Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@08:11:42 GMT

مربی امارات: از بازی‌های بعدی برد می‌خواهیم

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۴۵۵۵۷

مربی امارات: از بازی‌های بعدی برد می‌خواهیم

سرمربی تیم ملی امارات گفت که تیم او برای صعود به دیدار پلی آف جام جهانی، نیازمند پیروزی در بازی های بعدی است.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال امارات شب گذشته موفق شد با کسب پیروزی در یک دیدار خانگی، گام بلندی برای صعود به مرحله پلی آف رقابت های مقدماتی جام جهانی بردارد. شاگردان فن مارویک با 2 گل از سد سوریه عبور کردند و اکنون با 4 امتیاز اختلاف نسبت به لبنان در رده سوم ایستاده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

برت فن مارویک سرمربی امارات در نشست خبری که پس از این دیدار برگزار شد، گفت: قبل از آغاز بازی از سختی تقابل با تیم سوریه آگاه بودیم و می دانستیم که کسب پیروزی در این بازی آسان نخواهد بود، اما با تلاش بازیکنان در دو نیمه بازی موفق شدیم به هدف خود برسیم که عامل تعیین کننده در کسب این پیروزی بود. ما عملکرد خوبی نداشتیم، چند لغزش داشتیم، اما مبارزه بازیکنان قهرمانانه بود.

 

مارویک خاطرنشان کرد که همیشه در تلاش است تا عملکرد تیم را توسعه دهد و در سیستم‌های تهاجمی و دفاعی تیم تجدید نظر کند، اما در این مسابقه مخصوصاً بازیکنان خط حمله عملکرد فوق العاده ای داشتند و کار مداوم و خستگی ناپذیری انجام دادند به طوری که گاهی اوقات 4 بازیکن در خط حمله حضور داشتند که بارها به جلو بردن تیم کمک کرد.

 

سرمربی تیم ملی امارات در پیامی خطاب به هواداران گفت: هواداران نباید (از صعود به پلی آف) اطمینان کامل داشته باشند و باید اعتماد کنند که این اختلاف در تعداد امتیاز به نفع تیم امارات است و کاتالیزوری برای عملکرد بهتر در سه مسابقه آینده باشد، اگر در هر یک از این دیدارها سه امتیاز کسب کنیم، رسیدن به ما بسیار سخت خواهد بود و من از بازیکنانم می‌خواهم که اعتماد به نفس داشته باشند و سخت‌تر و بیشتر تلاش کنند تا در بازی‌های آینده پیروز شوند.

تیم ملی امارات امارات

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی امارات امارات تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۴۵۵۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملکرد درخشان کریستیانو رونالدو در جریان پیروزی رئال مادرید مقابل بارسلونا در فصل 2011/12 / فیلم

دیدار برگشت ال کلاسیکوی 2011/12 لالیگا در تاریخ 21 آوریل در نیوکمپ برگزار شد که درخشش کریستیانو رونالدو باعث شد مادریدی ها با برد بندر بارسلونا را ترک کنند.

دانلود (53.3MB)

دیگر خبرها

  • پیروزی دراماتیک رئال مادرید مقابل منچسترسیتی؛ رقیب بعدی مشخص شد
  • توخل: در نیمه‌نهایی با بهترین باشگاه جهان بازی می‌کنیمتوخل
  • آمار شگفت انگیزی که شکست؛ الهلال بعد از چند بازی مقابل العین شکست خورد؟
  • برد ناپلئونی زردها در دربی اصفهان/خواب عمیق ربیعی برای پیروزی
  • سرمربی بعدی تراکتور مشخص شد | بازگشت مربی نام آشنا به تبریز
  • عملکرد درخشان کریستیانو رونالدو در جریان پیروزی رئال مادرید مقابل بارسلونا در فصل 2011/12 / فیلم
  • آرزوی ستاره لیورپول: شام خوردن با اسطوره‌های رئال
  • عملکرد درخشان لیونل مسی در جریان پیروزی بارسلونا مقابل رئال مادرید در فصل 2016/17 / فیلم
  • مربی بعدی تراکتور کیست؟؛ گزینه‌های سرشناس به صف شدند
  • مربی آینده بارسلونا از امارات می‌آید!