Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان - دیمیتری پولیانسکی، معاون اول نماینده روسیه در سازمان ملل در نشست شورای امنیت سازمان ملل بر تلاش روسیه در جستجو و ریشه کن کردن تروریست‌های داعش در سوریه ادامه خواهد داد.

پولیانسکی گفت: «نیرو‌های مسلح سوریه با حمایت نیرو‌های هوافضای روسیه به جستجو و ریشه کن کردن تروریست‌های داعش در سوریه ادامه خواهند داد و این کار تا انهدام کامل تروریست‌ها ادامه خواهد یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

معاون اول فرستاده روسیه در سازمان ملل در نشست شورای امنیت سازمان ملل همچنین نگرانی مسکواز حملات بی رویه آمریکا در سوریه را ابراز داشت و اعلام کرد روسیه نسبت به حملات احتمالی بی‌رویه نیروی هوایی آمریکا، که پس از آن تلفات گسترده غیرنظامیان بار‌ها گزارش شد، بسیار نگران است.

سخنگوی دادستانی نظامی سوریه دیروز (پنجشنبه) با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که آمریکا به نیرو‌های دموکراتیک سوریه کمک کرد تا نهاد‌هایی سیاسی را به عنوان جایگزین نهاد‌های قانونی دولت سوریه ایجاد کنند. سیاست آمریکا در سرزمین‌های تحت اشغالش در شمال شرق سوریه، نقض آشکار قطعنامه‌های ۱۵۱۴ و ۲۶۲۵ مجمع عمومی سازمان ملل است و نامی جز اشغالگری ندارد. وقایع اخیر در الحسکه اجرای یک پروژه برنامه ریزی شده است که هدف آن اشغال این منطقه برای مدتی طولانی‌تر است.

هفته گذشته درگیری‌های شدید بین ستیزه جویان گروه تروریستی داعش و شبه نظامیان کُرد (موسوم به قسد) که در پی حمله گسترده داعشی‌ها به یک زندان در سوریه آغاز شده بود، باعث فرار تعدادی از زندانیان داعشی و کشته شدن شما ر زیادی شد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تحولات سوریه نیروهای آمریکایی تروریست های داعش سازمان ملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۴۵۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام مقرهای تروریست‌ها در شرق و مرکز سوریه

وزارت دفاع سوریه از انهدام مقرهای متعلق به تروریست‌ها در حومه‌های «دیر الزور» و «تدمر» و سقوط پهپادها در حومه «حلب» در شمال این کشور خبر داد.

به گزارش مشرق، وزارت دفاع سوریه در واکنش به حملات مکرر گروه‌های تروریستی به مواضع ارتش این کشور و روستاها، با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد یگان‌های ارتش سوریه با همکاری نیروهای روسیه در جریان چندین عملیات دقیق هوایی توسط جنگنده و پهپاد، مقرهای متعلق به تروریست‌ها و مواضع و تجهیزات آنها در حومه دیرالزور واقع در شرق و تدمر واقع در مرکز سوریه را منهدم کردند.

براساس گزارش خبرگزاری رسمی سوریه «سانا»، وزارت دفاع سوریه همچنین اعلام کرد یگان‌های ارتش سوریه در حومه حلب نیز شماری از پهپادهای تروریست‌ها را منهدم کرده و مانع از تحقق اهداف آنها شدند.

در جریان حمله هوایی، مقرهای تروریست‌ها به طور کامل منهدم شد و ده‌ها تروریست به هلاکت رسیدند که در میان آنها سرکرده‌های گروه تروریستی داعش نیز وجود دارد.

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • بی‌اعتنایی بازار نفت به اقدامات آمریکا علیه صادرات نفت ایران
  • احتمال احیای داعش در منطقه تا چه حد جدی است؟
  • نابودی ۱۲ تروریست مرتبط با داعش در فیلیپین
  • هواپیما‌های ائتلاف آمریکایی ۱۴ بار در روز حریم هوایی سوریه را نقض کردند
  • گاهی دیدارهایی با آمریکایی‌ها داریم اما...
  • کمین نیروهای حشد شعبی برای به دام انداختن عناصر داعشی در «حمرین»
  • سفر وزیر خارجه آمریکا به چین با چاشنی هشدار و تهدید/ واشنگتن نگران رابطه تسلیحاتی پکن و مسکو است
  • آمریکا: نگران کمک نظامی چین به روسیه هستیم
  • العربیه: آمریکا به اسرائیل سلاح می‌دهد و به نفعش وتو می‌کند و برای غزه فقط نگران است
  • انهدام مقرهای تروریست‌ها در شرق و مرکز سوریه