Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – اللهیار صیادمنش مهاجم تیم ملی فوتبال ایران که عضو تیم فنرباغچه ترکیه بود، چند روز پیش با باشگاه هال سیتی انگلیس به توافق رسید.

به گفته «گوکمان اوزکان» خبرنگار ورزشی ترکیه صیادمنش در حال حاضر در انگلیس حضور دارد و امروز تست‌های پزشکی را پشت سر می‌گذارد.

امضای رسمی قرارداد صیادمنش و خبر پیوستن به هال سیتی هم بعد از تست‌های پزشکی صورت می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صیادمنش که یکی از نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی فوتبال ایران برای بازی با عراق و امارات هم بود، به دلیل انجام امور مربوط به انتقال به انگلیس و هال سیتی، از حضور در اردوی ایران خودداری کرده بود.

این در حالی است که هال سیتی با مالک ترکیه‌ای خود روز گذشته به صورت رسمی سرمربی خود را معرفی کرد.

«شوتا آروالادزه» سرمربی گرجستانی که سابقه هدایت تیم پاختاکور ازبکستان را هم دارد، از این به بعد به عنوان سرمربی هال سیتی فعالیت خواهد کرد.

آروالادزه با پاختاکور سابقه تقابل با تیم‌هایی چون پرسپولیس و استقلال ایران در لیگ قهرمانان آسیا را هم داشته است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: اللهیار صیادمنش هال سیتی اللهیار صیادمنش هال سیتی هال سیتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۴۵۳۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضای یادداشت تفاهم چهارجانبه بین عراق، ترکیه، قطر و امارات

دفتر اطلاع‌رسانی نخست‌وزیری عراق از امضای یادداشت تفاهم چهارجانبه بین عراق، ترکیه، قطر و امارات در زمینه ترانزیت خبر داد.

به گزارش مشرق به نقل از خبرگزاری عراق (واع)، دفتر «محمد شیاع السودانی» اعلام کرد که در حضور نخست وزیر عراق و «رجب طیب اردوغان» رئیس جمهور ترکیه، یادداشت تفاهمی چهارجانبه بین عراق، ترکیه، امارات و قطر امضا شد.

هدف از این یادداشت تفاهم که در حضو هیأت‌ ترکیه‌ای و مقامات عراق امضا شد، همکاری مشترک در خصوص پروژه راهبردی «جاده توسعه» است.

این یادداشت تفاهم توسط رزاق محیبس وزیر حمل ونقل عراق، عبدالقادر اورال اوغلو وزیر حمل و نقل و زیر ساخت ترکیه، جاسم بن سیف السلیطی وزیر حمل ونقل قطر و سهیل محمد المزروعی وزیر انرژی و زیرساخت امارات امضا شد.

این یادداشت تفاهم تضمین می‌کند که کشورهای امضاکننده آن چارچوب‌های لازم برای اجرای پروژه را تنظیم کنند.

در بیانیه دفتر اطلاع‌رسانی السودانی آمده است که پروژه جاده توسعه به رشد اقتصادی، تقویت همکاری منطقه‌ای و بین‌المللی و تلاش برای دستیابی به اقتصاد پایدار بین شرق و غرب کمک می‌کند و علاوه بر آن به افزایش تجارت بین‌المللی و تسهیل حمل و نقل و تجارت منجر خواهد شد.

ریاست جمهوری عراق نیز در بیانیه‌ای کوتاه اعلام کرد که «عبداللطیف جمال رشی» رئیس جمهور این کشور امروز دوشنبه در در کاخ بغداد میزبان اردوغان بود.

دو طرف در این دیدار درباره پرونده‌های مختلف میان دو کشور به ویژه پرونده آب و پروژه جاده توسعه رایزنی کردند.

سفر اردوغان به بغداد برای نخستین بار از سال ۲۰۱۱ و پس از ۱۳ سال صورت گرفته است.

دیگر خبرها

  • هلندی‌ها به دنبال ملی پوش استقلالی/ مهدی قایدی در مسیر جهانبخش؟
  • مهاجم استقلالی در اصفهان، دور از دست حسینی (عکس)
  • امضای قرارداد فشار افزایی با ابهامات باقی مانده
  • کواچ قهرمان شد و خداحافظی کرد
  • غیر رسمی؛ اولیویه ژیرو به لس آنجلس اف سی پیوست
  • لژیونر استقلالی در لیست خرید اوسمار ویرا
  • فهرست خرید پرسپولیس لو رفت؛ سوپرستاره استقلالی در لیست اوسمار
  • رونمایی اوسمار از ۴ بمب تابستانی روی آنتن زنده | ستاره محبوب استقلالی ها و ۳ پرسپولیسی سابق
  • امضای یادداشت تفاهم چهارجانبه بین عراق، ترکیه، قطر و امارات
  • سرمربی ترکیه ای تیم ملی بسکتبال رفتنی شد