Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از دماوند، حجت‌الاسلام کاظم فتاح‌دماوندی امام جمعه دماوند، ظهر امروز در خطبه‌های عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته دماوند اظهار کرد: استقلال و عدم وابستگی به بیگانگان و تحقق عدالت و مبارزه با فساد جزء اصول انقلاب است.

وی افزود: دشمنان جمهوری اسلامی ایران با ابزار رسانه و هنر و هزینه کردن پول‌های زیاد، در صدد تضعیف ایمان و باور مردم هستند؛ اهل قلم، فکر و بیان باید با جهاد تبیین دشمن را خلع سلاح کنند، خنثی کردن وسوسه های شیطانی و نقشه‌های پلید دشمن، جهاد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه دماوند گفت: اگر مردم در باورها، تشخیص ها، اراده ها، اعتماد ها، امیدها و اتحادهای خود دچار ضعف شوند حکومت از داخل دچار تزلزل خواهد شد؛ اگر عمارها نباشند تا حق و باطل را از هم برای مردم مشخص کنند، امیرالمومنین علیه السلام به خاطر جهل مردم تنها خواهد ماند.

فتاح‌دماوندی تصریح کرد: دشمنان انقلاب اسلامی سعی می‌کنند عملیات روانی و تبلیغاتی خود را به عملیات میدانی و ایجاد آشوب و فتنه تبدیل کنند؛ رمز موفقیت دشمنان جمهوری اسلامی در سیاه‌نمایی، نفرت پراکنی، یأس آفرینی، اعتماد زدایی و ایجاد تشویش و اختلاف افکنی است.

وی بیان کرد: انشاءالله با وحدت همیشگی، بیداری و هوشیاری عمومی و توجه به کارکردهای انقلاب ونگاه به نیمه پر لیوان، امید به آینده انقلاب افزایش یابد و شاهد روزهای بهتری برای ایرانیان باشیم؛ اگر دولت جدید عراق بتواند آمریکا را از این کشور اخراج کند، زمینه ثبات سیاسی و پیشرفت خود را فراهم کرده است.

امام جمعه دماوند ادامه داد: حملات انصارالله به امارات امنیت وارداتی امارات را بر باد داد و در تل آویو هراس ایجاد کرد؛ انصارالله اعلام کرده که اگر بداند که رژیم صهیونیستی در جنگ علیه یمن مشارکت مستقیم دارد این رژیم را به بانک اهداف خود اضافه خواهد کرد.

فتاح‌دماوندی اضافه کرد: تداوم حملات انصار الله به امارات، باعث فرار سرمایه گذاران خارجی از امارات خواهد شد، آنگاه دیگر امارات رنگ و بویی نخواهد داشت.

لازم به ذکر است، با عنایت به سیاست‌های دولت و در راستای اجرای مصوبات شورای معاونین فرمانداری شهرستان دماوند با هدف پاسخگویی و پیگیری مطالبات مردم، مراد فرحت مدیر اداره آب و فاضلاب شهر دماوند قبل از اقامه نماز جمعه در مصلای نماز جمعه شهر دماوند در پای میز خدمت حاضر شد؛ در این میز خدمت این هفته، به سوالات و مشکلات شهروندان پاسخگویی و راهنمایی انجام گرفت.

انتهای پیام/۶۷۰۱۵/

منبع: فارس

کلیدواژه: امام جمعه دماوند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۴۶۸۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خانواده های شهدا پاسداران واقعی ارزشهای انقلاب اسلامی هستند

به گزارش حوزه استان های خبرگزاری تقریب، سردار اکبرجاویدان در دیدار با خانواده شهید والا مقام" حسین زرافشان در بندرعباس" ، ضمن قرائت فاتحه به روح پاک این شهید گرانقدر، طی سخنانی بیان داشت: صبر و بردباری خانواده های معظم شهداء برای مردم بسیار با ارزش بوده و عزت و سربلندی امروز کشور مرهون خون پاک فرزندان این عزیزان است.

وی نقش خانواده شهدا را در دستاوردهای انقلاب بسیار مهم دانسته و افزود: تربیت جوانان در مسیر انقلاب و ولایت نقشی است که خانواده شهدا در همه عرصه ها آن را به خوبی ایفا کرده و ثمره آن تربیت فرزندانی از جنس انقلاب است.

این مقام انتظامی استان اظهار داشت: صبر و استقامت در راه اسلام یکی از بزرگترین ارزشهای انسانی است و یاد و نام شهدا آرامش بخش دلهاست.

سردار جاویدان تصریح کرد: مردم ایران هیچ وقت از خود گذشتگی خانواده های محترم شهدا را فراموش نمی کنند و این عزت و سربلندی کشور را مدیون خون پاک این شهدا می دانند و به واقع این عزیزان میراث داران این انقلاب هستند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با بیان این که پیروی از ولایت فقیه مهمترین پیام شهداء است و اگر پیرو ولایت فقیه باشیم هیچگاه آسیبی به مملکت وارد نخواهد شد، اظهار داشت: حفظ خون شهداء و تداوم راه آنها، دینی است که بر دوش ما نهاده اند و این همان چیزی است که لرزه بر اندام دشمنان و پیروان باطل می اندازد.

وی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به اینکه درحال حاضر دشمنان با توطئه های مختلف قصد دارند امنیت کشورمان را به مخاطره بیندازند، گفت: مردم بایستی با عمل به فرامین مقام عظمای ولایت و ادامه دادن راه شهداء همچون همیشه نقشه های شوم دشمنان را خنثی کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حماسه قرآنی روستای چارک گویای ایمان استوار مردم استان بوشهر است
  • دشمنان به دنبال افغانستان ضعیف و چندپارچه هستند
  • نظری: دشمنان به دنبال تضعیف و تجزیه افغانستان هستند
  • دشمنان وحدت و تقریب امت اسلامی را هدف گرفته اند
  • تاکید امام جمعه کیش بر التزام به حجاب و عفاف و رعایت قوانین کشور
  • رسانه‌های آمریکایی: نمایش نسخه جدید باور-373 از توسعه صنایع دفاعی ایران حکایت دارد
  • هدف صهیونیسم بین الملل ایجاد فاصله میان کشورهای اسلامی است
  • خانواده های شهدا پاسداران واقعی ارزشهای انقلاب اسلامی هستند
  • خانواده‌های شهدا پاسداران واقعی ارزش‌های انقلاب اسلامی هستند
  • دیوارنگاره‌ها به تابلوی گفتمان انقلاب اسلامی تبدیل شدند