Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان شهرکرد - حجت‌الاسلام سیدابوالحسن فاطمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته در مصلای امام خمینی (ره) شهرکرد گفت: اسلام و تشیع مانند تاج مرصع و جواهرنشان، ایران را بیش از پیش در سراسر جهان پرافتخار کرده که تاج اسلام و ولایت اهل بیت عصمت و طهارت (ع) هزاران بار بر درخشش و سربلندی ایران افزوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برخی‌ افراد با سر دادن شعار‌هایی مانند ایران کهن و ایران باستانی ذهن جوانان را به این مسئله سوق می‌دهند که ما را با عرب‌ها نسبتی نیست و با بعضی اتهامات و موضوعات غیرواقعی بر افکار عمومی خدشه وارد می‌کنند.

بیشتر بخوانید

اگر عزتمان حفظ شود با شرق و غرب ارتباط خواهیم داشت

بر اساس سخنان علامه شهید مرتضی مطهری در کتاب خدمات متقابل ایران و اسلام که ایران و اسلام به‌صورت متقابل به یکدیگر خدمت کرده‌اند، چشم بر حقایق باز کنیم، متوجه خواهیم شد که موضوعات مطرح شده به بهانه باستان‌گرایی بی‌پابه و اساس است.

عبدالحسین زرین‌کوب در زمره افرادی قرار دارد که بی‌محابا به حضور اسلام در ایران حمله و بی‌احترامی کرده به طور مثال در کتاب یک قرن سکوت، به‌صورت آگاهانه، اما متعصبانه برخی برهه‌های تاریخی را ترسیم کرده است که هم‌چنان این دست مطالب توسط مغرضان ترویج و نشر می‌شوند حال آنکه زرین‌کوب بعد‌ها توبه‌نامه نوشت و بیان کرد که نگاهی متعصبانه به تاریخ داشته و نگاهش منصفانه نبوده است.

اسلام ارزش والایی را برای زن قائل است و نمی‌پسندد که تصاویر زنان در هر جایگاهی و در معرض رؤیت عموم و در ملأ عام قرار گیرد، بنابراین انتظار می‌رود که این رویه هر چه زودتر متوقف شود.

همچنین اسلام برای تمام موجودات عالم از جمله حیوانات ارزش و اهمیت قائل است با این حال راه دادن برخی حیوانات نجس و حرام‌گوشت از حیث فقهی حرام اعلام شده است، این بدان معنا نیست که سگ موجودی شر و پست باشد، بلکه راه یافتن آن به محل زندگی انسان بر طبق دستور و حکم شرعی اسلام پسندیده نیست، امروزه شاهد هستیم که فرهنگ غلط مغرب‌زمین به زندگی‌ها رسوخ کرده و برخی خانواده‌ها این حیوان را در خانه نگهداری و یا سگ‌گردانی می‌کنند که زیبنده جامعه اسلامی نیست.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نماز جمعه خطبه های نماز جمعه ولایت اهل بیت غرب گرایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۴۶۹۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«وعده صادق» ریشه در فرهنگ مقاومت دارد

به گزارش خبرنگار مهر، سردار غلامرضا سلیمانی عصر چهارشنبه در اختتامیه جشنواره مدرسه عشق در رشت اظهار کرد: بیش از شش ماه است که چشمان مردم دنیا به جغرافیای غزه و فلسطین دوخته شده است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه احاطه رژیم صهیونیستی در غزه و فلسطین بر اساس یک توطئه و نیرنگ از سوی استکبار جهانی شکل گرفت، گفت: بیش از یک قرن از ظلم و جنایت علیه فلسطین می‌گذرد و همچنان ادامه دارد.

سردار سلیمانی به تشریح روند جنایت و احاطه زورمندانه و متجاوزانه اسرائیل علیه فلسطین پرداخت و بیان کرد: پشت و صحنه گردان اصلی جنایت رژیم کودک کش صهیونیستی استکبار جهانی است.

وی با بیان اینکه اشغال فلسطین و قدس ظلم نابخشودنی علیه جهان اسلام بوده است، افزود: قتل و عام مردم فلسطین و جنایات رژیم صهیونیستی علیه این مردم فراموش نمی‌شود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه طوفان الاقصی ضربه مهلکی به رژیم صهیونیستی وارد کرد، گفت: به برکت طوفان الاقصی جامعه بشریت بیدار شده و چراغ حمایت از فلسطین روشن شده است.

سلیمانی با بیان اینکه اسرائیل یک رژیم جعلی و منفور است، اضافه کرد: پایان اشغالگری‌ها و وحشی گری های اسرائیل فرا رسیده است.

وی با اشاره به اینکه تمدن وحشی غرب در مسیر فروپاشی است، افزود: فروپاشی اسرائیل شفاف و روشن بوده و این رژیم به بن بست رسیده است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه حمله اسرائیلی‌ها به کنسولگری ایران در دمشق یک جسارت و اشتباه استراتژیک بود، گفت: عملیات وعده صادق ستون جامعه استکبار را به لرزه در آورد.

وی با اشاره به قدرت مثال زدنی ایران اسلامی در عرصه‌های بین المللی افزود: وعده صادق تنها زره‌ای از نمایش قدرت نمایی ایران بوده است.

فرهنگ مقاومت راه نجات جامعه اسلامی است

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه وعده صادق از ریشه در فرهنگ مقاومت دارد، گفت: قدرت نظامی در کنار مؤلفه ایمانی و معنویت‌ها موفقیت آمیز است.

سردار سلیمانی با بیان اینکه فرهنگ مقاومت راه نجات جامعه اسلامی است، اضافه کرد: بدون فرهنگ مقاومت با بالاترین تجهیزات نظامی هم نتیجه‌ای حاصل نمی‌شود.

وی به تشریح اهمیت و جایگاه فرهنگ، رسانه و هنر در عرصه‌های مختلف پرداخت و افزود: فرهنگ و هنر و رسانه مؤثرترین ابزار برای مقابله است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه ملت ایران همواره پشتیبان مردم غزه و فلسطین بوده و خواهد بود، گفت: حمایت از مستضعفین جهان آرمان واقعی نظام اسلامی است.

سردار سلیمانی با تاکید بر لزوم تقویت دبیرخانه جشنواره مدرسه عشق بیان کرد: جشنواره مدرسه عشق میدانی باز برای تبلور استعدادهای فرهنگی و هنری شود.

وی با اشاره به اهمیت قدرت نرم و معنویت بخشی جامعه اسلامی افزود: فرهنگ و هنر در ایران دارای ظرفیت‌ها و قابلیت‌های بالایی است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تاکید بر لزوم توجه به جامعه هنری و هنرمندان اضافه کرد: فرهنگ ایرانی و اسلامی باید مرزهای جغرافیایی را در نوردد.

سردار سلیمانی با بیان اینکه فعالیت‌ها با رویکرد مردم پایه اثرگذار است، گفت: اقدامات فرهنگی و هنری با نگاه مردم پایه پیگیری و دنبال شود.

کد خبر 6081325

دیگر خبرها

  • رئیسی هفته آینده عازم پاکستان می‌شود
  • رییس‌جمهور هفته آینده عازم پاکستان می‌شود
  • هنر ظرفیت تحول یک جامعه را دارد
  • مطالبه عمومی برای اجرای طرح نور درمازندران
  • اجرای طرح « نور» مطالبه عمومی است
  • تفاوت‌های دولت اسلامی و سکولار
  • اسرائیل یک رژیم جعلی و منفور است
  • «وعده صادق» ریشه در فرهنگ مقاومت دارد
  • شهید آوینی با زبان هنر به نسل‌ آتی جامعه معرفی شود
  • مبانی ما در کار؛ اسلام، اصول انقلاب و فرهنگ اهل بیت (ع) باشد