Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-16@11:07:13 GMT

آیت الله گرایلی در ترویج معارف اهل بیت(ع) کوشا بود

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۴۶۳۳۲

آیت الله گرایلی در ترویج معارف اهل بیت(ع) کوشا بود

به گزارش روز جمعه مرکز خبر حوزه در این پیام آمده است: خبر ارتحال عالم پارسا و استاد برجسته حوزه علمیه مشهد حضرت آیت الله ٱقای حاج شیخ حسین گرایلی موجب تأسف گردید.

پیام حاکی است: ایشان که از شاگردان فاضل دروس مرحوم آیت الله میلانی و آیت الله کوهستانی و برخی علمای دیگر رحمهم الله بود سال‌ها در ترویج معارف اهل بیت علیهم السلام کوشا بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 حضور در شورای مدیریت حوزه علمیه مشهد و سال‌ها مدیریت آن حوزه در کنار تدریس فقه و اصول ذخیره‌ای برای ایشان خواهد بود.

پیام ادامه یافته است: اینجانب این ضایعه را به محضر امام عصر(عج)، مقام معظم رهبری، مراجع عظام تقلید و حوزه‌های علمیه به خصوص حوزه علمیه مشهد تسلیت عرض کرده، علو درجات را برای آن مرحوم و صبر و اجر برای خانواده مکرم ایشان و بازماندگان مسالت می‌نمایم.

آیت‌الله حسین گرایلی از اساتید حوزه علمیه بزرگ خراسان بود که از سال ۱۳۳۰ به تحصیل در علوم دینی پرداخت. وی به مدت ۱۴ سال مدیریت حوزه علمیه خراسان بزرگ و ۲۰ سال عضویت شورای مدیریت حوزه علمیه خراسان را عهده‌دار بود. ۴۰ سال تبلیغ در داخل و خارج کشور و امامت جماعت حرم مطهر رضوی و ۲۰ سال حضور تبلیغی در جمع زائران بیت‌الله‌الحرام از سوابق ایشان است. وضعیت جسمی آیت‌الله گرایلی از ۳ روز پیش رو به وخامت گذاشت و در نهایت وی ظهر روز ششم بهمن ماه دار فانی را وداع گفت.

برچسب‌ها مشهد قم آیت الله العظمی علوی گرگانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مشهد قم آیت الله العظمی علوی گرگانی مشهد قم آیت الله العظمی علوی گرگانی حوزه علمیه آیت الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۴۶۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر جامعه مدرسین حوزه علمیه قم از پاسخ مقتدرانه به جنایت رژیم صهیونیستی

متن بیانیه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم را در ادامه می‌خوانید:

بسم الله الرحمن الرحیم

وعده‌ صادق نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در تنبیه رژیم جنایتکار صهیونیستی محقق شد و قدرت ایمان و اقتدار نیروهای مسلح ایران یوم الله دیگری در تاریخ افتخارات ملت ایران ثبت کرد. دست قدرت خدا از آستین ملت ایران بیرون آمد و مشت محکمی بر پیکره‌‍ی ظالمین وارد ساخت «وَما رَمَیتَ إِذ رَمَیتَ وَلکِنَّ اللَّهَ رَمی.»

این حملات جان تازه‌ای به همه رزمندگان راه آزادی قدس دمید و جهان را به آزادی فلسطین و پایان نزدیک سقوط اسرائیل امیدوارتر کرد.

مرحبا به ملت شریف ایران و فرزندان مقتدرشان در نیروهای مسلح که سال‌هاست در میدان جهاد با جبهه ظلم جهانی حضور دارند و پناه مظلومان و مستضعفان هستند.

سلام و رحمت الهی بر روح شهدای انقلاب اسلامی و امام خمینی (رحمت الله علیه) که عزت امروز ایران مدیون آنان است. و سلام بر فرمانده مقتدر ظلم ستیزی و مبارزه با ستمگران؛ حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی).

خداوند همه مجاهدان و رزمندگان مقاومت اسلامی را به تأییدات خود مستظهر و نصرت نهایی بشر را با ظهور قطب عالم امکان حضرت ولیعصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) محقق گرداند. إن‌شاءالله

«اللهُمَّ وَ أَقِمْ بِهِ الْحَقَّ، وَ أَدْحِضْ بِهِ الْباطِلَ، وَ أَدِلْ بِهِ أَوْلِیاءَکَ، وَ أَذْلِلْ بِهِ أَعْداءَکَ»
جامعه مدرسین حوزه علمیه قم

دیگر خبرها

  • بیانیه جامعه مدرسین در حمایت از اقدامات قانونی و حقوقی فراجا
  • طلاب به بحث تولید علم ورود کنند
  • اخلاق آیت‌الله "مروج" همچون کلاس درسی برای همگان بود
  • ایجاد مدارس وابسته به حوزه علمیه در استان هرمزگان از ابتدای مهرماه
  • بیانیه مرکز مدیریت حوزه علمیه اصفهان در حمایت از وعده صادق
  • بیانیه مرکز مدیریت حوزه علمیه اصفهان در حمایت از اقدام نیرو‌های مسلح
  • تقدیر جامعه مدرسین حوزه علمیه قم از پاسخ مقتدرانه به جنایت رژیم صهیونیستی
  • وعده صادق نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران محقق شد
  • تجمع طلاب و فضلای حوزه علمیه همدان به دنبال «وعده صادق»
  • حمایت حوزه‌های علمیه و روحانیت از اقدام علیه رژیم صهیونیستی