Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-18@12:05:36 GMT

۳۱ درصد زنجانی ها دُز سوم کرونا را دریافت کردند

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۴۵۳۷۷

۳۱ درصد زنجانی ها دُز سوم کرونا را دریافت کردند

مشهود تقی لو در گفتگو با خبرنگار مهر بر لزوم تقویت رعایت بهداشت فردی و اجتماعی در استان تاکید کرد و گفت: متاسفانه شهروندان زنجانی زدن ماسک را فراموش کردند و این اصلاً خوب نیست.

وی به تزریق واکسن کرونا در استان اشاره کرد و ابراز داشت: تاکنون بیش از ۳۱.۸۰ درصد زنجانی‌ها دُز سوم کرونا را دریافت کردند و باید این میزان به بیش از ۹۰ درصد برسد تا ایمنی کامل ایجاد شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شهرستان زنجان بیش از ۳۹ درصد کاهش داشته و مردم به این باور برسند که کرونا تمام نشده و همچنان باید ماسک استفاده کنند.

تقی لو با بیان اینکه این استان در خصوص کاهش بیماری کرونا وضعیت خوبی دارد، ابراز داشت: از مردم استان درخواست می‌شود همچنان بهداشت فردی و اجتماعی را رعایت کنند و از مردم استان درخواست می‌شود همچنان بهداشت فردی و اجتماعی را رعایت کنند.

وی با بیان اینکه واکسن کرونا به اندازه کافی در سبد داروهای استان وجود دارد و در این زمینه مشکلی نداریم، ابراز داشت: امیکرون وارد زنجان هم شده و قدرت انتقال این ویروس ۵ برابر بیشتر از سایر سویه ها است.

کد خبر 5410656

منبع: مهر

کلیدواژه: ویروس کرونا واکسن کرونا دانشگاه علوم پزشکی زنجان بوشهر ویروس کرونا دهه فجر مطالبات مردم گیلان از دولت بارش برف کرمانشاه آمار کرونا خراسان رضوی واکسن کرونا مشهد شیوع کرونا تبریز برف و کولاک همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۴۵۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماهواره‌های متعددی آماده پرتاب داریم

عیسی زارع پور در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینها در راستای ارتقای بهبود وضعیت ارتباطات در کشور ماهواره‌های متعدی در دست ساخت قرار دارند، ابراز داشت: برخی از آن‌ها آماده پرتاب هستند.

وی ضمن بیان اینکه در حوزه فضایی به دنبال منظومه سازی هستیم، افزود: به این معنا که می‌خواهیم ماهواره‌های سنجشی و مخابراتی را به شکل منظومه در فضای کشور شاهد باشیم.

وزیر ارتباطات بابیان اینکه هوشمند سازی خدمات دولت یکی از اقدامات مهمی بود که از سنوات قبل مورد پیگیری قرار گرفته است، ابراز داشت: نتیجه این رصد ارائه ۷۰ درصد خدمات دولت طی سال گذشته به صورت الکترونیک بوده است.

زارع پور در ادامه تصریح کرد: از این میزان خدمت ۱۲ درصد آن به صورت هوشمند درآمده که یکی از اولویت‌های در وزارت ارتباطات رساندن آن به ۳۰ درصد است.

وی افزود: یکی از اقدامات خوب دیگر در حوزه ارتباطات اتصال ۲۶۰ دانشگاه به پنجره واحد خدمات دانشگاه‌ها بود که مورد تقدیر اتحادیه جهانی مخابرات نیز قرار گرفت.

کد خبر 6081782

دیگر خبرها

  • کاهش ۲ درصد نرخ بیکاری بانوان/ تسهیلات اثر گذار بودند
  • ماهواره‌های متعددی آماده پرتاب داریم
  • ۳۲۱ نفر از فرزندان شهدا و جانبازان زنجانی در آزمون استخدامی ثبت نام کردند
  • کمک بیش از یک میلیارد ریالی زنجانی ها به مردم غزه
  • کمک بیش از یک میلیارد ریالی زنجانی‌ها به مردم غزه
  • افزایش نرخ بیکاری در انگلیس به رقمی بی سابقه
  • طرح کاداستر اراضی ملی و دولتی ۹۹ درصد پیشرفت داشته است
  • فعالیت ۷۵۰۰ آزمایشگاه پزشکی در کشور / کرونا؛ تجهیزات آزمایشگاهی را فرسوده کرد
  • برگزاری نشست فصلی ترجمان دانش در دانشگاه علوم پزشکی اهواز
  • سازمان‌های بین‌المللی برای غزه جز ابراز همدردی کاری نمی‌کنند