Web Analytics Made Easy - Statcounter

دو باشگاه بزرگ اروپا، وضعیت تمدید قرارداد هافبک مارسی را زیر نظر دارند.

بایرن مونیخ و منچستریونایتد به دنبال جذب رایگان بوبکر کامارا هستند.

به گزارش طرفداری و به نقل از اکیپ، بوبکر کامارا، هافبک دفاعی باشگاه مارسی یکی از بهترین بازیکنان تیمش در مسابقات فصل جاری بوده است. قرارداد این بازیکن در پایان این فصل به پایان می رسد و سران مارسی هنوز با کامارا برای تمدید قراردادش به توافق نرسیده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همین موضوع باعث شده است تا باشگاه بزرگ اروپا روند مذاکرات این بازیکن با مارسی را برای تمدید قرارداد مد نظر داشته باشند. بنا به ادعای اکیپ، منچستریونایتد و بایرن مونیخ این دو باشگاه هستند که در صورت عدم توافق مارسی با کامارا، برای جذب رایگان او دست به کار می شوند. روند مذاکرات مارسی با این بازیکن به شکلی بوده است که به نظر نمی رسد کامارا برای تمدید قراردادش قانع شود ولی سران مارسی هنوز به تمدید قرارداد این بازیکن امیدوار هستند.

کامارا در حال حاضر می تواند به طور آزاد با باشگاه های خواهانش مذاکره کرد و پیش قرارداد امضا کند و به نظر می رسد در صورت موفق نبودن مذاکرات مارسی با این بازیکن، منچستریونایتد و بایرن مونیخ در آینده ای نزدیک برای جذب این بازیکن دست به کار شوند. 

اخبار داغ 

فاجعه تن فروشی زنان و دختران در ایران / در صدا و سیما رونمایی شد عکس یادگاری احمدرضا عابدزاده در جمع ملی پوشان در رختکن تیم ملی رسانه روسی: احتمال حضور زودهنگام سردار آزمون در تمرینات بایرلورکوزن صف کشیدن مشتریان متعدد برای قرض گرفتن جیمز مکاتی از منچسترسیتی ورشکستگی در کمین فوتبال ایتالیاست

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تمدید قرارداد بایرن مونیخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۴۶۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر لو رفته از پیراهن اول بایرن مونیخ برای فصل 25-2024

پیراهن بایرن مونیخ دوباره به فرم تمام قرمز باز می گردد.

طرفداری | بایرن مونیخ به زودی از پیراهن اول خود در فصل آینده رونمایی می کند اما تصاویر مربوط به این پیراهن، زودتر از رونمایی رسمی آن لو رفته است. بایرن مونیخ از این پیراهن که تصاویر آن را در ادامه مشاهده می کنید، در تاریخ 12 می و در تقابل با وولفسبورگ استفاده خواهد کرد.

تصاویر لو رفته از پیراهن اول بایرن مونیخ برای فصل 25-2024

 

از دست ندهید ????????????????????????

رابعه اسکویی: طارمی کتاب‌خوان است و به او کتاب معرفی کردم پیولی از سرمربیگری میلان اخراج می‌شود پدیده نوجوان بارسا پیش‌بینی کرد: با این نتیجه رئال مادرید را می‌بریم! یک نظر قابل تامل؛ آرسنال در حال تبدیل شدن به تاتنهام است! قائدی از همسرش طلاق گرفت؛ ملک و املاک به نام ستاره ایرانی نبود

دیگر خبرها

  • رسمی: گزینه بایرن با استون‌ویلا تمدید کرد
  • استون ویلا جواب بایرن مونیخ را داد
  • اونای امری تا 2027 با استون ویلا تمدید کرد
  • توافق خطرناک چند بازیکن پرسپولیس در رختکن!
  • پیشنهاد تمدید به ستاره رئال مادرید در ال‌کلاسیکو
  • توماس توخل مشکلی با ماندگاری در بایرن مونیخ ندارد
  • علاقه بایرن مونیخ به فرلاند مندی؛ افزایش احتمال معاوضه بازیکن فرانسوی با آلفونسو دیویس
  • تصاویر لو رفته از پیراهن اول بایرن مونیخ برای فصل 25-2024
  • گل ماتیس تل به اونیون برلین (اونیون برلین 0-4 بایرن مونیخ)
  • درخشان: جام باید ملاک تمدید قرارداد با اوسمار باشد