Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – تیم ملی فوتبال ایران پس از قطعی کردن صعود خود به رقابت های جام جهانی ۲۰۲۲، اکنون  در اندیشه حفظ صدرنشینی این پیکارها و صعودی مقتدرانه به عنوان تیم نخست گروه A مرحله مقدماتی جام جهانی به قطر است.

ملی پوشان پس از برگزاری جشن صعود، روز سه شنبه در هشتمین دیدار خود به مصاف امارات می روند. حریف شاگردان اسکوچیچ در پی تثبیت جایگاه سوم جدول و راهیابی به دیدار پلی آف رقابت های جام جهانی است و برای کسب امتیاز پای به زمین مسابقه می گذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم ملی برای دیدار روز سه شنبه مقابل امارات، ۴ بازیکن یک اخطاره دارد که در صورت دریافت کارت زرد، از بازی با کره جنوبی محروم می شوند. سردار آزمون که در دیدار رفت برابر همین کره جنوبی یک کارت زرد از داور مسابقه گرفت، جزو اخطاری های تیم ملی است اما از آنجایی که این بازیکن در تقابل با امارات حضور ندارد، در نتیجه او مشکلی برای بازی با کره نخواهد داشت.

اما خطر از دست دادن این بازی بزرگ، سه بازیکن دیگر تیم ملی را تهدید می کند. مهدی طارمی که گل صعود ایران به جام جهانی را وارد دروازه عراق کرد، در نخستین بازی این مرحله از رقابت ها و برابر سوریه یک کارت زرد گرفت، ضمن اینکه میلاد محمدی هم در آن بازی از داور بازی یک اخطار دریافت کرد. سعید عزت اللهی نیز دیگر بازیکن یک کارته تیم اسکوچیچ است که در جدال رفت با عراق این اخطار گرفت.

بدین ترتیب سه بازیکن به نام های مهدی طارمی، سعید عزت اللهی و میلاد محمدی در صورتی که مقابل امارات کارتی را دریافت کنند، در بازی حساس و سرنوشت ساز ۴ فروردین مقابل کره جنوبی غایب خواهند بود. دیداری که جنگ بر سر صدرنشینی گروه خواهد بود و اسکوچیچ علاقه ای ندارد که رکورد شکست ناپذیری هایش بر روی نیمکت تیم ملی را از دست بدهد و می خواهد با تمام توان به مصاف حریف قدرتمند خود برود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم ملی مهدی طارمی تیم ملی سعید عزت اللهی مهدی طارمی جام جهانی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۴۶۸۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسن زاده: برای هدف بزرگ‌تری از صعود به جام جهانی بازی می کنیم

علی اصغر حسن‌زاده کاپیتان تیم ملی فوتسال که به عنوان بهترین بازیکن زمین دیدار با قرقیزستان در یک چهارم نهایی جام ملت های آسیا انتخاب شد، در نشست خبری بعد از بازی گفت: ما در این بازی سعی کردیم دستورات تاکتیکی سرمربی و کادر فنی را به دقت در زمین پیاده کنیم و خوشحالم که با یک نتیجه خوب همراه بود.

او که در این بازی با یک گل و دو پاس گل نمایش درخشانی داشت افزود: موضوع کیفیت سالن برای بازیکن مسئله مهمی است که آقای شمسایی به آن اشاره کردند، توپ و کفش روی کفپوش گیر می‌کرد ولی ما از این مشکل هم رد شدیم. 

حسن زاده بیان کرد: در چنین مسابقاتی که موضع حذف یا صعود به جام جهانی وجود دارد طبعاً حساسیت هم روی کیفیت اثر می‌گذارد، اما نیمه دوم کیفیت‌مان را به حریف دیکته کردیم و از نتیجه به دست آمده خوشحالیم. 

کاپیتان تیم ملی ایران گفت: ما برای هدف‌های بزرگتری اینجا هستیم، خدا را شکر صعود به جام جهانی قطعی شد و حالا منتظر حریف بعدی هستیم تا به مسیرمان در تورنمنت با قدرت ادامه بدهیم.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • تاریخ و ساعت پخش فینال قهرمانان آسیا؛ العین و یوکوهاما
  • حسن زاده: برای هدف بزرگ‌تری از صعود به جام جهانی بازی می کنیم
  • طارمی خوش به حالش شد! | ستاره ایرانی زیر نظر استاد احیا
  • سرنوشت قایدی در فصل آتی | بازگشت ستاره در گروی تصمیم یک نفر
  • قوانین باید برای اخراج ستاره چلسی عوض شود
  • یک بازی لیگ برتر بدون تماشاگر شد
  • ترکیب الهلال به امید کسب پنجمین ستاره آسیایی
  • اشتباهات نابخشودنی ستاره بارسا: باید بروی!
  • اعلام وضعیت 4 ستاره سپاهان برای پرسپولیس
  • پرسپولیس نیازمند درخشش یک ستاره قدیمی