Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-03-28@21:38:29 GMT

حمایت نمازگزاران اراکی از مردم مظلوم یمن

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۴۷۱۲۲

حمایت نمازگزاران اراکی از مردم مظلوم یمن

نمازگزاران اراکی در حمایت از مردم مظلوم یمن راهپیمایی کرده و علیه آل سعود شعار دادند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛ نمازگزاران اراکی بعد از اقامه نماز جمعه به امامت آیت الله دری نجف آبادی در حمایت از مردم مظلوم یمن راهپیمایی کرده و علیه استکبار جهانی و آل سعود به دلیل جنایاتشان شعار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

انتهای پیام/

مرورگر شما از نمایش ویدیو پشتیبانی نمیکند. حمایت از مردم یمن- اراک دانلود

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۴۷۱۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجتماع کودکان و مادران بوشهری در حمایت از مردم غزه برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، تجمع‌کنندگان با در دست داشتن پرچم فلسطین و با شعارهای مرگ بر اسرائیل و مرگ و بر آمریکا خواستار توجه مجامع حقوقی و بین‌المللی به محکوم کردن جنایات اسرائیل غاصب و رسیدگی به خواسته‌های مردم مظلوم و مقتدر فلسطین شدند.

بوشهری‌ها با داشتن سابقه پنج قرن مقاومت در مبارزه با استعمارگران و استکبار جهانی درک کرده‌اند که با ایستادگی ظالمان نابود می‌شوند و امروز مادران و کودکان مقاوم و صبور بوشهری از ملت مظلوم فلسطین و غزه که مورد تهاجم متجاوزان اسرائیلی قرار دارند حمایت و کودک کشان صهیونیستی که بی‌رحمانه جنایت می‌کنند را محکوم کردند.

عضو هیئت علمی دانشگاه علوم‌پزشکی بوشهر بعد از ظهر چهارشنبه در این اجتماع باشکوه با اشاره به جنایات اسرائیل غاصب در باریکه غزه فلسطین، اظهار داشت: امروز رژیم صهیونیستی به انتها رسیده و وحشیانه و دیوانه‌وار دست به جنایت می‌زند.

محترم شکریان، با بیان اینکه رژیم منحوس صهیونیستی به شکل روزافزون در حال ظلم و ستم در حق مردم مظلوم فلسطین و به‌ویژه زنان و کودکان در نوار غزه است افزود: در چنین شرایطی عقل، وجدان و شرع تکلیف به عهده هر انسان آزاده گذاشته تا در برابر ستمگران ساکت نباشد و برای حمایت از مظلوم هر چه در توان دارد را انجام دهد.

عضو هیئت علمی دانشگاه علوم‌پزشکی بوشهر هدف از اجتماع باشکوه امروز مادران و کودکان بوشهری را اعلام انزجار از جنایات اسرائیل غاصب و حمایت از مردم مظلوم فلسطین و به‌ویژه زنان و کودکان در خون تپیده این سرزمین مقدس دانست.

شکریان افزود: سطح حمایت بانوان و کودکان بوشهری از مردم مظلوم تنها به این تجمع اکتفا نشده و در صورت فرمان رهبر معظم انقلاب، فرمان معظم‌له را لبیک گفته تا ظالم به سزای اعمال خود برسد و مظلوم به نصرت الهی دست پیدا کند.

عباسی از گروه جهادی بهشت مادرانه خودجوش مردم بوشهر نیز با بیان اینکه گروه‌های مردمی مختلف بوشهر این اجتماع را تشکیل داده‌اند، گفت: با توجه به اوضاع اخیر در سرزمین غزه و ظلمی که در حق مادران و کودکان غزه می‌شود و با توجه به نقش مهم زنان در این شرایط، زنان به همراه کودکان خود حمایت خود را از زنان و کودکان مظلوم غزه اعلام کردند.

تشکیل زنجیره انسانی در میدان امام خمینی (ره) بوشهر، مداحی و شعار ضد صهیونیستی و ضداستکباری و کارگاه نقاشی کودکان در حمایت از کودکان غزه از دیگر برنامه‌های این اجتماع بود.

کد خبر 6063890

دیگر خبرها

  • راهپیمایی حمایت از غزه از حرم مطهر رضوی تا چهارراه شهدا
  • اجتماع مادران و کودکان بوشهری در حمایت از مردم غزه
  • اجتماع خودجوش مردم ولایتمدار اسفراین در حمایت از مردم مظلوم فلسطین 
  • خروش جوانان باروق در حمایت از مردم مظلوم فلسطین + فیلم
  • اجتماع کودکان و مادران بوشهری در حمایت از مردم غزه برگزار شد
  • اجتماع مادران و کودکان بوشهری در حمایت از غزه + تصویر
  • مردم آماده راهپیمایی متفاوت در روز قدس امسال هستند
  • اجتماع روزداران بروجردی در حمایت از مردم مظلوم غزه
  • تدارک ویژه ورامینی ها برای راهپیمایی جمعه خشم
  • حمایت دزفولی ها از مردم مظلوم غزه