Web Analytics Made Easy - Statcounter

منصور نصرتی روز جمعه در گفت‌و گوی خبری اظهار داشت: یا وجود بازگشایی محورهای روستایی در اکثر محورهای استان ولی به علت کولاک شدید ۲ روز گذشته در حال حاضر ۹۰ روستای استان مسدود شده است.

وی اضافه کرد: این تعداد روستا به‌طور عمده در شهرستان‌های سردشت، پیرانشهر و بوکان در جنوب استان واقع شده است که تلاش خواهد شد ظرف چند روز آینده راه دسترسی تمامی این روستاها بازگشایی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی با بیان اینکه عوامل راهداری پس از آغاز بارش برف با تلاش شبانه‌روزی، راه‌های اصلی و فرعی استان را در چند نوبت برف‌روبی و نمک‌پاشی کرده اند افزود: در زمان حاضر تمامی محورهای مواصلاتی استان به غیر از محور تکاب - دوراهی ایران‌خواه در محدوده استان‌های کردستان و آذربایجان‌غربی و محور مهاباد - بوکان ( جاده برهان) باز بوده و تردد در آنها جریان دارد.

نصرتی با تاکید بر رعایت نکات ایمنی و همراه داشتن زنجیر چرخ اضافه کرد: شهروندان تلاش کنند از سفرهای غیر ضروری پرهیز کرده و به هنگام رانندگی در رورزهای بارندگی از سالم بودن سیستم روشنایی وسیله نقلیه، سالم بودن لاستیک ها و برف پاک کن اطمینان حاصل کنند.

به گزارش ایرنا، اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی امسال در قالب طرح زمستانی از طریق سامانه جامع ۱۴۱ آماده پاسخگوی آخرین وضعیت راه‌های استان و ارایه مشاوره به رانندگان و مسافران در آذربایجان‌غربی است.

علاوه بر شماره ثابت ۱۴۱، شهروندان می‌توانند از طریق تلفن گویای شماره پیامک ۱۰۰۰۱۴۱ اطلاعات راه‌های مورد نیاز را دریافت کرده و سفر خود را مدیریت کنند.

ورود سامانه بارشی از غرب کشور به آذربایجان‌غربی موجب بارش برف در بیشتر نقاط این استان شده‌ است که بارش‌ها تا اواخر امشب تداوم دارد؛ در این مدت ارتفاع برف در برخی مناطق برف‌گیر استان به بیش از ۳۰ متر رسیده‌ است.

هم‌اکنون ۱۰ هزار و ۷۷۷ کیلومتر راه بین شهری و روستایی در آذربایجان‌غربی وجود دارد که از این مقدار هشت هزار و ۵۰۰ کیلومتر را راه روستایی و مابقی راه بین شهری تشکیل می‌دهد.

برچسب‌ها سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای روستائیان مرکز مدیریت راه های کشور آذربایجان غربی بارش برف

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای روستائیان مرکز مدیریت راه های کشور سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای روستائیان مرکز مدیریت راه های کشور آذربایجان غربی بارش برف آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۴۵۹۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسدود شدنِ سه محور مواصلاتی در استان یزد

رستگاری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد با اشاره به اینکه عمده محور‌های استان یزد باز است، گفت:  محور‌های یزد به خضرآباد، بنستان به ببروئیه و ده جمال و مسیر یزد به دربید در اثر بارندگی‌های دیروز مسدود شده است. 

وی ادامه داد: از عصر دیروز ۱۶۰ نفر از عوامل راهداری با ۱۱۳ دستگاه ماشین آلات و ادوات در حال تلاش شبانه روزی برای بازگشایی مسدودی مسیر‌ها هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • مسدود شدنِ سه محور مواصلاتی در استان یزد
  • نصب سیستم روشنایی جدید در ۱۲  نقطه از محور‌های ارتباطی آذربایجان‌غربی
  • جابه‌جایی ۵۵۹ هزار تن کالای اساسی توسط ناوگان باری آذربایجان غربی از مبدا بندر امام خمینی (ره)
  • نصب سیستم روشنایی جدید در ۱۲ نقطه ازمحور‌های مواصلاتی آذربایجان غربی
  • روزجمعه ؛ قطعی برق درارومیه
  • نجات جان دو مفقودی ارتفاعات روستای نوروزلو شاهین دژ
  • بازگشایی گردنه بیژن پادنای سمیرم
  • نصب سیستم روشنایی جدید در ۱۲ نقطه ازمحور‌های مواصلاتی آذربایجان غربی در یک سال گذشته 
  • گردنه بیژن پادنای سمیرم بالاخره بازگشایی شد
  • بازگشایی راه‌های روستایی بخش گافر و پارامون تا پایان هفته