Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@20:10:50 GMT

مشکلات بیمارستان اهرم رفع شود

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۴۶۵۵۱

مشکلات بیمارستان اهرم رفع شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حبیب پهلوزاده در خطبه‌های امروز نماز جمعه اهرم اظهار داشت: جمعه روز ظهور امام عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف است و به فرموده امام عسکری علیه السلام یتیم واقعی آن نیست که پدر و مادر از دست داده باشد بلکه یتیم واقعی کسی است که از امامش جدا شده است و توان ارتباط با او را نداشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: بهترین عامل برای کم کردن فاصله با امام تقوای الهی است چرا که بیشتر مردم به زندگی مشغولند تا بندگی حق تعالی. ان شاء الله که بتوانیم در مسیر تقوا و بندگی حرکت کنیم و از صراط مستقیم منحرف نشویم.

امام جمعه اهرم بیان کرد: در آستانه دهه فجر انقلاب اسلامی قرار داریم این پیروزی شیرین و مقدمه سازِ رفعِ ظلم از کل عالم به همه شما فجرآفرینان و صیانت کنندگان از انقلاب اسلامی تبریک عرض می کنم. لازم است همه بخش هایی که با نوجوانان و جوانان مرتبط هستند نسبت به تبیین «فلسفه وجودی انقلاب اسلامی» جهادی عمل کنند. چرا که همه نوجوانان و جوانان امروز وحتی کسانی که بیش از چهل سال دارند در ایام انقلاب و بهمن 57 و قبل از آن نبوده اند لذا ضروری است «فلسفه انقلاب اسلامی» تبیین شود.

وی افزود: ائمه جماعات و هیات امنای مساجد با مشارکت نوجوانان و پایگاه های مقاومت برنامه جشن های ایام دهه فجر را پرشورتر از سالهای قبل اقامه کنند چرا که مساجد و هیئات، پایگاه جهاد تبیین انقلاب اسلامی بوده و هستند. صدای رسای مسجدی ها و هیاتی ها در مطالبه آرمانها و ارزشهای انقلاب نباید خاموش شود که صدای فتنه گران بلند خواهد شد و خود شروع فتنه خواهد بود.

پهلو زاده ادامه داد: فضای عمومی سطح شهر نیز باید هم مردم عزیز و هم اداره ها نسبت به نصب پرچم و آذین بندی اهتمام لازم داشته باشند.

وی یاد آور شد: مدیران مدارس و معلمان برای دانش آموزان خود، اساتید دانشگاه برای دانشجویان و اساتید حوزه برای طلاب باید نسبت به تبیین چیستی و چرایی انقلاب اسلامی در ایام دهه فجر اقامه جهاد تبیین نسبت به گفتمانها و جریان انقلاب داشته باشند تا دانش آموزان عزیز و دانشجویان و طلاب محترم به این تحلیل برسند که اگر انقلاب اسلامی برای استمرار آن نیازمند به جان و مال باشد همچون شهدای دفاع مقدس در رکاب ولایت ثابت قدم باشند. دشمن می خواهد انقلاب را با تحریم ها و تحریف حقایق ناکارآمد نشان دهد و رژیم گذشته و آمریکا را تطهیر کنند. باید مردمسالاری دینی را تبیین کرد تا در انتخاب افراد دچار اشتباه و گرفتار شبهه نشوند.

امام جمعه اهرم خاطرنشان کرد: در این ۴٣ سال دشمن با جنگ شناختی و تغییر ذائقه‌ها در پی تحقق براندازی و نفوذ بوده و هست. مقام معظم رهبری در بیانات روز اربعین و 19 دی - در دیدار با مردم قم - و دیدار با مداحان به جهاد تبیین و جهت گیری برای مقابله با دشمن امر فرمودند چرا که عظمت انقلاب اسلامی تمام شرق و غرب را و موجودیت صهیونیست و استکبار را به خطر انداخته است. به همین خاطر جریان شیطانی با قدرت امپراطوری رسانه ای به دنبال تغییر ارزشها و تحریف آرمانها و تغییر انقلاب اسلامی است.

وی بیان کرد: امروز رسانه استکبار ابزار بسیار قوی است در پنهان کردن جنایات خودشان در جاهای مختلف از جمله بمباران های اخیر یمن که 60 نفر را به خاک و خون کشیدند. سعودی و امارات با پشتیبانی آمریکا و صهیونیست نزدیک به 7سال است در سکوت خفت بار مجامع بین المللی در یمن به جنایات خود ادامه می دهند. تمام زیرساخت ها را تخریب کرده اند، 15 فرودگاه و 16بندرگاه 312 نیروگاه برق و 17 هزار غیرنظامی شهید و 26 هزار زخمی بر جاگذاشته اند. اما با امپراطوری رسانه ای این جنایات را مخفی کرده اند.

پهلو زاده ادامه داد: به ماه پر خیر و برکت رجب نزدیک می شویم. اول رجب میلاد باسعادت امام باقر علیه السلام است که این میلاد را به شما تبریک عرض می کنیم. نقش امام معصوم، مصون سازی امت اسلام در برابر آسیب هاست. امام باقر علیه السلام با تربیت شاگردان به تبیین مبانی دینی پرداختند چرا که برای ترویج دین و فقه و کلام شیعی نیاز به شاگردانی مثل زراره و ابان بن تغلب بود و امام باقر علیه السلام در این میدان؛ جهاد تربیت شاگرد داشتند.

امام جمعه اهرم یاد اورشد: باتوجه به افزایش آمار ابتلای کرونا در چند روز اخیر لازم است نسبت به مراعات نکات بهداشتی از جمله زدن ماسک اهتمام لازم داشته باشیم و با توجه به اینکه الحمدلله کشور در تولید واکسن هم توانمند شده ان شاء الله مرحله سوم واکسن نیز باید تکمیل شود تا از این موج ششم نیز به زودی عبور کنیم. همینجا لازم است از ریاست جدید دانشگاه علوم پزشکی استان درخواست کنیم که نسبت به نواقص و مشکلات عدیده بیمارستان امام حسین علیه السلام اهرم به طور ویژه ورود کنند از همه جوانب نیاز به تحول دارد.

وی گفت: تاخیر در سرشماری نخیلات و رعایت نشدن عدالت در تقسیم آب و حفر چاه های غیر مجاز و مساله حق آبه اینها مواردی است که انجام نشده، اینها دلیل ناکارآمدی و ضعف عملکرد مسئولین بوده است؛ اینها سبب بدبینی به نظام خواهد شد؛ لذا اگر مسئولینِ گذشته به هر عنوان نتوانستند کار را به پایان برسانند مسئولین جدید و نماینده مردم در مجلس پیگیر این امور باشند که بنده به حسب درخواست کشاورزان مستمرا پیگیر خواهم بود تا به نتیجه برسد.

کد خبر 5410779

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری بوشهر اهرم بوشهر ویروس کرونا مطالبات مردم گیلان از دولت دهه فجر بارش برف کرمانشاه آمار کرونا خراسان رضوی واکسن کرونا مشهد شیوع کرونا برف و کولاک همدان سفر استانی انقلاب اسلامی علیه السلام جمعه اهرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۴۶۵۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسالت سپاه، حفظ انقلاب اسلامی است

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،حجت‌الاسلام حسن‌زاده در خطبه‌های نمازجمعه این هفته میاندوآب با اشاره به سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اظهار کرد: بعد از انقلاب اسلامی به برکت درایت رهبر انقلاب اسلامی برخی نهاد‌های انقلابی تشکیل شد که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یکی از این نهاد‌ها است.

امام‌جمعه میاندوآب افزود: سپاه پاسداران نهادی انقلابی برگرفته از ولایت است که هر کجا کشور و نظام اسلامی به آن نیاز داشته باشد حضور یافته و نقش‌آفرینی می‌کند.

وی گفت: سپاه به‌عنوان نیروی خدمتگزار امت اسلامی در مناطق درون‌مرزی و برون‌مرزی در هر صحنه‌ای که موردنیاز باشد، نقش‌آفرینی می‌کند.

حسن‌زاده تصریح کرد: در دنیا مانند چنین نهادی که در همه عرصه‌ها در خدمت‌رسانی به‌نظام و مردم نقش‌آفرینی کرده و در داخل و خارج کشور تأثیرگذار باشد، وجود ندارد.

امام‌جمعه میاندوآب با اشاره به اینکه جمهوریت و مشروعیت از ویژگی‌های برجسته و خاص حکومت اسلامی است که در سایر کشور‌ها چنین ویژگی نیست، اظهار کرد: مشروعیت حکومت اسلامی، الهی بوده و برگرفته از قرآن و اهل‌بیت (ع) است و در کنار این مقوله نیز مقبولیت و جمهوریت وجود دارد.

وی گفت: رویکرد نظام اسلامی مقابله با استبداد داخلی و استکبار خارجی بوده و این را در تمام صحنه‌ها نشان داده است.

حسن‌زاده افزود: جمهوری اسلامی ایران، مظاهر فساد، ضد اسلام و ضد دینی را از بین برد و تقوا، شجاعت، شهامت و سالم‌سازی جامعه را ترویج داد.

امام‌جمعه میاندوآب با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در قله حرکت قرار دارد، تصریح کرد: سپاه باروحیه انقلابی، بااقتدار و با تولید قدرت دفاعی دنیا را به حیرت واداشت و این اقتدار و قدرت و نقش‌آفرینی سپاه در حوزه‌های مختلف سبب دشمنی استکبار جهانی با سپاه پاسداران شده است.

وی با تأکید بر اینکه رسالت سپاه، حفظ انقلاب اسلامی است، گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی باقدرت و دشمن‌شکن، هر کس را که به میهن اسلامی نگاه چپ داشته باشد، پاسخ می‌دهد و مورد حمایت مردم نیز است.

حسن‌زاده در ادامه به عملیات «وعده صادق» اشاره و اظهار کرد: قبل از پاسخ قاطعانه و تنبیه متجاوز صحبت‌های مختلفی مطرح می‌شد؛ ولی پاسخ قاطعانه ایران نشان داد که گنبد آهنین دروغی بیش نیست.

امام‌جمعه میاندوآب تصریح کرد: عملیات «وعده صادق» قدرت و اقتدار ایران اسلامی و نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی را به رخ دشمنان کشید و موشک‌های سربازان ولایت، گنبد آهنین را به‌زانو درآورد.

وی اظهار کرد: همچنین عملیات «وعده صادق» بار دیگر سیاست یک بام و دو هوای برخی کشور‌ها را نشان داد.

دیگر خبرها

  • معرفی مسئول جدید بسیج اساتید دانشگاه پیام نور استان البرز
  • رویکرد حساب ۱۰۰ امام محرومیت زدایی از جامعه است
  • رسالت سپاه، حفظ انقلاب اسلامی است
  • بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان کرمانشاه در راستای پاسخ سپاه به اسرائیل
  • رشد ۱۶ درصدی مخاطبان صدا و سیما نسبت به سال قبل/ یک قدم کوتاه نمی‌آییم
  • صبر و استقامت شهید حجازی در برابر مشکلات ستودنی بود
  • شهید آوینی نگاه ما را نسبت به موضوعات تغییر داده است
  • بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایران در طول ۴۵ سال توفیقات فراوانی داشته است
  • ارتش مکتبی و قانون اساسی
  • روایت رهبر انقلاب از حضور در اولین مراسم ۲۹ فروردین تا برشماری ویژگی‌های ارتش | ماجرای اجرای مراسم روز ارتش مقابل بیمارستان محل بستری امام خمینی(ره)