Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ــ مسئول قرارگاه جهادی امام رضا(ع) استان چهارمحال و بختیاری از اهدای ۵۰۰ سری جهیزیه به خانواده‌های نیازمند استان با همکاری بسیج سازندگی استان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، مجید حیدری امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به مراحل قبلی اعطای جهیزیه به نوعروسان نیازمند استان، اظهار داشت: تاکنون 2 هزار و 700 سری جهیزیه در دو مرحله به خانواده‌های نیازمند استان اعطا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول قرارگاه جهادی امام رضا(ع) استان چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در مرحله سوم با برنامه‌ریزی‌های انجام شده، این قرارگاه در نظر دارد با همکاری بسیج سازندگی استان 500 سری جهیزیه را به خانواده‌های نیازمند اهدا کند.

وی با بیان اینکه ثبت نام از طریق قرارگاه جهادی امام رضا (ع) و یا بسیج سازندگی نواحی استان صورت می‌گیرد، گفت: جهیزیه این مرحله شامل سه طرح است، طرح اول شامل 15 قلم وسیله جهیزیه، طرح دوم شامل 10 قلم وسیله جهیزیه و طرح سوم شامل 6 قلم وسیله جهیزیه می‌باشد.

حیدری با تشکر از همکاری‌های جهاد کشاورزی و بسیج سازندگی در طرح‌های مختلف اعطای جهیزیه استان چهارمحال و بختیاری، بیان کرد: به صورت مشارکتی جهیزیه‌های اعطایی تهیه و تامین می‌شوند.

وی افزود: حمل و نقل جهیزیه‌های اعطایی به مناطق محروم، صعب‌العبور و دور افتاده که هزینه‌ای را متحمل خانواده‌ها می‌کرد اکنون توسط سپاه و بسیج سازندگی رایگان انجام خواهد شد.

مسئول قرارگاه جهادی امام رضا(ع) استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه ثبت‌نام در این طرح جهیزیه قرارگاه جهادی امام رضا(ع) تا اواخر اسفندماه ادامه دارد، اظهار کرد: اعطای وام قرض‌الحسنه به خانواده‌های نیازمند طرح دیگری است که در طرح جهیزیه اعطایی اضاف شده است.

38 سری جهیزیه به زوج‌های نیازمند "چرامی" اهدا شد + فیلمجهیزیه به دختران در آستانه ازدواج خانواده‌های زندانیان در استان گلستان اهدا می‌شود118 سری جهیزیه تا پایان امسال به نوعروسان نیازمند زنجانی اعطا می‌شود

حیدری در پایان با اشاره به راه‌ای ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر برای این طرح، خاطرنشان کرد: افراد می‌توانند جهت ثبت‌نام به قرارگاه‌ جهادی امام رضا(ع) استان واقع در شهرکرد.خیابان شریعتی.کوچه19.پلاک2 و یا به بسیج سازندگی شهرستان‌های استان مراجعه کنند.

انتهای پیام/7540/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان چهارمحال و بختیاری قرارگاه جهادی امام رضا ع خانواده های نیازمند نیازمند استان بسیج سازندگی سری جهیزیه ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۴۵۸۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشایی محور کنارک- زرآباد به همت بسیج سازندگی+ فیلم

نیروها و تجهیزات سپاه با تمام توان پای کار خدمت‌رسانی به مناطق سیل‌زده بلوچستان هستند و در جدیترین اقدام مسیر مواصلاتی کنارک- زرآباد با همت بسیج سازندگی سپاه سیستان و بلوچستان بازگشایی شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کنارک، مسیر مواصلاتی کنارک به زرآباد با همت بسیج سازندگی سپاه سیستان و بلوچستان بازگشایی شد.

نیروها و تجهیزات سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان و قرارگاه قدس جنوب شرق نیرو زمینی سپاه از ابتدای وقوع سیل در جنوب استان با تمام توان پای کار خدمت‌رسانی به مردم و ترمیم محورهای مواصلاتی آسیب دیده هستند و سردار شفائی فرمانده سپاه سلمان شخصاً مدیریت میدان را عهده‌دار است.

 

.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بازگشایی محور کنارک- زرآباد به همت بسیج سازندگی+ فیلم
  • دستان پر مهر خیران قفل گشای آزادی
  • فعالیت‌های محرومیت‌زدایی ۱۵ گروه جهادی دانشجویی در گنبدکاووس
  • ۲۷ سری جهیزیه به نوعروسان اسلامشهری اهدا شد
  • اهدای ۲۷ سری جهیزیه به نوعروسان اسلامشهری
  • شاداب سازی ۲۰ درصد مدارس چهارمحال و بختیاری
  • اجرای طرح شاداب سازی در ۴۳۰ مدرسه چهارمحال و بختیاری
  • هزار و ۲۶۴ نوعروس خراسان‌جنوبی راهی خانه‌بخت شدند
  • واگذاری ۶۴۵ اشتراک رایگان گاز در استان چهارمحال‌ و بختیاری
  • اهدای ۱۲۶۴ سری جهیزیه به نوعروسان کمیته امداد خراسان جنوبی