Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم های بزرگ منطقه آمریکای جنوبی و کونکاکاف در دیدارهای بامداد امروز مقابل رقیبان خود به پیروزی رسیدند.

در پایان مسابقات بامداد امروز، برزیل در آمریکای جنوبی و کانادا در کونکاکاف صدرنشین هستند.

به گزارش طرفداری، در ادامه مسابقات انتخابی جام جهانی 2022 قطر، بامداد امروز در منطقه آمریکای جنوبی و کونکاکاف چندین دیدار برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در منطقه آمریکای جنوبی، برزیل در دیداری پر برخورد که دو کارت قرمز داشت، مقابل اکوادور قرار گرفت که این دیدار با تساوی 1-1 به پایان رسید. کاسمیرو(6) و فلیکس تورس(75) برای اکوادور گلزنی کردند. ضمن این که الکساندر دومینگز از اکوادور و امرسون رویال از برزیل دریافت کنندگان کارت قرمز این بازی بودند. در این دیدار کمک داور ویدیویی نقشی مهم ایفا کرد و کارت قرمز آلیسون، دروازه بان برزیل را لغو کرد و همچنین دو پنالتی گرفته شده برای اکوادور نیز با تکنولوژی کمک داور ویدیویی مردود اعلام شد.

در دیگر بازی این منطقه، پاراگوئه و اروگوئه مقابل هم قرار گرفتند که اروگوئه توانست با تک گل لوئیز سوارز(50)، مهاجم کهنه کار خود از سد رقیب عبور کند. این دیدار نیز یک کارت قرمز داشت که سهم گوستاوو گومز از پاراگوئه شد.

آرژانتین دیگر تیمی بود که توانست از سد رقیبش بگذرد. آرژانتینی ها که مقابل شیلی قرار گرفته بودند، در روزی که لیونل مسی را نداشتند توانستند با نتیجه دو بر یک شیلی را شکست دهند. دی ماریا(9) و مارتینز(34) برای آرژانتین و دیاز(20) برای شیلی گل زدند.

با نتایج به دست آمده در بامداد امروز، برزیل با 36 امتیاز صدرنشین گروه منطقه آمریکای جنوبی است، آرژانتین با 32 امتیاز دوم، اکوادور با 24 امتیاز در رده سوم ایستاده است. اروگوئه با 19 امتیاز رده چهارم را به خود اختصاص داده و کلمبیا با 17 امتیاز در رده پنجم است. پرو، شیلی، بولیوی، پاراگوئه و ونزوئلا نیز به ترتیب در رده های بعدی قرار دارند.

در منطقه کونکاکاف، مکزیک مقابل جامائیکا صف آرایی کرد که این دیدار با برد دو بر یک مکزیکی ها به پایان رسید. جانسون(50) برای جامائیکا و مارتین(81) و وگا(83) برای مکزیک گلزنی کردند تا مکزیکی ها کامبکی دیر هنگام داشته باشند.

آمریکا با یک گل از سد السالوادور گذشت. آنتونی رابینسون(52) زننده تک گل آمریکایی ها بود.

هندوراس با دو گل مقابل کانادا شکست خورد. مالدوندو(10-گل به خودی) و دیوید(73) دو گلی بود که باعث پیروزی کانادایی ها شد.

کاستاریکا نیز موفق شد با یک گل پاناما را شکست دهد. تک گل این دیدار را نیز رویز(65) وارد دروازه پانامایی ها کرد.

با این نتایج در منطقه کونکاکاف، کانادا با 19 امتیاز صدرنشین است، آمریکا با 18 امتیاز در رده دوم ایستاده است، مکزیک با 17 امتیاز رده سوم را به خود اختصاص داده، پاناما با 14 امتیاز چهارم است و کاستاریکا، جامائیکا، السالوادور و هندوراس نیز به ترتیب در رتبه های دیگر هستند.

 

اخبار داغ 

فاجعه تن فروشی زنان و دختران در ایران / در صدا و سیما رونمایی شد عکس یادگاری احمدرضا عابدزاده در جمع ملی پوشان در رختکن تیم ملی رسانه روسی: احتمال حضور زودهنگام سردار آزمون در تمرینات بایرلورکوزن صف کشیدن مشتریان متعدد برای قرض گرفتن جیمز مکاتی از منچسترسیتی ورشکستگی در کمین فوتبال ایتالیاست

منبع: طرفداری

کلیدواژه: منطقه آمریکای جنوبی آمریکای جنوبی بامداد امروز کارت قرمز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۴۵۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برد بزرگ العین مقابل الهلال برای پایان رکورد جهانی

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم‌های فوتبال العین امارات و الهلال عربستان در دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۱۹:۳۰ شامگاه امروز پنجشنبه در ورزشگاه هزاء بن زائد امارات برگزار شد که با برد چهار بر دو میزبان اماراتی همراه بود.

سوفیان رحیمی (۶ و ۲۶-پ نالتی و ۳۸-پ نالتی) و کاکو (۵۶-پ نالتی) برای العین و مالکوم (۴۹) و یاسر الشهرانی (۷۸) برای الهلال گلزنی کردند.

شاگردان هرنان کرسپو در حالی موفق به کسب پیروزی پرگل شدند که الهلال در ۳۶ دیدار قبلی رسمی خود در تمامی مسابقات نتیجه‌ای جز پیروزی نگرفته بود. آنها همچنین ۴۴ بازی نباخته بودند و آخرین شکست آبی‌پوشان فوتبال عربستان به ۲۱ مردادماه ۱۴۰۲ باز می‌گردد.

الهلال با این شکست تلخ حالا در فصلی رویایی در آستانه حذف از لیگ قهرمانان آسیا هستند تا تمام تلاش‌های اخیر آنها که تبدیل به رکوردی در سطح دنیا شده بود دیگر به چشم نیاید.

کد خبر 6081518 مهدی مرتضویان

دیگر خبرها

  • بازی مرگ و زندگی پرشور‌ها در قائم شهر
  • برد بزرگ العین مقابل الهلال برای پایان رکورد جهانی
  • فوتبال امید‌های آسیا در قطر؛ استارت مدعیان با پیروزی، توقف استرالیا
  • بانک جهانی: شکاف درآمدی در ایران به کمترین رقمِ ۸ ساله رسید
  • بانک جهانی: شکاف درآمدی در ایران به کمترین رقم در ۸ سال رسید
  • تیراندازی انتخابی المپیک، نوروزیان فینالیست شد
  • تیراندازی انتخابی المپیک| نوروزیان فینالیست شد
  • جام جهانی تنیس روی میز|شکست نوشاد عالمیان مقابل نفر ۱۷ دنیا
  • جام جهانی ماکائو؛ شکست نوشاد عالمیان مقابل حریف مصری
  • فیفا؛ تیم‌های فوتسال ایران و ژاپن مدعیان اصلی صعود به جام جهانی