Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل فولاد هرمزگان به مناسبت صعود تیم ملی فوتبال ایران به جام جهانی پیامی صادر کرد. - اخبار بازار -

 

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پیام‌ مدیرعامل فولاد هرمزگان به مناسبت صعود تیم ملی فوتبال ایران به جام جهانی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
پیروزی غرور آفرین تیم ملی فوتبال ایران و صعود تاریخی و بینظیر و زودهنگام به جام جهانی 2022 را محضر مقام معظم رهبری ،رئیس جمهور مردمی ، ملی پوشان عزیز و ملت قهرمان ایران اسلامی تبریک عرض می نمایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بی شک این سرور امروز و صعود و رسیدن به هدف ، پس از عبور از شرایط سخت و نتیجه برنامه ریزی صحیح ، همکاری و کنار هم بودن و حمایت های مسئولین محترم می باشد.
امید است با درس های زیبایی که می توان از این فوتبال آموخت ، کنار هم و دست به دست یکدیگر بتوانیم آینده ی روشنی را برای کشور رقم بزنیم.
عطاالله معروفخانی
مدیرعامل فولاد هرمزگان
انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مدیرعامل فولاد هرمزگان جام جهانی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۴۶۴۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشویق ایسلندی‌ها پس از صعود به جام‌جهانی (فیلم)

 

 

 

منبع : برترین ها 

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: درگیری شدید بین بازیکنان فوتسال ایران و مراکش (فیلم) خاطره جالب طیبی از گل معروفش که جهانی شد (فیلم) تکنیک فوق العاده کودک خرمشهری در زمین فوتسال (فیلم)

دیگر خبرها

  • تشویق ایسلندی‌ها پس از صعود به جام‌جهانی (فیلم)
  • گل اول تیم فوتبال بعثت کرمانشاه به فولاد هرمزگان
  • صعود ایران به جام‌جهانی فوتسال و نیمه‌نهایی جام‌ملت‌ها
  • مدیرعامل استقلال ملاثانی:آماده بازی بودیم ولی به ورزشگاه راهمان ندادند،آیا گناه کردیم؟/ بودجه کل تیم ما به اندازه یک بازیکن فولاد است
  • پیام استاندار خراسان جنوبی به مناسبت "سالروز شکست آمریکا در طبس"
  • رضاییان رسما مدیرعامل فولاد خوزستان شد
  • رضاییان به مدیرعاملی باشگاه فولاد خوزستان رسید!
  • عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال، مدیرعامل فولاد شد!
  • روایت مدیرعامل خیبر از اتفاقات ورزشگاه انقلاب کرج/ فقط یک نفر با حضور بانوان مخالف است!
  • این در شأن فوتبال خوزستان نیست