Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بیتوته»
2024-04-24@23:49:34 GMT

۳ شرط گل‌محمدی برای پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۴۵۸۵۰

۳ شرط گل‌محمدی برای پرسپولیس



سرمربی پرسپولیس شروط خود برای بازگشت به این تیم را اعلام کرده است.

به گزارش فارس، یحیی گل محمدی به دلیل مشکلات مالی باشگاه پرسپولیس روز چهارشنبه از سمت خود استعفا کرد اما رضا درویش مدیرعامل باشگاه سرخپوشان این استعفا را نپذیرفت و روز پنجشنبه هم نزدیک به ۱۰ درصد قرارداد اعضای تیم را پرداخت کرد اما این پرداختی اندک هم تیم را راضی نکرد و در دو روز گذشته بازیکنان تیم حاضر به تمرین نشدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روز گذشته هم دستیاران گل محمدی در محل تمرین حاضر شدند اما تیم تمرین نکرد و امروز هم گل محمدی به تمرین سرخپوشان نمی رود.

رضا درویش‌ در دو روز گذشته تماس‌هایی با سرمربی پرسپولیس داشته تا با وی برای حل مساله صحبت کند اما ظاهرا موفق به صحبت با گل محمدی نشده است.در همین راستا روز گذشته حسین کلانی از پیشکسوتان این تیم با گل محمدی صحبتهایی را برای بازگشت وی به تمرینات انجام داده که در این گفت و گو سرمربی سرخپوشان اعلام کرده برای بازگشت به تمرینات سه شرط دارد.

اول اینکه پرداختی های باشگاه تا ۵۰ درصد برسد،دوم باشگاه زمین تمرین مناسب برایشان در نظر بگیرد و سوم برای نقل و انتقالات بودجه لازم تامین شود.او به کلانی گفته اگر تا دوشنبه هفته پیش رو این شرایط فراهم شود در تمرینات حاضر می شود.

از آن سو هم ظاهرا درویش مدام در حال رایزنی است تا مشکلات مالی تیم را برطرف کند. این در شرایطی است که سایر باشگاه ها در حال رایزنی برای جذب بازیکنان مورد نیازشان هستند و روز گذشته هم علیرضا کوشکی بازیکن پیکان که جزو گزینه های گل محمدی برای نیم فصل بود راهی فولاد شد.

پیش از این باشگاه پیکان در جواب به پرسپولیس برای جذب این بازیکن خواهان ۶ میلیارد تومان پول رضایتنامه شده بود.

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۴۵۸۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش پررنگ علی آقا محمدی در واگذاری استقلال

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ علی آقا محمدی عضو هیات مدیره استقلال که در هفته های گذشته شایعه شد دیگر با این باشگاه همکاری نمی‌کند، نقش پررنگی در واگذاری آبی ها به هلدینگ بزرگ خلیج فارس داشته است. او که از ابتدا با این ماموریت وارد استقلال شد، در هفته های گذشته از طریق ارتباطاتش توانست این واگذاری را تسریع ببخشد. قرار است آقا محمدی بعد از این اتفاق حضور فعال تری در استقلال داشته باشد.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898433

دیگر خبرها

  • جدایی دستیار پیشین گل‌محمدی از تیم‌ملی/ تمرین تراکتور زیر نظر مطهری
  • اعلام ماموریت حمید مطهری در غیاب یحیی
  • تمرین سنگین و تاکتیکی پرسپولیس برای جام حذفی
  • حمله به دروازه در تمرین پرسپولیس بدون کاپیتان
  • تمرین اختصاصی ستاره‌های پرسپولیس | ببینید
  • بازگشت ماشاریپوف به تمرینات استقلال
  • استقبال دروازه‌بان‌های پرسپولیس از بازگشت بیرو
  • نقش پررنگ علی آقا محمدی در واگذاری استقلال
  • استارت پرسپولیس برای ایرالکو
  • بانوان ملی پوش میهمان تمرین پرسپولیس