول کنار رفت؛ ژابی آلونسو در بایرلورکوزن می‌ماند!
  • خطر از بیخ گوش لیورپول گذشت؛ مصدومیت اندی رابرتسون جدی نیست
  • بازگشت بازیکنان لیورپول به تمرینات پس از پشت سر گذاشتن بازی‌های ملی / فیلم
  • وقتی نارنجک داخل گاوصندوق منفجر شود، چه اتفاقی می افتد (فیلم)
  • اسکان مسافران نوروزی در ۷۰۰۰ فضای آموزش و پرورش اصفهان از ۶۵۰ هزار نفر عبور کرد
  • پلی به گذشته - گل تماشایی فرناندو تورس با پیراهن لیورپول به ساندرلند (2010/3/28) / فیلم
  • زندگی دوباره ۳ بیماربا اهدای عضو در مشهد
  • صلاح مدل لباس ستاره لیورپول‌ را تغییر داد
  • امباپه، صلاح، مودریک و شاید هم گارناچو؛ ۵ فوتبالیست سرشناس المپیک ۲۰۲۴ کدام ستاره‌ها خواهند بود؟
  • خطرناک‌ترین برنامه ایلان ماسک؛ چه اتفاقی می‌افتد که مغزمان دیگر در کنترل ما نباشد؟