Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون هندبال، علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال در حاشیه حضور در رقابت‌های هندبال قهرمانی آسیا در دمام عربستان با حسن مصطفی رئیس فدراسیون بین‌المللی هندبال، نایب رئیس این فدراسیون، رئیس کمیته آموزش و مربیان فدراسیون بین‌المللی و همچنین رؤسای کمیته‌های مسابقات و داوران فدراسیون هندبال آسیا دیدار و گفتگو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نشست حسن مصطفی رئیس فدراسیون بین‌المللی هندبال ضمن ابراز خرسندی از موفقیت‌های اخیر ایران خطاب به رئیس فدراسیون هندبال کشورمان اظهار کرد: از موفقیت‌های هندبال ایران در این مدت بسیار خوشحالم و از تلاش‌های شما به عنوان رئیس فدراسیون هندبال ایران تشکر می‌کنم. بی‌تردید جهانی شدن تیم‌های ملی مردان و زنان ایران حاصل برنامه‌ریزی درست فدراسیون هندبال ایران است و من نیز قول می‌دهم نهایت حمایت را از هندبال ایران داشته باشم.

در ابتدای این نشست علیرضا پاکدل ضمن ابراز خشنودی از دیدار با دکتر حسن مصطفی گزارشی از اقدامات صورت گرفته در هندبال ایران را به رئیس فدراسیون بین‌المللی ارائه کرد و در پاسخ به ابراز خرسندی حسن مصطفی از ثبات مدیریت فدراسیون هندبال ایران، گفت: چند سال از دیداری که در خلال برگزاری کنگره سالیانه فدراسیون بین‌المللی در گوتنبرگ سوئد با شما داشتم می‌گذرد و در آن دیدار خطاب به من گفتید چرا در اجلاس جهانی هندبال هر بار یک نفر جدید از ایران حضور پیدا می‌کند و چرا فدراسیون هندبال ایران تا این اندازه دارای تغییرات است؟ در آن نشست از من سوال کردید آیا شما هم به صورت موقت در فدراسیون هندبال ایران حضور دارید یا آمده‌اید که بمانید! البته در آن نشست خطاب به شما گفتم من با حمایت جامعه هندبال ایران آمده‌ام تا بتوانم قدم‌های مؤثری بردارم و برای پیشرفت هندبال برنامه دارم و می‌خواهم به ارتقا و توسعه هندبال ایران کمک کنم.

در ادامه حسن مصطفی رئیس فدراسیون بین‌المللی هندبال با ابراز مجدد خرسندی از ثبات مدیریت و اتفاقات اخیر هندبال ایران، گفت: از اتفاقات رخ داده در هندبال ایران بسیار خرسندم. به نظرم اهداف شما در این سال‌ها محقق شده و اینکه هندبال ایران هم در بخش مردان و هم در بخش زنان موفق بوده و به مسابقات جهانی راه یافته با درایت و برنامه‌ریزی فدراسیون و شما بوده است.

رئیس فدراسیون بین‌المللی هندبال افزود: هندبال ایران نیروی انسانی و بازیکنان بسیار خوبی دارد و نیاز به سازمان‌دهی و برنامه‌ریزی داشت. خوشبختانه با برنامه‌ریزی شما به عنوان رئیس فدراسیون مسیر درستی برای هندبال ایران ترسیم شده و امیدوارم این مسیر ادامه داشته باشد.

علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال ایران نیز در ادامه با ارائه گزارشی از عملکرد فدراسیون هندبال در سه سال اخیر در مباحث توسعه‌ای، خاطرنشان کرد: در حال حاضر در تمامی رده‌های سنی هندبال سالنی و ساحلی تیم‌های ملی ما فعال هستند و در سالهای اخیر در بخش استعدادیابی و آکادمی‌های هندبال کارهای خوبی انجام شده و در شهرهای هدف با برنامه‌ریزی و اقدامات علمی و زحمات شبانه‌روزی هیئت‌های استانی، باشگاه‌ها و مربیان زحمت‌کش ایرانی در حال فعالیت در این حوزه‌ها هستیم و انشاالله پشتوانه‌سازی خوبی برای هندبال ایران در حال شکل‌گیری است.

رئیس فدراسیون بین‌المللی هندبال نیز با خوشحالی از پشتوانه‌سازی در هندبال ایران گفت: پشتوانه‌سازی برای آینده هندبال اتفاق خوبی خواهد بود که در هندبال ایران رخ داده است. هرجایی که مسیر توسعه هموار و هندبال در حال توسعه باشد ما به عنوان فدراسیون بین‌المللی از آن حمایت می‌کنیم.

همچنین پاکدل در ادامه این نشست به وجود برخی مشکلات در زمینه وارد کردن کالاهای مرتبط با رشته هندبال به ایران به دلیل تحریم‌ها اشاره کرد و از حسن مصطفی تقاضای کمک در بخش سخت‌افزاری خصوصاً توپ، کف پوش و سایر موارد را داشت که رئیس فدراسیون بین‌المللی هندبال نیز در پاسخ گفت: ما همواره در کنار شما هستیم و نیازهای شما را برطرف می‌کنیم. هندبال ایران امروز در جهان به یک کشور شناخته شده تبدیل شده است و مطمئن باشید از حمایت فدراسیون بین‌المللی برخوردار هستید.

در این نشست که رئیس کمیته آموزش و مربیان فدراسیون بین‌المللی نیز حضور داشت پاکدل درخواست‌هایی در حوزه‌های آموزش داشت که با دستور مستقیم حسن مصطفی به ریاست کمیته آموزش و مربیان مقرر گردید به زودی این موارد برای هندبال ایران به بهترین شکل ممکن انجام شود.

حسن مصطفی همچنین در پاسخ به دعوت پاکدل برای سفر به ایران نیز گفت: بسیار مشتاقم در اولین فرصت به ایران سفر کنم. در این چند روز بازخوردهای خوبی از جهانی شدن تیم ملی هندبال مردان ایران گرفتم. مطمئنم همانطور که تیم ملی بانوان ایران رنگ و بوی خوبی به مسابقات جهانی داد، صعود تیم ملی مردان ایران هم رنگ و بوی خوبی در کشور شما داشته است.

وی در پایان تصریح کرد: اگر هندبال ایران حمایت شود حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و امیدوارم مسیر توسعه ایران در هندبال به همین شکل ادامه داشته باشد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: علیرضا پاکدل هندبال تیم ملی هندبال ایران علیرضا پاکدل هندبال رئیس فدراسیون بین المللی هندبال فدراسیون هندبال ایران رئیس فدراسیون هندبال هندبال ایران برنامه ریزی حسن مصطفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۴۶۶۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کناره گیری مدیران ارشد بوئینگ به علت مشکلات ایمنی

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ شبکه تلویزیونی فرانس ۲۴ در مطلبی به بررسی مشکلات گسترده در شرکت هواپیماسازی بوئینگ آمریکا پرداخت که لرزه‌های آن دامنگیر مدیران این شرکت شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


رفتن مدیر اجرایی بوئینگ، یک تغییر بزرگ در گروه رهبری برای این غول هوافضای آمریکا است که دچار گرفتاری شده است. بوئینگ با این کار‌ها در تلاش است شهرت نابود شده خودش را بازسازی کند. براساس تصمیم جدید این شرکت، دِیو کال هون (Dave Calhoun) مدیر اجرایی بوئینگ، تا پایان سال از مقام خودش کناره گیری می‌کند. لاری کِلنِر (Larry Kelner) و اِستَن دیل (Stan deal) دو نفر از مدیران ارشد بوئینگ نیز از مقام خود کناره گیری می‌کنند.

بیانیه دیو کال هون. مدیر اجرایی بوئینگ: ما فقط و فقط بر تکمیل تلاش‌هایی متمرکز خواهیم ماند که با هم انجام داده ایم برای اینکه شرکتمان را پس از چالش‌های بسیار شدید پنج سال گذشته، به ثبات بازگردانیم. امنیت و کیفیت، در خط مقدم همه کار‌هایی قراردارد که ما انجام می‌دهیم.

بحران تمام عیار این شرکت هواپیماسازی در سال ۲۰۱۸ شروع شد و آن زمانی بود که یک فروند هواپیمای بوئینگ از نوع مَکس ۷۳۷ Max اندکی پس از برخاستن، در آب‌های نزدیک جزیره جاوه در اندونزی سقوط کرد. در این سانحه، هیچیک از سرنشین‌ها زنده نماند. درست شش ماه بعد، یک فروند هواپیمای مَکس ۷۳۷ دیگر در اتیوپی سقوط کرد که به کشته شن ۳۴۶ نفر منجر شد. متعاقب این اتفاقها، گروه رهبران بوئینگ تغییر کردند و جت‌های خانواده مَکس بوئینگ به مدت ۲ سال در سراسر جهان از رده فعالیت خارج شدند، زیرا این سوانح هوایی ناشی از خطا در سامانه تثبیت این نوع هواپیما‌ها بود. اواخر سال گذشته تحقیقاتی درباره جت‌های مکس ۷۳۷ بوئینگ انجام شد، آنهم پس از آنکه مشخص شد در معاینه‌های فنی معمولی یک پیچ با مهره‌های گمشده در دو هواپیما، مشاهده شده است. در ماه ژانویه جدیدترین مورد از مشکلات بوئینگ در زمینه کنترل کیفیت مشاهده شد و آن زمانی بود که قسمت در در بدنه هواپیما در یک فروند هواپیمای کاملا تازه از نوع مکس ۷۳۷ در ارتفاع تقریباً ۱۵ هزار پایی منفجر شد و سبب ایجاد حفره‌ای در بدنه هواپیما شد. بررسی‌های بعدی هیئت ایمنی ملی پرواز‌ها در امریکا نشان داد که چهار پیچ و مهره مهم در قسمت در این هواپیما، سر جای خود نبوده اند! به استناد گزارش نیویورک تایمز، نهاد بررسی امنیت هواپیماها، در بررسی‌های خود متوجه ده‌ها مشکل در خط تولید هواپیما‌های مکس ۷۳۷ شد. این یافته‌ها پس از ممیزی ۶ هفته‌ای از این شرکت به دست آمد. بوئینگ با پیگرد قانونی مسافران و همچنین تحقیقات کیفری درباره سوانح رخ داده مواجه شده است.

 

دیگر خبرها

  • بسکتبال ایران در سال ۱۴۰۲؛ ناکام و ناامید!
  • درگذشت محمد توکل در ماه پایانی سال ۱۴۰۲؛ آن‌هایی که از دست دادیم
  • دختر ایرانی که تایلند نمی‌رود/ تیم‌ملی فوتبال شانسی برد؟
  • حضور هندبالیست جوان ایران در مسابقات نمایشی ستارگان جهان
  • هندبال در سال ۱۴۰۲| شکست پشت شکست، ناکامی پشت ناکامی/ روز‌های دور از سکو و سهمیه
  • دیدار نوروزی مدیریت ارشد بانک ایران زمین با کارکنان ادارات مرکزی
  • خوب و بد هندبال ایران در سال 1402 از نگاه پاکدل
  • خوب و بد هندبال ایران در سال ۱۴۰۲ از نگاه پاکدل
  • کناره گیری مدیران ارشد بوئینگ به علت مشکلات ایمنی
  • آمادگی شیراز برای میزبانی از رقابت های آسیایی هندبال