Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان شهرکرد - حمید ربیعی معاون مهندسی و ساخت اداره‌کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری گفت: کمبود اعتبار و وجود برخی معارضات عامل اجرای کُند چهارخطه شهرکرد به شلمزار بوده و این طرح تاکنون از پیشرفت فیزیکی ۳۵ درصدی برخوردار است.

برای تکمیل چهارخطه شهرکرد به شلمزار به ۲۵۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در رابطه با معارضات طرح چهارخطه شهرکرد به شلمزار در قسمت شمس‌آباد مشکل برطرف شده و قسمت کوتاهی از مسیر هم ماده ۹ گرفته شده و زمین‌ها به دستور دادستانی آزادسازی می‌شود اما هنوز مشکلات آزادسازی زمین‌های مجاور قبرستان شهرکیان حل نشده است و پیگیری ادامه دارد.

امسال کل اعتبار چهارخطه شهرکرد به شلمزار ۵۷ میلیارد تومان بوده است.

از این میزان ۲۸ میلیارد تومان تخصیص یافته که جوابگوی پیشبرد طرح نیست.

بیشتر بخوانید

ساخت سالانه ۱۲ هزار و ۷۹۰ واحد مسکونی در چهارمحال و بختیاری

قطعه اول چهارخطه شهرکرد به شلمزار از سه راهی هفشجان تا شمس‌آباد است که در این قطعه عملیات خاکی طرح به پایان رسیده و به مرحله روسازی و آسفالت رسیده است.

روزانه در این مسیر ۱۵ هزار تردد وسیله نقلیه انجام می‌گیرد که در حال حاضر جاده جوابگوی این حجم تردد نیست و باید تلاش کرد تا چهارخطه هرچه زودتر به بهره‌برداری برسد.

احداث چهارخطه شهرکرد به شلمزار به ناغان جزو طرح‌های سفر رییس‌جمهور قرار گرفته و امید می‌رود با سفر هیات دولت به استان بتوان اعتبار قابل توجهی برای تکمیل این محور ارتباطی جذب کرد.

در فصل سرما امکان اجرای طرح راهسازی در استان وجود ندارد و بتن‌ریزی و آسفالت‌ریزی به سبب سرمای هوا امکانپذیر نیست و تنها عملیات احداث در برخی تونل‌های استان در حال اجراست.

انتهای پیام/خ



منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: راه و شهرسازی چهارخطه شهرکرد به شلمزار چهارخطه شهرکرد به شلمزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۴۵۷۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخفیف ۲۰ درصدی بهای خدمات مدیریت پسماند در شهرکرد

معاون توسعه مدیریت و منابع شهرداری شهرکرد گفت: پرداخت عوارض بهای خدمات مدیریت پسماند در سال۱۴۰۳ مشمول۲۰ درصد تخفیف می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از شهرداری شهرکرد، نورالله مردانیان با اشاره به تخفیف ویژه برای پرداخت بهای خدمات مدیریت پسماند اظهار کرد: شهرداری شهرکرد در سال‌جاری نیز مانند سال‌های گذشته، به‌منظور حمایت از شهروندان، تخفیفاتی در پرداخت‌های نقدی عوارض‌های قانونی و مصوب در نظر گرفته است.

وی افزود: اگر بهای خدمات پسماند در قبوض ساختمان‌های مسکونی، اصناف و ادارات تا پایان شهریور ۱۴۰۳ پرداخت شود، مشمول ۲۰ درصد تخفیف نقدی بهای خدمات پسماند می‌شود در غیر این صورت اگر پس از مهلت تعیین شده اقدام به پرداخت کنند، مشمول این تخفیف نمی‌شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع شهرداری شهرکرد از شهروندان محترم درخواست کرد که با پرداخت به موقع بهای خدمات ما را در داشتن شهری پاکیزه و عاری از هرگونه آلودگی با مدیریت بهینه پسماند یاری کنند.

کد خبر 744691

دیگر خبرها

  • پروژه بیمارستانی «نیایش» خرم‌آباد در ایستگاه ۶۰درصد پیشرفت فیزیکی
  • پیشرفت ۵۳ درصدی طرح متروی اسلامشهر
  • پیشرفت ۷۹ درصدی مجتمع آبرسانی شیخ موسی شهرستان بابل
  • بهره برداری از بیمارستان اسلامشهر ۵۰۰ میلیارد اعتبار نیاز دارد
  • پیشرفت ۵۳ درصدی ساخت مترو شهرستان اسلامشهر
  • صرف ۱۸ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان اعتبار در منظریه
  • طرح‌های ورزشی با پیشرفت ۷۰ درصد تعیین تکلیف می شوند
  • اختصاص اعتبار ۲۰ میلیارد تومانی به ورزش کهگیلویه و بویراحمد
  • اختصاص اعتبار ۲۰ میلیارد تومانی به ورزش استان
  • تخفیف ۲۰ درصدی بهای خدمات مدیریت پسماند در شهرکرد