Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@00:19:24 GMT

قضاوت زوج ایرانی کاراته روی تاتامی لیگ جهانی

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۴۶۹۳۵

قضاوت زوج ایرانی کاراته روی تاتامی لیگ جهانی

به گزارش خبرنگار مهر، این دوره از مسابقات صبح امروز با حضور ۶۵۴ کاراته کا از ۵۸ کشور به میزبانی اسپانیا در شهر «پامپولونا» آغاز شد. سمینار داوری این رقابتها روز گذشته با حضور «خاویر اسکالانته» رئیس کمیته داوران فدراسیون جهانی و داوران قضاوت کننده در این رقابتها از جمله زوج داوری ایران، جواد سلیمی و المیرا گوزل زاده برگزار شد و در پایان مدیران تاتامی های مختلف معرفی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسابقات با قضاوت یکصد داور و بر روی ۶ تاتامی برگزار خواهد شد که سلیمی به عنوان مدیر تاتامی چهار و گوزل زاده هم به عنوان مدیر تاتامی دو معرفی شدند.

«آنتونیو اسپنوز» رئیس اسپانیایی فدراسیون جهانی کاراته این رقابتها را از نزدیک تماشا می‌کند.

کد خبر 5410869

منبع: مهر

کلیدواژه: کاراته کاراته لیگ جهانی کاراته وان جواد سلیمی تیم ملی فوتبال ایران فوتبال تیم ملی فوتبال عراق مسابقات فوتبال مقدماتی جام جهانی 2022 قطر تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران مسابقات انتخابی جام جهانی ویروس کرونا مهدی طارمی تیم ملی فوتبال زنان ایران سردار آزمون هندبال دراگان اسکوچیچ لیگ برتر فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۴۶۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلایه کاپیتان تیم ملی از میزبانی جام ملت‌ها

به گزارش "ورزش سه"، علی اصغر حسن‌زاده در دیدار مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا یک گل به ثمر رساند، دو پاس گل داد و روی یک گل دیگر تاثیرگذاری داشت تا به‌عنوان بهترین بازیکن زمین در دیدار مقابل قرقیزستان انتخاب شود.

حسن‌زاده که پس از پایان دیدار تیم ملی ایران مقابل قرقیزستان همراه با وحید شمسایی در نشست خبری حاضر شده بود، عنوان کرد: ما در این بازی سعی کردیم دستورات تاکتیکی سرمربی و کادر فنی را به دقت در زمین پیاده کنیم و خوشحالم که با یک نتیجه خوب همراه بود.

او در مورد عملکردشان مقابل قرقیزستان گفت: موضوع کیفیت سالن برای بازیکن مسئله مهمی است که آقای شمسایی به آن اشاره کردند؛ توپ و کفش روی کفپوش گیر می‌کرد ولی ما از این مشکل هم رد شدیم.

کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران یادآور شد: در چنین مسابقاتی که موضع حذف یا صعود به جام جهانی وجود دارد، قاعدتا حساسیت هم روی کیفیت اثر می‌گذارد، اما در نیمه دوم کیفیت‌مان را به حریف دیکته کردیم و از نتیجه به دست آمده خوشحالیم.

حسن‌زاده ادامه داد: ما برای هدف‌های بزرگتری اینجا هستیم؛ خدا را شکر صعود به جام جهانی قطعی شد و حالا منتظر حریف بعدی هستیم تا به مسیرمان در تورنمنت با قدرت ادامه بدهیم.

دیگر خبرها

  • بازگشت امپراتور آسیا به جام‌جهانی/واکنش رسانه‌ها به پنالتی ایران
  • حسن زاده: برای هدف بزرگ‌تری از صعود به جام جهانی بازی می کنیم
  • گلایه کاپیتان تیم ملی از میزبانی جام ملت‌ها
  • حسن زاده: هدف‌ بزرگ‌تری از صعود به جام جهانی داریم
  • دو ایرانی بالاترین مدرک جهانی اتومبیلرانی را به دست آوردند
  • معرفی میزبانان جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴
  • شهرهای میزبان جام جهانی ۲۰۲۴ فوتسال معرفی شدند
  • قضاوت ۲ داور ایرانی در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا
  • معرفی اطلس فام سهند؛ شرکت ایرانی تولید رنگ و رزین در سطح جهانی!
  • یک ایرانی داور رسمی کنفدراسیون اسکواش آسیا شد