Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان تبریز -   متن پیام عابدین خرّم خطاب به مرتضی صفری، مدیرکل صداوسیمای مرکز آذربایجان شرقی به شرح زیر است:

کسب عنوان مرکز برتر در هجدهمین اجلاس فناوری رسانه که یقیناً حاصل تلاش‌های شبانه روزی جنابعالی و تمام همکاران فنی صداوسیمای مرکز استان و رویکرد توسعه‌محور و متکی به دانش و توانمندی‌های داخلی است، جای تبریک دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

توفیق مضاعف به‌دست آمده درآغاز به کار واحد سیار مدرن و بی‌نیاز کردن کشور از واردات سخت‌افزار‌ها و نرم‌افزار‌های فناورانه، موید شایستگی‌های صداوسیمای مرکز استان در انتخاب به عنوان رتبه برتر فنی بین ۳۳ مرکز کشور است.

امیدوارم موفقیت به‌دست آمده، انگیزه مضاعفی را جهت توسعه زیرساخت‌های فنی رسانه ملی در حوزه‌های مختلف تولید و پخش در آن مجموعه ایجاد کند.

قطعاً مدیران استان نیز در این مسیر در کنار شما خواهند بود تا دسترسی عموم شهروندان استان به پخش باکیفیت شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی را شاهد باشیم.
دوام توفیقات فرزندان خدوم ملت در سنگر رسانه ملی را از خداوند منان خواهانم.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اجلاس فناوری واردات کالا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۴۵۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری وضعیت بیمه کارگران و تاکسی داران در سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  ️ در بخش اتاق خبر صداوسیمای مرکز سمنان، تلفن‌ها و تصاویر ارسالی شما برای اطلاع رسانی بدون واسطه و مستقیم به مسئولان پخش می‌شود.
شما هم استانی‌های عزیز می‌توانید از سوژه ها، مشکلات و اتفاق‌های مهمی که در شهر و روستای شما رخ می‌دهد، تصویر بگیرید و به شماره ۰۹۱۰۸۹۹۴۶۹۷ ارسال کنید.
این تصاویر در قالب بخش شهروند خبرنگار با نام شما در بخش خبری، سایت و کانال خبرگزاری صداوسیمای استان سمنان منتشر می‌شود.
مشکلاتی که از طریق شهروند خبرنگار به اطلاع ما برسد در فهرست برنامه اتاق خبر قرار گرفته و پیگیری می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برنامه‌ صداوسیما برای معرفی نامزدهای دور دوم انتخابات مشخص شد
  • پیگیری وضعیت نرخ کرایه تاکسی در استان سمنان
  • «ابر دولت» در قطب مرکز داده پیام راه اندازی می‌شود
  • منطقه پیام، از اولویت‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات
  • مخاطب ۶۹.۲درصدی ثمره تحو ل رسانه ملی
  • هوآوی از نرم‌افزار جدید خودروی هوشمند رونمایی کرد
  • پیگیری وضعیت بیمه کارگران و تاکسی داران در سمنان
  • رادیو باسابقه‌ترین رسانه در صداوسیمای سیستان و بلوچستان
  • پیگیری وضعیت ساخت پل ورودی آرادان
  • خبر‌های رسانه، ۴ اردیبهشت