Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان رشت - آبتین حیدرزاده گفت: واکسیناسیون کودکان ۹ تا ۱۲ سال از فردا (شنبه ۹ بهمن ماه) در تمامی مراکز واکسیناسیون کووید ۱۹ گیلان آغاز می‌شود.

بر اساس مصوبه کمیته ملی واکسیناسیون کووید ۱۹، واکسن‌های سینوفارم و پاستوکووک برای این گروه سنی در تمامی مراکز واکسیناسیون استان اختصاص داده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از ابتدای شیوع کرونا و تمایل ویروس و جهش‌های آلفا، بتا و دلتا به بزرگسالان و سالمندان، تمرکز واکسیناسیون در همه کشور‌های دنیا بر روی گروه هدف سنی بالای ۱۲ سال بود، اما هم اکنون تمایل ویروس به کودکان زیر ۱۲ سال، بیش از پیش شده است.

به گفته او واکسن‌های پاستوکووک و سینوفارم برای کودکان ۹ تا ۱۲ سال تأیید شده است.

باید هم اکنون از این فرصت برای ایجاد ایمنی در این گروه سنی در برابر ویروس کرونا و جهش‌های احتمالی آن نهایت استفاده را برد و کودکان در این گروه سنی را واکسینه کرد.

گروه سنی ۹ تا ۱۲ سال گیلانی از فردا می‌توانند به همراه اولیای خود برای دریافت واکسن کرونا به مراکز واکسیناسیون سراسر استان مراجعه کنند.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا واکسیناسیون کودکان واکسن کرونا ۹ تا ۱۲ سال گروه سنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۴۵۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نحوه مصرف کرم ضدآفتاب برای مادران باردار و کودکان

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا، سارا میرحقی ساعتچی، اظهار کرد: اغلب زنان باردار می‌دانند که خوردن برخی مواد غذایی یا ویتامین‌ها ممکن است برای جنین خطرناک باشد، اما شاید به این موضوع دقت نکنند که برخی از موادی که از طریق پوست جذب می‌شود مانند کرم و لوسیون‌ها نیز ممکن است بر سلامت جنین تأثیرگذار باشد.

این کارشناس سازمان غذا و دارو در رابطه با مصرف کرم ضد آفتاب برای خانم های باردار و کودکان تصریح کرد: برای این گروه توصیه می‌شود، از ضدآفتاب های فیزیکی یا مینرال استفاده کنند که دارای فیلترهای فیزیکی زینک اکساید یا تیتانیوم دی اکساید هستند. 

 میرحقی ساعتچی گفت: در صورت مصرف ضدآفتاب‌های حاوی رنگدانه باید در رابطه با مصرف ضدآفتاب‌های رنگی دقت شود میزان کافی از ضدآفتاب مورد استفاده قرار گیرد.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نحوه مصرف کرم ضدآفتاب برای مادران باردار و کودکان
  • برگزاری نماز جمعه در همه شهر‌های گیلان
  • آغاز طرح واکسیناسیون سراسری دام علیه بیماری تب مالت از اردیبهشت
  • واکسیناسیون رایگان طیور بومی و روستایی در گنابادعلیه بیماری نیوکاسل
  • توانایی واکسن سازی ایران را جهانی کردیم
  • رقبای ملی‌پوشان ایران مشخص شدند؛ آغاز رقابت‌ها از فردا
  • برق برخی مناطق ۷ شهرستان گیلان فردا قطع می‌شود
  • قطعی برق برخی مناطق شهری و روستایی در ۷ شهرستان گیلان
  • توانمندی‌های گیلان در قاب نمایشگاه صادراتی ایران
  • اجرای طرح ملی واکسیناسیون رایگان طیور بومی در خمینی‌شهر