Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری بیرجند؛ موسی میرزایی، اظهار کرد: این طرح با هدف ارتقا سلامت شهر و شهروندان، کاهش آسیب‌های اجتماعی، افزایش بازیافت زباله در راستای حفاظت از محیط زیست، ارتقا وضعیت بهداشتی و زیست محیطی شهر و احترام به حقوق شهروندان در بیرجند اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری بیرجند با تاکید بر زیبایی چهره شهر بیرجند اضافه کرد: جمع‌آوری غیرمتعارف زباله و زباله گردی چهره شهر را زشت و نازیبا می‌کند لذا با تغییر در شیوه جمع‌آوری زباله قطعاً وضعیت بهداشتی شهر بیرجند ارتقا پیدا خواهد کرد.

به گفته وی این طرح ابتدا به صورت خانه به خانه ساعت ۹ شب در بخشی از محله سجاد شهر انجام می‌شود.

وی بیان داشت: آنچه مسلم است اینکه باید تلاش شود از مبدأ اجرایی شود و با اجرای فاز فرهنگی و مشارکت مردم از مبدأ زباله‌های خشک و تر را جدا کنیم.

وی ادامه داد: در مرحله ابتدایی ۶ مخزن مخصوص جمع‌آوری زباله خشک به صورت آزمایشی در مقابل ۶ مجتمع مسکونی گذاشته می‌شود تا بعد از پر شدن توسط حوزه مدیریت پسماند جمع‌آوری و تخلیه شود.

کد خبر 5410795

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرداری بیرجند مدیریت پسماند بیرجند بوشهر ویروس کرونا مطالبات مردم گیلان از دولت دهه فجر بارش برف کرمانشاه آمار کرونا خراسان رضوی واکسن کرونا مشهد شیوع کرونا همدان برف و کولاک تبریز جمع آوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۴۵۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جذب افراد زباله‌گرد و کارتن‌خواب به عنوان پاکبان

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران از جذب افراد زباله‌گرد و کارتن‌خواب به عنوان پاکبان خبر داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، رضا محمدی؛ مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران اظهار کرد: کارتن‌خواب‌ها و افراد زباله‌گرد در صورت علاقه می‌توانند توسط پیمانکاران خدمات شهری و با عنوان شغلی پاکبان در شهرداری تهران جذب شوند.

وی با بیان اینکه این افراد حداقل حقوق 11 و نیم میلیون تومان را دریافت و با مزایا تا 13 و نیم میلیون تومان افزایش خواهد یافت، افزود: همچنین این افراد بیمه هم خواهند شد.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران، تصریح کرد: با تاکیدات شهردار تهران مبنی بر جذب نیروی کارگری از گرمخانه‌های شهر تهران در جهت حمایت از افراد در معرض آسیب‌های اجتماعی جذب این افراد آغاز شده است.

محمدی گفت: متقاضیان این شغل می‌توانند به سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران مراجعه یا با شماره 55530120 تماس بگیرند. همچنین تاکنون حدود 70  نفر توسط پیمانکاران خدمات شهری جذب شده‌اند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • درآمد عجیب و باورنکردنی زباله گردها در تهران | سلاطین زباله تهران چه کسانی هستند ؟
  • پشت پرده سلاطین زباله تهران فاش شد | درآمد مافیا از هر زباله گرد ۵۰ میلیون تومان است
  • پشت پرده مافیای زباله فاش شد | درآمد مافیا از هر زباله گرد ۵۰ میلیون تومان است
  • توقیف ۵۴ دستگاه خودرو انتقال پسماند غیر مجاز | کشف ۲۰۰ تن پسماند از زباله گردها
  • آغاز جذب افراد زباله‌گرد و کارتن‌خواب به عنوان پاکبان
  • جذب افراد زباله‌گرد و کارتن‌خواب به عنوان پاکبان
  • پلمب ۸۰ گاراژ جمع‌آوری زباله در شهر قم
  • حذف باکس های جمع آوری زباله از معابر تبریز
  • حذف جعبه های جمع آوری زباله در معابر تبریز
  • شناسایی و ساماندهی معتادان متجاهر و زباله گردها