Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزارت ورزش بیانیه ای را منتشر کرده است.

به گزارش طرفداری و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، شب گذشته خبر و فیلمی مبنی بر اینکه «هنگام ورود سیدحمید سجادی به ورزشگاه آزادی، یکی از هواداران پرسپولیس ناراحتی خود را از شرایط این باشگاه با سیلی به صورت وزیر ورزش و جوانان نشان داد»، منتشر شده که روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان قویاً این موضوع را تکذیب کرده و اعلام می‌کند:

تماشاگران فهیم حاضر دراستادیوم آزادی در کمال احترام جناب آقای مخبر و دکتر سیدحمید سجادی را در کنار خود پذیرا شده و معاون اول رییس جمهوری، وزیر ورزش و جوانان به همراه هواداران فوتبال به تشویق تیم ملی پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتشار چنین شایعاتی به باشگاه وزین فرهنگی ورزشی پرسپولیس که اخلاق مدارترین طرفداران را دارد، در شبی که مردم شریف ایران و ورزش دوست کشورمان و مسوولان خدوم کشور با صعود تیم ملی فوتبال به جام جهانی شادترین لحظات را تجربه می‌کنند، مبنایی جز تخریب این باشگاه ندارد.

از مردم آگاه و ورزش دوست کشورمان درخواست می‌شود فارغ از رنگ‌ها، آبی یا قرمز با پرهیز از چنین شایعاتی، جشن تاریخ سازی جوانان ملی پوش کشورمان را با نگاه قدرشناسانه، هرچه باشکوه‌تر برگزار کنند.

حمید سجادی شب گذشته برای تماشای بازی تیم ملی فوتبال ایران و عراق به ورزشگاه آزادی رفته بود. این بازی با یک گل به سود ایران تمام شد و تیم ملی کشورمان به جام جهانی ۲۰۲۲ صعود کرد.

 

بیشتر بخوانید:

حمله هوادار پرسپولیس به وزیر ورزش و جوانان تکذیب شد

 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: ورزش و جوانان وزارت ورزش تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۴۶۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهترین سال ورزش ایران در المپیک و سال تولد بهترین المپین ایران، سال نهنگ بودند

در تاریخ ورزش ایران، سالهای نهنگ ارزش زیادی در اعتبار و قدرتنمایی ایران در المپیک داشتند.

به گزارش طرفداری، سال نهنگ ایرانی و اژدهای چینی سال مشترک اعتبار در ورزش ایران هستند. ایران در سالهای نهنگ بهترین روزگار خود را در المپیک تجربه کرده است.

در سال 1391 بهترین سال ایران در تمام ادوار المپیک رقم خورد و ایران صاحب هفت مدال طلا شد. در سال 1379 ایران در المپیک برای اولین بار بیشتر از 2 طلا گرفت. ایران در این دوره صاحب سه مدال طلا شد. در سال 1367 ایران برای اولین بار بعد از انقلاب در المپیک حضور یافت و با گرفتن یک مدال نقره، روزهای خوبی را تجربه کرد. در سال 1355 تیم ملی فوتبال ایران در جام ملتهای آسیا عنوان قهرمانی را به دست آورد. فوتبال ایران برای اولین بار در یک میدان بین المللی که المپیک بود، به دور دوم صعود کرد. منصور برزگر (کشتی گیر) در المپیک صاحب مدال نقره شد. هادی ساعی (تکواندوکار) بهترین المپین تاریخ کشورمان در این سال به دنیا آمد. در سال 1343 برای اولین بار تیم ملی فوتبال ایران در المپیک شرکت کرد. قبل از آن فوتبال ایران به المپیک نرفته بود. در سال 1331 ورزش ایران روزهای کم افت و خیزی سپری کرد ولی در المپیک با عملکردی عالی، 3 نقره و 4 برنز به دست آورد.

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • اگر الزام کنفدراسیون فوتبال آسیا نبود؛ پرسپولیس و استقلال تا ۱۰۰ سال دیگر زیر نظر وزارت ورزش بودند
  • ملی پوشان فوتبال ایران از فردا در تمرینات باشگاهی
  • تنیس روی میز جوانان لبنان؛ قطعی شدن نشان برنز فرجی
  • بانوان ورزشکار حمایت می‌شوند/ افزایش کسب کرسی‌های بین‌المللی
  • پیروزی و صعود تیم ملی ایران با بازی روی چمن مصنوعی
  • تنیس روی میز جوانان لبنان؛ صعود فرجی به مرحله حذفی با طعم صدرنشینی
  • اعلام ترکیب تیم ملی فوتبال ایران برای دیدار با ترکمنستان
  • رکورد تماشاگران بازی فوتبال در ایران زده خواهد شد!
  • ایران - ترکمنستان؛ شاگردان قلعه‌نویی به دنبال پیروزی در عشق آباد
  • بهترین سال ورزش ایران در المپیک و سال تولد بهترین المپین ایران، سال نهنگ بودند