Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل - سید حامد عاملی گفت: مشکلات و دغدغه برخی از خانواده شهدا و ایثارگران همچنان داشتن یک زندگی توام با آرامش و اشتغال پایدار است که با گذشت زمان محقق نشده و هنوز در مراجعات حضوری این دغدغه‌ها مطرح می‌شود.

استاندار اردبیل در دیدار با محمود پاکدل، معاون تعاون و امور اجتماعی ستاد مرکزی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور گفت: برخی از ایثارگران از عمل نکردن برخی از بیمه‌ها به تعهد خود گلایه می‌کنند که بنیاد شهید و امور ایثارگران برای حل هزینه‌های درمانی ایثارگران و جانبازان یک بیمه معتبر دولتی را که نسبت به تعهد خود پایبند باشد انتخاب کنند تا جانبازان در تامین دارو‌های مورد نیاز خود دچار مشکل نشوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عاملی در رابطه با پیگیری مصوبات سفر رییس جمهوری به استان گفت: ابلاغ تحقق مصوبات سفر در دستور کار است و منابع پروژه‌هایی که در لیست مصوبات قرار نداشت با هماهنگی معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران تامین می‌شود.

او از تعریف الگو‌های جدید برای حل مشکلات بیکاری فرزندان شهدا و جانبازان خبر داد و گفت: با تعریف الگوی جدید در بخش خصوصی می‌توان نسبت به کاهش بیکاری جامعه هدف و ایجاد اشتغال پایدار اقدام کرد چرا که ظرفیت استخدام در بخش دولتی در وضعیت حاکم میسر نیست.

استاندار اردبیل می‌گوید: با ارایه تسهیلات و مشوق‌های ارزان قیمت به سرمایه گذاران دارای اهلیت می‌توان برای ایجاد اشتغال جوانان تحصیل کرده و بیکار خانواده‌های معظم جانبازان و ایثارگران گام اساسی برداشت و بنیاد شهیداستان اردبیل می‌تواند به عنوان پایلوت در این مورد عمل کند.

عاملی با تاکید بر اینکه ساماندهی گلزار شهدا بطور جدی پیگیری می‌شود گفت: تعداد زیادی از گلزار شهدا با تلاش شهرداری‌ها و بنیاد ساماندهی شده و مابقی نیز به هر نحو ممکن ساماندهی می‌شود.

او تامین مسکن و اشتغال را از نیاز‌های اساسی جامعه بر شمرد و گفت: اگر بنیاد زمین رایگان در اختیار داشته باشد از جهش تولید و با همکاری ستاد اجرایی در قالب پیمانکار برای متقاضیان اداره متبوعه با شرایط خاص مسکن احداث می‌شود.

استاندار اردبیل از راه اندازی مرکز جامع فرهنگی در اردبیل استقبال کرد و گفت: بررسی مسایل فرهنگی و ارتقای روحی جانبازان و ایثارگران در سطح استان ضرورت دارد و باید در این مسیر مطالعات جدی انجام شود.

عاملی در پایان از مسوولیت چندین ساله یاسر شاهی مدیرکل سابق بنیاد تقدیر و برای داور نوری مدیرکل جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران آرزوی توفیق کرد.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: خانواده شهدا اشتغال پایدار ایثارگران تسهیلات بنیاد شهید و امور ایثارگران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۴۶۲۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای برنامه های متنوع فرهنگی بنیاد شهید در ایلام قابل تقدیر است

به گزارش خبرنگار مهر، ناصر نجفی ظهر سه شنبه در سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام با تقدیر از فعالیت‌های اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان به خصوص در حوزه فرهنگی، افزود: خدمت به خانواده‌های شهدا افتخار بزرگی برای مدیران است، بر همین اساس از تمامی فعالیت‌های اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان حمایت خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: هرآنچه پیشرفت و اقتدار در کشور داریم مرهون خون شهدا است، بر همین اساس خدمت به خانواده‌های شهدا جزو وظایف اصلی مدیران در استان است. معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری ایلام اضافه کرد: اتفاقات خوبی در استان ایلام در طول دولت سیزدهم مثل طرح تبدیل وضعیت ایثارگران رخ داده که نیاز است دستگاه‌های اجرایی این اقدامات را برای مردم تشریح و تبیین کنند.

نجفی افزود: از همه ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان ایلام انتظار داریم در زمینه فرهنگ سازی در زمینه ازدواج و فرزندآوری اهتمام ویژه داشته باشند.

سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام نیز در این دیدار با اشاره به اینکه در طول دولت سیزدهم بیش از یک هزار میلیارد تومان تسهیلات در بخش‌های مختلف به جامعه ایثارگران استان پرداخت شده است، افزود: ۱۸ درصد جمعیت استان ایلام را ایثارگران تشکیل داده است.

محمد رحیمی اضافه کرد: بیش از چهار هزار و ۵۰۰ نفر از جامعه ایثارگران در استان ایلام تبدیل وضعیت شده، همچنین آزمون استخدامی خاص فرزندان شهدا و جانبازان ۷۰ درصد با ۴۹۵ نفر ظرفیت به زودی برگزار می‌شود که ظرفیت بزرگی برای حل مشکل بیکاری فرزندان شهدا و جانبازان ۷۰ درصد است.

وی تصریح کرد: پروژه‌های مختلف عمرانی در حوزه بنیاد شهید برای خدمات رسانی به جامعه ایثارگران در سال جاری تعریف شده است.

کد خبر 6086391

دیگر خبرها

  • عملکرد اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران ایلام قابل تقدیر است
  • غفلت از سرکشی به خانواده‌های شهدا پذیرفتنی نیست
  • رزمایش طرح سپاس با همکاری تیپ ۵۵ هوابرد برگزار شد
  • پیگیری مشکلات جامعه هدف بنیاد شهید و امور ایثارگران
  • نیاز ۲۹۰ همتی برای حل مشکلات خانواده ایثارگران
  • اجرای ۱۰۰ درصدی مصوبات سفر رئیس‌جمهور در حوزه بنیاد شهید ایلام
  • قوانین مصوب با اعتبارات بنیاد شهید همخوانی ندارد
  • «وعده صادق» یاس و ناامیدی را بیش از پیش بر دل دشمنان افکند
  • اجرا شدن مصوبات سفر رئیس جمهور در ایلام در حوزه بنیاد شهید
  • اجرای برنامه های متنوع فرهنگی بنیاد شهید در ایلام قابل تقدیر است