Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@02:13:37 GMT

بردیده: پاس پیشتاز حمایت از تیمداری حرفه‌ای است

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۴۵۶۹۵

بردیده: پاس پیشتاز حمایت از تیمداری حرفه‌ای است

سرپرست تیم کاراته پاس گفت: پاس پیشتاز تیمداری حرفه‌ای است و اهداف بزرگی دارد که برای رسیدن به این اهداف حاضر به فداکاری هستیم.

به گزارش "ورزش سه" عقیل بردیده در گفت‌وگو با تسنیم، در خصوص برگزاری سوپر لیگ کاراته پس از حدود یک سال اظهار داشت: به لطف خدا بعد از چند ماه طولانی و وقفه ایجاد شده که این موضوع می‌تواند آسیب‌های جدی و بزرگی به کاراته وارد کند، مسابقات لیگ برگزار شد و تیم پاس توانست روی سکوی نایب قهرمانی بایستد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی در خصوص عملکرد تیم پاس اظهار داشت: تیم‌ رعد پدافند ما رو سورپرایز کردند اما ما شرایط تاکتیکی خود را  به حریف دیکته کردیم. حتی در بازی مقابل تیم مدعی و خوب آوای رزم با اشتباه صریح داوران نتیجه کاتا تیمی به نفع حریف شد اما توانستیم با اقتدار تیم‌های مقابل را شکست بدهیم. در فینال مسابقات هم مقابل تیم دانشگاه آزاد قرار گرفتیم که شرایط یکسان نبود، اما تیم پاس همیشه کاری ارائه می‌دهد که فراتر از تصورات خیلی‌ها است.

 

سرپرست تیم پاس در خصوص شرایط این تیم خاطر نشان کرد: خدا را شکر تیم پاس یک گروه کادر فنی منسجم دارد که در راس آنها علیرضا کتیرایی، مرد با شخصیت و کاریزماتیک کاراته ایران قرار دارد و بزرگانی همچون استاد محمود پایدار و مصطفی پورجلالی نیز هدایت تیم را بر عهده داشتند. تیم ما تلفیقی از بازیکنان سرباز و آزاد از جمله مهدی کیانی، صالح اباذری، مجید نیکوهمت، بهنام دهقان‌زاده، هادی کیانی، محسن صفرنژاد در کومیته و تیم پرافتخار کرمان در کاتا بود که با تلاش بسیار موفق به کسب عنوان نایب قهرمانی شدیم.

 

بردیده افزود: تیم پاس برای قهرمانی در سوپر لیگ تلاش می‌کند و بسیاری از تیم‌ها برای قهرمان نشدن پاس. تیم‌های سوپر لیگی نسبت به سالیان گذشته قدرتمندتر شدند اما یکی از اهداف تیم پاس حمایت از قهرمانان سرباز بوده و هست. پاس پیشتاز تیمداری حرفه‌ای است و  اهداف بزرگی دارد که  برای رسیدن به این اهداف حاضر به فداکاری هستیم. پاس همیشه مدعی بوده و در این شکی نیست و انشالله فصل بعد قهرمان سوپر لیگ هستیم.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: از ریاست محترم فدراسیون و سازمان لیگ در خصوص برگزاری لیگ و خاتمه پرونده لیگ 1399  و همچنین از حمایت‌های ریاست محترم هیئت کاراته ناجا و مدیر کل اداره ورزش و آمادگی جسمانی و ورزش ناجا  تشکر می‌کنم.

  کاراته

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کاراته سوپر لیگ تیم پاس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۴۵۶۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن قهرمانی کاراته همدان در مسابقات قهرمانی کشور

    

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3073872 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • ادارات استان در رعایت شئون اسلامی و قانونی پیشتاز باشند
  • حاج‌صفی در مهم‌ترین بازی فصل
  • بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در حل مشکلات مردمی، پیشتاز باشد
  • چهره پرافتخار آبی پوش می شود | اولین تصمیم مهم باشگاه استقلال پس از تغییر مالکیت
  • بمب بزرگ مالکان جدید استقلال؛ سرمربی پرافتخار در یک‌قدمی نیمکت آبی‌ها
  • بمب بزرگ استقلال پس از تغییر مالکیت
  • جشن قهرمانی کاراته همدان در مسابقات قهرمانی کشور
  • کشف ۵۸۰ تن مواد مخدر در سال ۱۴۰۲/ تریاک همچنان پیشتاز
  • کبودراهنگ در فرزندآوری پیشتاز است
  • لزوم حمایت مقامات قضایی از اهداف مجمع امر به معروف و نهی از منکر