Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد صفری ظهر جمعه در جلسه شورای اداری رودسر مهمترین اولویت این شهرستان را بخش کشاورزی عنوان و اظهار کرد: توسعه در بخش کشاورزی سبب ازدیاد ارزش افزوده و گردش مالی شده و زمینه اشتغال جوانان را فراهم می‌کند.

نماینده مردم رودسر و املش با بیان اینکه پرداختن ویژه و تخصصی به بخش کشاورزی می‌تواند بسیاری از مشکلات کشاورزان این شهرستان‌ها را برطرف کند، گفت: گستردگی جغرافیایی، داشتن منابع انسانی و تنوع محصولات در رودسر و املش یکی از مهمترین مزیت‌های این شهرستان‌ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: رودسر رتبه اول تولید چای و فندق، گل گاو زبان و مرکبات و رتبه دوم تولید کیوی و آبزیان و گل و گیاه در سطح استان گیلان را دارد که باید از این ظرفیت‌ها بهره گیری شود.

وی به موانع و چالش‌های کیوی کاران در این شهرستان اشاره کرد و خواستار توجه ویژه به این بخش شد و ادامه داد: قیمت مرکبات بسیار پایین آمده و از شما می‌خواهیم دریچه‌های صادرات را در این بخش باز کنید.

حجت الاسلام صفری به تولید و برند سازی دو محصول فندق و مرکبات اشاره کرد و افزود: قیمت چای بسیار پایین است و این موضوع در شأن چایکاران و کشاورزان نیست.

کد خبر 5410888

منبع: مهر

کلیدواژه: مطالبات مردم گیلان از دولت محمد صفری محصولات کشاورزی بوشهر ویروس کرونا مطالبات مردم گیلان از دولت دهه فجر بارش برف کرمانشاه آمار کرونا خراسان رضوی واکسن کرونا مشهد شیوع کرونا برف و کولاک همدان سفر استانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۴۶۶۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لایروبی بیش از نیمی از انهار کشاورزی شهرستان رشت

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان ؛ مهدی اکبری گفت: برای تسهیل و تسریع در امر آبرسانی شالیزار‌های شهرستان رشت تاکنون ۵۹ کیلومتر از ۱۰۰ کیلومتر نهر‌های اصلی در روستا‌های خشکاروندان بخش کوچصفهان، جیرکویه بخش خشکبیجار، آسید شریف و طرازکوه بخش مرکزی این شهرستان لایروبی شده است.

مدیر منابع آب منطقه مرکزی گیلان با اشاره به اینکه لایروبی انهار تعییت شده شهرستان رشت با ۵ دستگاه ماشین آلات سنگین در حال انجام است تصریح کرد: شالیکاران شهرستان باید با استفاده از منابع آبی محلی و در دسترس، مراحل مقدماتی کشت برنج را در زمین‌های خود انجام دهند.

دیگر خبرها

  • با کشت هر گونه محصولات زراعی با آب غیرسالم برخورد می‌شود
  • ضرورت معرفی جلوه‌های ایثار و شهادت به نسل جدید
  • ضرورت توجه به زیرساخت‌های حوزه امنیت غذایی
  • صادرات محصولات کشاورزی مراغه به ۲۰ کشور جهان
  • افزایش تولید ۹ میلیون تنی محصولات کشاورزی در دولت سیزدهم
  • ضرورت ورود جدی مسئولان برای رفع اختلاف مالکیت ساکنان تالاب انزلی
  • شاهین خزر رودسر در گیرودار مشکلات مالی
  • چه دلایلی ایران رادیاتور را در رادیاتور محبوب کرد؟
  • لایروبی بیش از نیمی از انهار کشاورزی شهرستان رشت
  • انجام شخم اولیه ۹۸ درصد از اراضی کشاورزی رودسر