Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا رییس اداره ورزش و جوانان آبادان در جمع خبرنگاران گفت: این دوره از مسابقات با شرکت ۲۵۰ ورزشکار در قالب هفت تیم و ۳۳ وزن از استان‌های کشور به مناسبت دهه مبارک فجر در سالن کوثر آبادان برگزار می شود.

علی رضایی افزود: مسابقات در رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان به صورت تیمی و انفرادی برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: در ۲ سال اخیر به دلیل شیوع کرونا میزبان مسابقات کشوری نبودیم و اکنون پس از ۲ سال آبادان میزبان یک رویداد بزرگ کشوری است.

این مسابقات به مدت یک روز در آبادان برگزار می شود.

برچسب‌ها خوزستان آبادان مسابقات حرفه ای کیوکوشین کاراته

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خوزستان آبادان خوزستان آبادان کاراته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۴۵۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دور جدید تمرینات تیم ملی تکواندو

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون تکواندو، بیست و ششمین دوره مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا ۲۷ تا ۲۹ اردیبهشت به میزبانی ویتنام در شهر «دانانگ» برگزار خواهد شد. بر همین اساس اردوی آماده سازی تیم ملی مردان ایران روز گذشته در خانه تکواندو آغاز شد و ملی پوشان تمرینات خود را زیر نظر کادر فنی برگزار کردند.   ابوالفضل زندی، یاسین ولی زاده، مهدی حاجی موسایی، متین رضایی، امیرمحمد بخشی، امیرسینا بختیاری، علی خوش روش، میرهاشم حسینی، محمدحسین یزدانی، سعید فتحی، مهران برخورداری و آرین سلیمی نفرات حاضر در این اردو هستند.   طبق برنامه قرار است فردا سه شنبه هفتم فروردین با برگزاری مسابقات انتخابی ترکیب تیم ملی برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا مشخص شود. رقابت‌های تکواندو قهرمانی آسیا در هشت وزن برگزار می‌شود که هر کشور مجاز به اعزام شش تکواندوکار به این مسابقات است.   مجید افلاکی به عنوان سرمربی، رضا ایمانزاده و مهرداد یوسفی اعضای کادر فنی و حمیدرضا یاوری هم پزشک تیم ملی خواهد بود.

دیگر خبرها

  • بردسکن میزبان مسابقات قهرمانی نونهالان کشتی استان خراسان رضوی
  • بردسکن میزبان مسابقات کشتی نونهالان خراسان رضوی است
  • اعزام ووشو کاران به بازی‌های بریکس
  • تیم‌های ملی ووشو ایران به بازی‌های بریکس اعزام خواهند شد
  • حضور تیم ملی ووشو در بازی‌های بریکس در کازان
  • گود «زینل خان» اسفراین میزبان مسابقات بین‌المللی کوراش شد
  • بانوی ایرانی، مدیر مسابقات انتخابی تنیس روی میز آسیای میانه شد
  • ادامه صدرنشینی نابغه ایران در رنکینگ جهانی تنیس روی میز/ بانوی ایرانی مدیر مسابقات قهرمانی جوانان آسیای میانه شد
  • مازندران میزبان ۳ رویداد تنیس کشور
  • برگزاری دور جدید تمرینات تیم ملی تکواندو