Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استانها_ معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی  گفت: برای هشتمین دوره متوالی، میزبان جشنواره فیلم فجر است که از ۱۵ الی ۲۲ بهمن ماه برگزار خواهد شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازبیرجند، سید علی زمزم  امروز در حاشیه کارگاه آموزشی صفحه آرایی وقطعه بندی آثار خوشنویسی از اکران فیلم های چهلمین جشنواره فیلم فجر در خراسان جنوبی همزمان با سراسر کشور خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: در راستای این رخداد مهم فیلم های جشنواره در دو سینمای بهمن و فردوسی  درمرکز استان با داشتن بهترین کیفیت پخش صدا و تصویر، اکران می شوند.

معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی افزود:  در سال های گذشته استقبال بسیار بالای مردم استان خصوصا دوستداران سینما، فیلمسازان و هنرجویان سینمایی لرستان را دراین جشنواره  شاهد بودیم.

اعضای هیأت داوران چهلمین جشنواره فیلم فجر معرفی شدندسینمای نسیم شهر میزبان چهلمین جشنواره فیلم فجر شدهم قدم با جشنواره فیلم فجر 1400 در دیجی کالا

 وی گفت: با توجه به گسترش واکسیناسیون در سطح استان انتظار می رود امسال نیز شاهد حضور چشم گیر علاقه مندان به فیلم های جشنواره باشیم.

زمزم  بر اجرا شدن تمامی دستورالعمل های های بهداشتی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی در اجرای این جشنواره، تاکید کرد وگفت: خوشبختانه شرایط کرونایی کشور مساعدتر از گذشته است و  اینموضوع  سبب شده تا هنرمندان و اصحاب فرهنگ و رسانه با اشتیاق بیشتری به خلق اثر بپردازند

معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی  تصریح کرد: انتظار می رود عموم مردم نیز با همین نشاط و اشتیاق به استقبال فیلم های هفتمین جشنواره فیلم فجر در خراسان جنوبی  راببینند.

 وی بیان کرد: با اعلام دبیرخانه جشنواره، بلیط فروشی  در سال جاری نیز همانند سال گذشته اینترنتی خواهد بود و علاقه‌‌مندان برای تهیه بلیط فیلم های مورد علاقه خود می توانند به مرجع اینترنتی مختص به جشنواره که به زودی اعلام خواهد شد، مراجعه کنند.

انتهای پیام/250/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جشنواره فیلم فجر خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۴۵۸۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری هشتمین جشنواره ملی طنز و رسانه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، عباس حسین نژاد دبیر جشنواره با اشاره به استقبال خوب در این دوره به خبرنگار ما گفت : ۱۱۲۹ اثر در پنج بخش به جشنواره رسیده است .
این جشنواره ۱۱ اردیبهشت در فومن برگزار می شود و آثار رسیده  به این جشنواره در بخش های داستان ،شعر طنز ، چند رسانه ای ، نثر طنز و کاریکاتور است؛ که در هر بخش ۴ اثر برگزیده خواهند شد.
دبیر جشنواره ، اصلاح گری اجتماعی را هدف طنز بیان کرد و گفت : بیشترین آثار رسیده برای تهران ، اصفهان ،فارس ،قم و خراسان رضوی است.

دیگر خبرها

  • مشارکت ۴۰۰۰ دانش‌آموز خراسان جنوبی در جشنواره سفیران سلامت
  • بوشهر میزبان جشنواره موسیقی خلیج‌ فارس
  • شهرستان اردل میزبان چهاردهمین جشنواره منطقه‌ای شعر تمداربیت
  • سلماس؛میزبان هجدهمین جشنواره بین‌المللی شعر رضوی
  • کتاب «اوستا علی» در ترازوی نقد اهالی فرهنگ خراسان جنوبی
  • پایان هشتمین جشنواره سفیران سلامت دانش آموزی در خراسان رضوی
  • برگزاری هشتمین جشنواره ملی طنز و رسانه
  • طنز رسمی از طنز غیر رسمی عقب افتاده است
  • هفدهمین جشنواره بین‌المللی پژوهش فرهنگی برگزار می‌شود
  • آزمون ۱۰۵ نازل جایگاه‌های عرضه سی ان جی خراسان جنوبی