Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام احمد حسن زاده در خطبه های نماز جمعه این هفته جزیره اظهار داشت: رژیم آل سعود با همکاری رژیم صهیونیستی و آمریکا در مدت ۶ و نیم سال گذشته تمام زیرساخت های کشور یمن  ویران کرده است.

وی اضافه کرد: طبق گزارش مرکز حقوق بشر یمن در ۲ هزار ۴۰۰  روز حمله رژیم ال سعود به کشور یمن ۴۴ هزار و ۲۲۱ حفر غیر نظامی یمنی کشته شده که چهار هزار و ۲۷۰ کودک هستند که این نشان از ماهیت جنایتکارانه این اعتلاف غیر انسانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام حسن زاده با بیان اینکه این اعتلاف جنایتکارانه علاوه بر حملات اخیر، اینترنت در این کشور را نیز قطع کرده تا سیستم اطلاع رسانی مظلومیت مردم یمن به گوش جهان نرسد افزود: کمترین اقدامی که امروز می توانیم انجام دهیم حضور مردم ایران در راهپیمایی علیه رژیم استکباری و آل سعود است تا صدای این ملت مظلوم به گوش جهانیان برسد.

امام جمعه کیش اضافه کرد: مردم ایران با این حضور می گویند که حمله کنندگان به این کشور رنگ امنیت را نخواهند دید و امید واریم که مردم یمن با مقاومت خود در این جنگ پیروز میدان باشند.

وی با اشاره به فرا رسید ماه رجب و سالروز ولادت امام باقر (ع) در اولین روز این ماه اظهار داشت: این امام از ویژگی های مختلفی برخوردار است جهاد تبیین یل همان مبارزه فرهنگی و اعتلا بخشی به تشکیلات شیعه از مهمترین آنها است.

حجت الاسلام حسن زاده یادآور شد: این امام توانست با مبارزه فرهنگی خود توانست ذهن جامعه اسلامی آن زمان را به برای درک ظرفیت اولین اسلامی آماده کرد و با پروش شاگردان مختلف توانست در کنار جهاد تبیین موجبات اعتلا بخشی به مذهب شیعه را فراهم کند.

وی افزود: با نگاهی عمیق به زندگانی این امام می توان درک کرد که برای اعتلای جامعه اسلامی بعید نگاه ها را تعییر داد و امام راحل نیز با اتکا به این مساله توانست در دوران قبل از انقلاب ابتدا نگاه مردم را تغییر داده و پس از آن انقلاب اسلامی را با پشتیبانی مردم به پیروزی رساند.

برچسب‌ها کیش یمن هرمزگان امام جمعه کیش

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کیش یمن هرمزگان کیش یمن هرمزگان امام جمعه کیش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۴۶۲۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی امام جمعه اشنویه از عملیات وعده صادق

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  امام جمعه اشنویه با اشاره به دفاع ایران در مقابل اسرائیل گفت: انتظار است که این انتقام شدیدتر باشد و رژیم غاصب و نجس صهیونیستی باید بداند که همانند صدر اسلام و جنگ خیبر از یهود نخواهیم گذشت.

ماموستا عباس رسولی با اشاره به دفاع ایران در مقابل رژیم صهیونیستی اظهار داشت: تمامی ملت ایران پس از حمله ناجوانمردانه رژیم غاصب، کودک‌کش و نجس اسرائیل به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در سوریه و به شهادت رساندن چندین مستشار ایرانی، منتظر انتقام شدید علیه این رژیم بودند.

وی تصریح کرد: خوشبختانه جمهوری اسلامی ایران توانست خواسته مردم و طلب آنان را برای انتقام‌گیری به صورت عملی انجام دهد.

امام جمعه اشنویه با تقدیر از نیروهای نظامی، انتظامی و سپاه و با ابراز خرسندی از انجام خواسته و طلب مردم ایران گفت: انتظار است که این انتقام شدیدتر باشد و رژیم غاصب و نجس صهیونیستی باید بداند که همانند صدر اسلام و جنگ خیبر از یهود نخواهیم گذشت و آرامش نخواهند داشت تا زمانی که امنیت مردم ایران را نشانه بگیرند.

وی اظهار داشت: بی‌تردید باید این انتقام‌ها تداوم داشته باشد و به نتیجه برسد.

دیگر خبرها

  • مردم پیشوا در حمایت از عملیات سپاه علیه اسراییل راهپیمایی کردند
  • مردم پیشوا در حمایت از عملیات سپاه علیه اسرائیل راهپیمایی کردند
  • شگفتی تحلیلگران از نوع پاسخ و حمله ایران به رژیم اسراییل
  • حمله سپاه به رژیم صهیونیستی، عظمت ایران را به جهان ثابت کرد 
  • واکنش فرمانده کل ارتش به شنیده شدن صدای انفجار در اصفهان
  • (ویدیو) اولین تصاویر تبریز بعد از شنیده شدن صدای چند انفجار
  • ببینید | واکنش مردم به ادعای اسرائیل پس از شنیده شدن صدای انفجار در اصفهان
  • (ویدئو) جزئیات جدید از شنیده شدن صدای انفجار در اصفهان
  • وعده صادقی که اتحاد کشورهای اسلامی را مستحکم‌تر کرد
  • قدردانی امام جمعه اشنویه از عملیات وعده صادق