Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزارت بهداشت آخرین آمار ابتلا، بهبودیافته و جان‌باختگان ناشی از بیماری کروناویروس را در کشور اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در خصوص آمار جدید ابتلاء به ویروس کرونا طی ۲۴ ساعت منتهی به ظهر امروز _ جمعه هشتم بهمن‌ماه _ اعلام کرد: در این بازه زمانی بر پایه جدیدترین نتایج آزمایش‌های کرونا در کشور ۱۶ هزار و ۷۵۷ نفر مبتلای جدید شناسایی شد که با احتساب این تعداد، مجموع مبتلایان به کرونا در کشور تا امروز به شش میلیون و ۳۱۰ هزار و ۴۵۲ نفر رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از تعداد بیماران بستری در کشور تاکنون شش میلیون و ۹۵ هزار و ۴۱۴ نفر بهبودیافته و از بیمارستان ترخیص شده‌اند.

در ۲۴ ساعت گذشته ۲۳ بیمار مبتلا به کرونا جان خود را از دست دادند که با احتساب این آمار از ابتدا تاکنون ۱۳۲ هزار و ۳۵۶ نفر در کشور بر اثر بیماری کرونا جان باخته‌اند.

از شمار مبتلایان شناسایی شده، ۹۹۴ نفر بستری‌های بیمارستان به شمار می‌روند و یک هزار و ۳۲۳ نفر از مبتلایان کرونا در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

کد خبر 551792

منبع: ایمنا

کلیدواژه: کرونا در ایران آخرین آمار ابتلا به کرونا در ایران وضعیت کرونا در ایران ویروس کرونا در ایران واکسیناسیون کرونا در ایران واکسن کرونا در ایران آمار کرونا در ایران آخرین رنگ بندی کرونا در ایران میزان واکسیناسیون کرونا در ایران امار کرونا در ایران واکسیناسیون عمومی کرونا در ایران افزایش کرونا در ایران شیوع کرونا در ایران موج پنجم کرونا در ایران نقشه وضعیت کرونا در ایران همه گیری کرونا در ایران فوت شدگان کرونا در ایران کنترل کرونا در ایران علائم کرونا در ایران موج چهارم کرونا در ایران درمان کرونا در ایران سیر نزولی کرونا در ایران آخرین آمار واکسیناسیون کرونا در ایران آغاز تولید واکسن روسی کرونا در ایران بهبودیافتگان کرونا در ایران وضعیت قرمز کرونا در ایران وضعیت واکسیناسیون کرونا در ایران اخرین امار کرونا در ایران تولید واکسن کرونا در ایران افزایش شیوع کرونا در ایران پیک پنجم کرونا در ایران وضعیت وخیم کرونا در ایران بحران کرونا در ایران آخرین وضعیت واکسیناسیون کرونا در ایران آمار جان باختگان کرونا در ایران جهش کرونا در ایران سویه جدید کرونا در ایران کمبود داروهای کرونا در ایران آمار واقعی مر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۴۷۰۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسن ریوندی: تلویزیون چند تا مجری خل و چل داره که یکیشون بهمن هاشمیه (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: کلیپ خنده دار حسن ریوندی ، شوخی با علی پروین ، علی دایی و عادل فردوسی پور (فیلم) تصاویری از پشت صحنه حضور حسن ریوندی در تلویزیون (فیلم)

دیگر خبرها

  • اقامت ۹۵ هزار و ۸۰۲ مسافر نوروزی در استان مرکزی
  • آخرین آمار فوتی‌ها در تصادفات رانندگی ایام نوروز
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۱۰ فروردین؛ ۲۹ فوتی و ۳ هزار ابتلای جدید
  • کاهش ۲۱ درصدی مجروحان تصادفات رانندگی برون شهری
  • حسن ریوندی: تلویزیون چند تا مجری خل و چل داره که یکیشون بهمن هاشمیه (فیلم)
  • سازندگان واکسن برکت از قهرمانان ملی هستند/ روایتی متفاوت از یک دستاورد علمی
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۹ فروردین؛ ۳۳ فوتی و ۵ ابتلای جدید
  • کاهش ۵۰ درصدی فوتی‌ها در جاده‌های استان گلستان
  • آمار تصادفات فوتی در استان سمنان ۵۳ درصد کاهش داشت
  • (تصاویر) تکرار تاریخ؛ شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا