Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرقدس، حجت‌الاسلام رضا جوکار امام جمعه شهرستان قدس در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ضمن توصیه و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و خدامحوری در همه امور زندگی، اظهار کرد: ماه رجب، ماه ظرفیت‌سازی است و انسان باید نفس خود را در حالات مختلف کنترل و حلال و حرام را رعایت کند و همیشه خود را در محضر الهی ببیند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی گفت: شهدا امیر بر نفس خود شدند اما برخی از مسوولین اسیر بر نفس خود شدند و مسوولی که نتواند نفس خود را کنترل کند نمی‌تواند به مردم خدمت کند و اگر کسی مسلط بر نفس خود شود می‌تواند محبوب دل‌ها مانند شهید قاسم سلیمانی شود. 

خطیب نماز جمعه شهرقدس افزود: دشمن به‌دنبال تحریف تاریخ انقلاب اسلامی است و نسل جوان باید با هوشیاری و آگاهی لازم از جریان پیروزی انقلاب و توطئه‌های دشمن ، فریب تبلیغات نادرست در فضای مجازی را نخورده و با جهاد تبیین در صحنه‌ها حضور داشته باشند. 

وی با اشاره به هک شدن شبکه‌های ملی بیان کرد: اقدام مذبوحانه نیاز به بررسی داشته و مسوولین کشور باید ضریب امنیتی و بازدارندگی را ارتقا دهند و ردپای این مسیله را در جریان نفوذ پیدا کنند و ملت ایران با راهپیمایی پس از نماز جمعه و ۲۲ بهمن پاسخ این اقدامات بزدلانه را خواهند داد.   

وی افزود: بیش از ۶ سال است که اعتلاف عبری و عربی علیه مردم مظلوم یمن تشکیل شده و ۴۷ هزار نفر و ۴ هزار کودک و ۲ هزار زن به شهادت رسیدند و در این جنگ زیرساخت‌های ۳ هزارساله تاریخ بشری و مجموعه‌های عمرانی، اقتصادی، درمانی، مذهبی، فرهنگی و منازل مسکونی را تخریب می‌کنند امام مردم یمن ایستادگی کرده و صحنه را خالی نکرده و به فضل الهی ملت قهرمان یمن به پیروزی دست پیدا خواهد کرد. 

امام جمعه شهرقدس افزود: مردم ایران به عنوان حامی مردم مظلوم و محور مقاومت در منطقه، به اماراتی ها اخطار می‌دهند که اگر دست از همکاری با آل یهود دست برندارند، زین پس امارات برای مردم آن کشور و سرمایه‌گذاران خارجی امن نخواهد بود. 
حجت‌الاسلام جوکار با اشاره به موفقیت تیم ملی فوتبال ایران و راهیابی به جام جهانی در ادامه تصریح کرد: با همکاری ادارات آب، برق، گاز و مخابرات میز خدمت پیش از برگزاری نماز جمعه برگزار شد.

انتهای پیام/ ۶۷۰۷۵

منبع: فارس

کلیدواژه: امام جمعه شهرستان قدس نفس خود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۴۶۵۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خطیب نماز جمعه این هفته تهران مشخص شد

به گزارش «تابناک» به نقل از ستاد اطلاع رسانی نماز جمعۀ تهران، نماز جمعۀ این هفته تهران به امامت آیت‌الله سید احمد خاتمی اقامه خواهد شد.

گفتنی است، درب‌های دانشگاه تهران جهت اقامه نماز جمعه ۷ اردیبهشت سال ۱۴۰۳، ساعت ۱۰:۳۰ دقیقه صبح باز خواهند شد.

دیگر خبرها

  • اقامه نماز جمعه در مصلای امام خمینی شهر ایلام
  • برگزاری نماز جمعه در همه شهر‌های گیلان
  • برگزاری تجمع حمایتی مردم و بانوان کرمانشاهی از اجرای «طرح نور»
  • 7 میز خدمت در حاشیه نماز جمعه ارومیه برپا می‌شود
  • تجمع مردم خرم آباد در حمایت از اجرای طرح نور
  • برگزاری ۷ میز خدمت در نماز جمعه ارومیه
  • اظهار امیدواری امام جمعه ورامین برای حضور پرشور مردم در انتخابات
  • ائمه جمعه عامل اتحاد و همدلی در شهرها باشند
  • برپایی پنج میز خدمت در نماز جمعه تهران
  • خطیب نماز جمعه این هفته تهران مشخص شد