Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-23@21:10:35 GMT

بازتاب صعود تیم ملی ایران به جام جهانی ۲۰۲۲

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۴۶۰۱۰

‍‍‍‍‍‍

صعود تیم ملی فوتبال ایران به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر بازتاب زیادی در رسانه‌های جهان داشت. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، پس از این صعود صفحه رسمی فیفا تصویری از چند چهره ماندگار فوتبال ایران را منتشر کرد که در حال جشن و شادی هستند. در این تصویر علی دایی، علی کریمی، مهدی مهدوی‌کیا و جواد نکونام حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این عکس، تصویر شادی گل حمید استیلی به آمریکا در جام جهانی ۹۸ نیز دیده می‌شود.

صفحه رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا نیز با انتشار تصویری از مهدی طارمی، به سومین صعود پیاپی یوز‌های ایرانی اشاره کرد.

شبکه قطری الجزیره هم نوشت: ایران توانست با پیروزی برابر عراق صعود خود را به قطر قطعی کند.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
باشگاه پورتو در پستی در فضای مجازی نوشت: مهدی طارمی نویسنده گل پیروزی مقابل عراق شد که این گل ایران را به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر رساند.

سایت «گل پونیت» پرتغال هم با انتشار آمار درخشان مهدی طارمی ستاره پورتو نوشت: مهدی طارمی بازیکن پورتو گل پیروزی بخش ایران مقابل عراق را به ثمر رساند و تیم ملی کشورش را به عنوان چهاردهمین تیم صعودکننده به جام جهانی ۲۰۲۲ معرفی کرد.

روزنامه بلیچر ریپورت هم طرحی از تیم‌های صعود کننده به جام جهانی ارائه و در ان اعلام کرد اکنون فقط ۱۸ تیم دیگر برای صعود باقی مانده است.

پایگاه اینترنتی یاهو شیوه صعود ملی‌پوشان فوتبال کشورمان به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را مورد تحسین قرار داد. این سایت آمریکایی در بخش ورزشی خود درباره تبدیل شدن شاگردان دراگان اسکوچیچ به اولین تیم راه‌یافته آسیایی به جام جهانی ۲۰۲۲ نوشته است: ایران با گلزنی مهدی طارمی ششمین بار و سومین بار پیاپی به جام جهانی رفت.

 و نشریه دیلی‌میل چاپ لندن در گزارشی به صعود تیم ملی ایران به جام جهانی ۲۰۲۲ با غلبه بر عراق در ورزشگاه آزادی و حواشی آن اشاره داشته است.
دیلی‌میل نوشته است: ایران با برتری مقابل رقیب دیرینه‌اش اولین تیم از قاره آسیا شد که به جام جهانی ۲۰۲۲ صعود کرد. برچسب ها: تیم ملی فوتبال ، فیفا ، جام جهانی ، بازتاب رسانه ای ، جام جهانی 2022

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال فیفا جام جهانی بازتاب رسانه ای جام جهانی 2022 جام جهانی ۲۰۲۲ مهدی طارمی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۴۶۰۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پای طارمی به قهرمانی اینتر میلان باز شد

مدیر ورزشی باشگاه اینتر بعد از قهرمانی این تیم در سری A از جذب دو بازیکن جدید خبر داد که یکی از آن‌ها مهدی طارمی است.

به گزارش مشرق، اینتر در دیدار حساس برابر میلان که در ورزشگاه سن سیرو برگزار شد با نتیجه دو بر یک به پیروزی دست پیدا کرد.

این پیروزی کافی بود تا اینتر ۵ هفته قبل از پایان لیگ، قهرمانی خود را در سری آ قطعی کند و یک شب فراموش نشدنی را برای هوادارانش رقم بزند.

پیرو آسیلیو، مدیر ورزشی باشگاه اینتر در گفت‌وگویی که با شبکه DAZN داشت از جذب دو بازیکن جدید خبر داد. او گفت: این یک لحظه خاص برای همه ما در باشگاه اینتر است و همه از این قهرمانی خوشحال هستیم. اکنون انتظارات از تیم بالا رفته است. فعلا برای فصل بعد دو بازیکن جدید را جذب کرده‌ایم.

خبرنگار شبکه DAZN اعلام کرد که منظور مدیر ورزشی باشگاه اینتر از این دو بازیکن مهدی طارمی ستاره پورتو و زیلنسکی بازیکن تاثیرگذار ناپولی است که فصل بعد برای اینتر به میدان خواهند رفت.

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • بازتاب خبر تایید انتقال طارمی به اینتر توسط خبرنگار مشهور + عکس
  • مدیر اینتر حضور طارمی را تایید کرد/ مهدی پایان فصل در ایتالیا
  • پای طارمی به قهرمانی اینتر میلان باز شد
  • بازتاب موفقیت شاگردان رنگرز در UWW؛ ایران اولین تیم کامل
  • بازتاب موفقیت شاگردان رنگرز در UWW؛ ایران اولین تیمِ کامل
  • پیروزی پورتو در شب درخشش مهدی طارمی
  • بازتاب جهانی عملیات وعده صادق نشان از اقتدار ایران دارد
  • ۳ امتیاز خارج از خانه پورتو با پاس گل طارمی
  • برد پورتو با پاس گل طارمی
  • پاس گل مهدی طارمی مقابل کاساپیا (کاساپیا 1-2 پورتو)