Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - امام جمعه کرمان با اشاره به خسارات زیاد در سیل جنوب استان گفت: برگشتن زندگی مردم به حالت عادی در اولویت خدمت‌رسانی به سیل زدگان باشد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی‌سلیمانی صبح امروز در بازدید از مناطق سیل زده منوجان اظهار داشت: در سفر به جنوب استان کرمان از مناطق سیل زده زیادی در این منطقه از نزدیک بازدید کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در بعضی از مناطق منازل مردم آسیب جدی دیده و دچار آبگرفتگی شده است گفت: در بعضی از مناطق نیز زیر ساخت‌ها تخریب شده و آسیب زیادی دیدند.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان با اشاره به اینکه در بعضی از مناطق نیز کشاورزی، احشام و دام مردم آسیب‌های زیادی دیده است افزود: صبح امروز به همراه امام جمعه، فرماندار و فرمانده سپاه منوجان از خسارات سیل در برخی از مناطق بازدید کردیم.

سیل و طوفان 4495 میلیارد تومان خسارت به استان کرمان وارد کرد/ دستورات رئیس جمهور اجرایی شدامام جمعه کرمان از مناطق سیل زده جنوب استان کرمان بازدید کرد+تصویرامام جمعه کرمان بر خدمت‌رسانی مستمر به مردم سیل زده جنوب استان تاکید کرد

وی با بیان اینکه در این شهرستان شاهد وارد شدن خسارت سیل در هر چهار حوزه احشام، کشاورزی، منازل و زیر ساخت‌ها هستیم گفت: کشاورزی این شهرستان به صورت جدی آسیب دیده و به زیرساخت‌ها از جمله پل و جاده آسیب وارد شده است.

علیدادی‌سلیمانی با ابراز امیدواری از اینکه هر چه زودتر مسئولان تدابیری بیندیشند که به این مسائل و مشکلات رسیدگی شده و زندگی مردم به حالت عادی برگردد افزود: بعضی از محصولات کشاورزی در فصل برداشت قرار داشته و به آنها نیز خسارت وارد شده که امیدواریم با تدابیر مسئولان خسارت‌های این حوزه و حاصل دسترنج کشاورزان جبران شود.

انتهای پیام/511/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان کرمان سیل سیل زده استان کرمان سیل سیل زده مناطق سیل زده استان کرمان جمعه کرمان جنوب استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۴۵۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید سرزده رییس دفتر بازرسی ویژه رییس‌جمهور از بیمارستان امام خمینی(ره)

 

به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دفتر بازرسی ویژه رییس‌جمهور، حجت‌الاسلام حسن درویشیان نماینده رئیس جمهور در آخرین روز از اجرای " طرح ملی پایش مراکز درمانی سراسر کشور در تعطیلات نوروزی" ، طی بازدید سرزده‌ از بخش‌های مختلف بیمارستان امام خمینی ره تهران دیدن کرد و از نزدیک در جریان مشکلات بیماران و همراهان و همچنین گزارش کمبودها و نارسایی‌های کادر درمان قرار گرفت.

در این بازدید میدانی دو ساعته که با همراهی مسوولان وزارت بهداشت‌ودرمان و مدیران بیمارستان امام‌خمینی ره انجام شد، حجت‌الاسلام درویشیان از اورژانس‌، آزمایشگاه، بخش‌های خون، گوش و حلق و بینی، جراحی‌های محدود، سرطان و انستیتو کنسر، و قلب و انکولوژی بازدید به عمل آورد و بدون واسطه مشکلات مردم و شکایات آنها را شنید و دستورات لازم را در جهت رسیدگی فوری به کادر درمان صادر کرد.

 رئیس دفتر بازرسی ویژه رییس‌جمهور، در پایان این بازدید سرزده، در گفت‌وگویی کوتاه اظهار داشت: با توجه به اهمیت خدمات بهداشتی و درمانی به مردم در ایام نوروز ، بلافاصله ۱۵ گروه متشکل از نخبگان ، کارشناسان، خبرگان و بازرسان تخصصی حوزه بهداشت و درمان، از ۲۹ اسفند سال گذشته تا ۲۴ فروردین امسال به استان ها اعزام شدند و عملکرد بیمارستان ها، درمانگاه‌ها و داروخانه‌ها را به صورت شبانه‌روزی مورد رسیدگی و بازرسی قرار دادند که گزارش آن به زودی تقدیم رئیس‌جمهور خواهد شد‌.

مسوول مبارزه با فساد در دولت سیزدهم درباره نتایج و خروجی این طرح ملی تصریح کرد: مشکلاتی نظیر کمبود پرستار ، غیبت برخی پزشکان آن‌کال و شیفت در ایام تعطیل، فقدان برخی داروهای کمیاب، ضعف در برخی تجهیزات مورد نیاز پزشکی و عدم تناسب تخت و تعداد بیمار در گزارش‌ها مورد اشاره قرار گرفته است، البته در بسیاری از شهرستان‌ها با مازاد تخت مواجه هستیم.

حجت‌الاسلام درویشیان افزود: متاسفانه فرهنگ قدیمی مراجعه بیماران به مراکز درمانی پایتخت بعضا باعث ایجاد صف مراجعین در بیمارستان‌های بزرگ تهران شده است درحالی که در اغلب استان ها هم پزشک حاذق و هم بیمارستان مجهز در دسترس است و تنها چند استان کم‌برخوردار هنوز با سرانه حداقلی یا مطلوب فاصله دارند که رسیدگی به آنها ضروری و جزو اولویت‌های عمرانی دولت خدمتگزار قرار دارد.
نماینده ویژه رییس‌جمهور در پایان ضمن تقدیر و قدردانی از پزشکان متعهد، پرستاران زحمتکش و کادر پرتلاش درمان کشور، تاکید کرد: مراکز بهداشت و درمان در تمام ۳۶۵ روز سال باید در حال خدمت‌رسانی به مردم عزیز میهن مان باشند و تعطیلات ادارات و سازمان‌های اجرایی شامل بیمارستان‌ها و درمانگاه های شبانه‌روزی نمی‌شود. انشالله باتوجه ویژه هیات دولت و وزارت بهداشت و درمان، شاهد کاهش مشکلات مردم و تامین نیازهای این بخش حیاتی کشور باشیم.

دیگر خبرها

  • اولویت‌ پروژه‌های شهری، آسایش و رفاه روزانه مردم باشد
  • ۸ مصدوم در برخورد سواری با بنز در کرمان
  • ملاک اولویت‌بندی پروژه‌های شهری آسایش و رفاه روزانه مردم باشد/ ضرورت مرمت و بهسازی مناطق قدیمی مشهد
  • زکات موجب افزایش رزق و برکت در زندگی می‌شود
  • ملاک اولویت‌بندی پروژه‌های شهری آسایش و رفاه روزانه مردم باشد
  • بازدید سرزده رییس دفتر بازرسی ویژه رییس‌جمهور از بیمارستان امام خمینی(ره)
  • نظام ارجاع در تمام شهرستان‌های استان کرمان اجرایی می‌شود
  • صحنه میدان عمل و دیپلماتیک جمهوری اسلامی هماهنگ است
  • محموله‌های بسته غذایی بنیاد مستضعفان به مناطق سیل‌زده کرمان اعزام شد
  • تقدیر مدیرکل تبلیغات البرز از مشارکت مردم در برنامه های ماه رمضان