Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-19@17:55:11 GMT

دریافتی بازیکنان استقلال به ۴۰ درصد می رسد

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۴۷۰۱۹

دریافتی بازیکنان استقلال به ۴۰ درصد می رسد

این هفته دریافتی بازیکنان استقلال به بیش از ۴۰ درصد می رسد.

به گزارش طرفداری، در حال حاضر پرداختی به ژستد و یامگا ۶۰ درصد بوده است و باشگاه طبق توافق قبلی بدهی به آنها ندارد و باشگاه استقلال تاکنون به تعهدات خود در قبال آنها پایبند بوده است. اما بازیکنان داخلی استقلال چیزی بین ۲۵ تا ۴۰ درصد از قراردادهای خود را دریافت کرده اند و دریافتی آنها یکسان نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرار است در هفته آینده پرداختی به بازیکنان داخلی به بیش از ۴۰ درصد برسد تا آنها هم با روحیه خوب خود را آماده نیم فصل دوم لیگ برتر کنند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: ۴۰ درصد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۴۷۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کوین یامگا در کمپ استقلال: تو فقط باش

آفتاب‌‌نیوز :

 تمرینات استقلال برای بازی حساس هفته بیست و چهارم برابر شمس آذر قزوین در حالی در کمپ زنده‌یاد ناصر حجازی برگزار می‌شود که کوین یامگا، ستاره محبوب هواداران استقلال در تمرینات آبی پوشان حاضر می‌شود.

یامگا که پس از مصدومیت دردناک و ناراحت کننده در نیم فصل نامش از فهرست آبی‌ها خارج شد و بسیاری نگران بازگشت دوباره این بازیکن به زمین چمن بودند، حالا درحالی در تمرینات تیمش به‌صورت اختصاصی مشغول تمرین شده که صرفا، حضور او به تنهایی به افزایش روحیه بازیکنان منجر می‌شود.

یامگا علاوه‌بر محبوبیت روی سکوها، در بین بازیکنان و کادر فنی استقلال هم محبوبیت بالایی دارد و آن‌ها امیدوارند با کسب قهرمانی در پایان این فصل، جشن قهرمانی لیگ بیست و سوم را با ستاره فرانسوی تیم‌شان تقسیم کنند.

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • خطر از بیخ گوش استقلال گذشت/ بازیکنان تمرکزشان را از دست دادند
  • دقیقی: بین دو نیمه خیلی تند با بازیکنان حرف زدم
  • همدانی: تجربه استقلال تعیین کننده است
  • اعلام سرانه بیمه درمان پرداختی دهک‌های اول تا نهم/ فرانشیز بستری مددجویان «صفر» شد
  • رقابت ستاره‌های لیگ برای کسب 3 عنوان!
  • کوین یامگا در کمپ استقلال: تو فقط باش
  • دقیقی: دنبال بازی سریع، روان و پرموقعیت برابر استقلال هستیم
  • آقایی: استقلال با حواشی پیرامونش امتیاز از دست می دهد/پرسپولیس نفت را دستکم نگیرد
  • جزییات تسهیلات پرداختی بانک‌ها به مردم در سال ۱۴۰۲
  • جزییات تسهیلات پرداختی بانک‌ها به مردم در سال ۱۴۰۲ اعلام شد