Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مهدی عبدی می‌گوید جواب زحمات تیمی که پنج سال قهرمان شده این نیست و باید پرسپولیس تقویت و مشکلات مالی حل شود.

به گزارش پارس فوتبال، مهدی عبدی، مهاجم پرسپولیس امروز در برنامه ورزشگاه شبکه پنج حاضر شد و گفت و گوی جالبی در این برنامه داشت. عبدی در مورد گلزنی در دربی با تیم کالدرون گفت:

من سه هفته اول در هجده‌تا نبودم و هفته چهارم که دربی بود عالیشاه گفت خوب گرم کن که می‌روی گل می‌زنی! خودم یک هفته قبل خواب دیده بودم گل می‌زنم و به شجاع هم گفته بودم که کلیپ‌هایش درآمده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دقیقه هشتاد آقای کالدرون مرا صدا زد و اولین لمس توپم گل شد. در ذهن من گلزنی در دربی بود و من از بچگی خیلی پرسپولیسی بودم و با علیپور هم که همسایه دیوار به دیوارمان در محل بود خیلی بازی می‌کردم. من مدرسه‌ نبودم ولی کلاس می‌رفتم و دوم دبیرستان بودم و با کیف رفتم سر تمرین و شجاع گفت کجا بودی و گفتم کلاس بودم. بعد از گل خیلی هوایم را داشتند ولی خیلی به من گیر می‌دادند در رختکن، مثلا اینکه دوش نگیر یا اینجا ننشین و بعد از دو، سه ماه درست شد و این کار را می‌کردند که حواسم را جمع کنم.

عبدی در خصوص لژیونر شدنش گفت:

من چهارسال دیگر با پرسپولیس قرارداد دارم و پیشنهادات خارجی حقیقت دارد‌. از پرتغال و بلژیک پیشنهاد دارم و رسما با پرسپولیس نامه‌نگاری کرده‌اند. به نظرم برای من لژیونر شدن زود است و در سن ۲۵ یا ۲۶ می‌تواند عالی باشد.

او درمورد مشکلات تیمش گفت:

پرسپولیس در این پنج سال خیلی زحمت کشیده و من در سه سالش بوده‌ام ولی امسال دارند سر این تیم را می‌بُرند و ما در زمین کارمان را انجام می‌دهیم ولی بیرون زمین خیلی به ما بی احترامی می‌شود مثلا یک بازی نتیجه نگیریم به ما فحش می‌دهند و این خیلی بد است. انشاالله این مشکلات حل شود و ما بازی با فولاد را با انگیزه به زمین برویم و یک جام دیگر برای هواداران بیاوریم. از مدیریت می‌خواهم هوای این تیم را داشته باشند و تمرکز بازیکنان را نگیرند و تیم را از نظر مالی و اقتصادی مدیریت کنند. جواب پنج سال قهرمانی پرسپولیس این نیست.

عبدی در مورد حالت بی خیالش در بازی‌ها گفت:

این بی خیالی خیلی به من کمک کرد مثلا در فینال و نیمه نهایی آسیا و دربی که اصلا استرس نداشتم و ندارم. بهترین موقعیت قهرمانی همان سالی بود که در فبنال گل زدم چرا که اولسان تیم خیلی خوبی نبود. یک گل زدیم و یک دقیقه مانده به پایان نیمه پنالتی از احمد گرفتند و بازی از دست‌مان رفت. پنالتی نیمه دوم هم پیش آمد و مهدی که نمی‌خواست با دست بزند ولی پیش می‌آید.

او در مورد اینکه آیا تابحال استرس داشته یا خیر بیان کرد:

من در دربی‌ها فقط یک جا استرس داشتم و آن هم پنالتی جام حذفی بود که پشت توپ رفتم و دروازه خیلی کوچک شده بود و حسینی هم خیلی درشت شده بود و اصلا نمی‌دانستم کجا بزنم! زدم و خراب شد. حسینی سخت‌ترین گلری نبود که جلویش بازی کردم، سخت‌ترین گلر هوادار (مهرداد بشاگردی) بود که هرچه می‌زدم می‌گرفت. بازی ذوب آهن در جام حذفی هم استرس بالا بود چرا که جام شگفتی‌هاست و آقا یحیی گفت خیلی این بازی را جدی بگیرید و حذف مقابل قشقایی هنوز در ذهن بعضی از بچه‌ها بود. ولی خیلی هم خوب بازی کردیم و گل‌های اروپایی زدیم.

عبدی در مورد نیاز پرسپولیس به تقویت شدن و دریافتی تیم‌شان گفت:

فکر می‌کنم تیم ما یکی، دو مهاجم دیگر می‌خواهد و مهم نیست جای من تنگ شود بلکه مهم موفقیت تیم است. الان با مصدومیت عیسی فقط یک مهاجم داریم که من هستم. ما خیلی کم از اول فصل دریافتی داشتیم و دریافتی‌مان ۲۸ درصد است. تا الان باید ۵۰ یا ۶۰ درصد می‌گرفتیم و انشاالله مشکلات حل شود. در مورد دریافتی بیشتر استقلالی‌ها هم صحبت نکنم بهتر است

او راجع به تلاش‌هایس برای ملی‌پوش شدن گفت:

من سعی و تلاشم را می‌کنم برای تیم ملی و به جام جهانی هم فکر می‌کنم. فدراسیون به باشگاه گفته بود که عبدی آماده باشد و قرار بود اگر طارمی نرسد من را دعوت کنند.

عبدی درباره مدیران دوران حضورش در پرسپولیس گفت:

وقتی من آمدم آقای عرب بود و پس از آن رسول پناه، سمیعی و الان آقای درویش هستند. من از آقای عرب خیلی تشکر می‌کنم که من را به پرسپولیس آورد و برای من زحمت کشید و کاری به حرف بقیه ندارم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس پرسپولیس مهدی عبدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۴۶۳۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوسمار کی به ایران باز می‌گردد؟

اوسمار لاس ویه‌را بامداد چهارشنبه وارد تهران می‌شود تا هدایت تمرینات پرسپولیس را برعهده بگیرد. بر اساس بلیت سرمربی سرخپوشان، او ساعت ۳:۲۵ دقیقه بامداد روز هشتم فروردین به تهران می‌رسد.

تا زمان بازگشت اوسمار، تمرینات پرسپولیس با هدایت دستیاران او برگزار خواهد شد و آن‌ها نقش سرمربی سرخپوشان را در این جلسه تمرینات برعهده خواهند داشت.

مهرداد خانبان نیز طبق هماهنگی با مدیر و سرمربی تیم از روز نهم فروردین در تمرینات حضور خواهد داشت.

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • انقدر گریه نکن، فوتبال بازی مردان است! | واکنش تند به حرکت یک ستاره
  • ازبکستان با گلزنی ستاره پرسپولیس به جام ملت‌ها رسید
  • گلزنی ستاره ازبک پرسپولیس مقابل هنگ کنگ
  • دلیل غیبت ۳ ستاره پرسپولیس در تمرینات مشخص شد!
  • انتقاد دشان از ستاره آرسنال: کارهایش را دوست ندارم!
  • در اولین تمرین سال پرسپولیس چه گذشت؟
  • اوسمار کی به ایران باز می‌گردد؟
  • حضور منشا در پرسپولیس صحت دارد؟
  • آخرین خبر از شایعه بازگشت آقای ستاره به پرسپولیس
  • استوری مشترک ملی پوشان استقلال؛ همه باهم برای سربلندی ایران!