Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - ائمه جمعه استان تهران ابراز داشتند که هدف دشمن این است که سیاه‌نمایی کند و خدمات و برکات انقلاب گفته نشود اما نباید در مقابل تحریف‌ها سکوت کرد و می‌بایست دستاوردهای نظام در این چهار دهه در عرصه‌های مختلف برای مردم تبیین شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرستان‌های استان تهران، حجت‌الاسلام‌والمسلمین رضا جوکار امام‌جمعه شهرستان قدس در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ضمن توصیه و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و خدامحوری در همه امور زندگی اظهار داشت: ماه رجب ماه ظرفیت‌سازی است و انسان باید نفس خود را در حالات مختلف کنترل و حلال و حرام را رعایت کند و همیشه خود را در محضر الهی ببیند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: شهدا امیر بر نفس خود شدند اما برخی از مسئولین اسیر بر نفس خود شدند و مسئولی که نتواند نفس خود را کنترل کند نمی‌تواند به مردم خدمت کند و اگر کسی مسلط بر نفس خود شود می‌تواند مانند شهید قاسم سلیمانی محبوب دل‌ها شود.

خطیب نماز جمعه شهرقدس در ادامه گفت: دشمن به دنبال تحریف تاریخ انقلاب اسلامی است و نسل جوان باید با هوشیاری و آگاهی لازم از جریان پیروزی انقلاب و توطئه‌های دشمن، فریب تبلیغات نادرست در فضای مجازی را نخورده و با جهاد تبیین درصحنه‌ها حضور داشته باشند.

وی با اشاره به هک شدن شبکه‌های ملی بیان کرد: اقدام مذبوحانه نیاز به بررسی داشته و مسئولین کشور باید ضریب امنیتی و بازدارندگی را ارتقا دهند و ردپای این مسئله را در جریان نفوذ پیدا کنند و ملت ایران با راهپیمایی پس از نماز جمعه و 22 بهمن پاسخ این اقدامات بزدلانه را خواهند داد.

وی افزود: بیش از 6 سال است که اعتلاف عبری و عربی علیه مردم مظلوم یمن تشکیل شده و 47 هزار نفر و 4 هزار کودک و 2 هزار زن به شهادت رسیدند و در این جنگ زیرساخت‌های 3 هزارساله تاریخ بشری و مجموعه‌های عمرانی، اقتصادی، درمانی، مذهبی، فرهنگی و منازل مسکونی را تخریب می‌کنند امام مردم یمن ایستادگی کرده و صحنه را خالی نکرده و به فضل الهی ملت قهرمان یمن به پیروزی دست پیدا خواهد کرد.

امام‌جمعه شهرقدس در پایان خاطرنشان کرد: مردم ایران به عنوان حامی مردم مظلوم و محور مقاومت در منطقه، به اماراتی‌ها اخطار می‌دهند که اگر از همکاری با آل یهود دست برندارند، زین پس امارات برای مردم آن کشور و سرمایه‌گذاران خارجی امن نخواهد بود.

موفقیت‌های به‌دست‌آمده پس از انقلاب برای مردم تبیین شود

حجت‌الاسلام والمسلمین محمود نورپور امام‌جمعه گلستان ضمن تبریک فرار رسیدن ماه عزیز رجب و سالروز ولادت باسعادت امام باقر (ع) اظهار داشت: امام باقر (ع) کمال استفاده را در جهت تربیت شاگردان ممتاز و استحکام و گسترش تشیع و انقلاب فرهنگی کرد و پایه‌گذار نهضت بزرگ علمی بود مقدمات تأسیس یک دانشگاه بزرگ اسلامی را که در دوران امامت پی‌ریزی کرد.

وی با اشاره به جهاد تبیین افزود: مقام معظم رهبری این حکیم فرزانه برای چندمین بار است به خاطر اهمیت جهاد تبیین، تبیین درست و عاقلانه و خلاقانه دستاوردهای انقلاب اسلامی به موضوع مهم تبیین تأکید کرده‌اند.

امام‌جمعه گلستان ابراز داشت: امروز انقلاب اسلامی در میانه یک جنگ احزاب ترکیبی با محوریت جنگ رسانه‌ای و نبرد روایت‌ها قرارگرفته، باید احساس شرایط جنگی داشته باشیم و جنگ رسانه‌ای و روایت‌ها که می‌شود نباید فشارهای اقتصادی و برخی ناکارآمدی‌های داخلی و اختلاف سلایق و جناح‌ها، شرایط تبیین را بر ما سخت و دشوار کند.

نورپور تصریح کرد: نباید در مقابل تحریف‌ها سکوت کرد و دستاوردهای نظام در این چهار دهه منحصر به حوزه خاصی هم نیست فقط بحث موشکی و دفاعی نیست باید موفقیت‌های به‌دست‌آمده در عرصه‌های علمی، اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی برای مردم تبیین شود.

وی تبیین را وظیفه معلمان، اساتید، روحانیت، اصحاب رسانه و قلم، هنرمندان دانست و گفت: تمام هدف دشمن و حیله مثلث شوم عبری، عربی، غربی و آلبانی نشین های وطن فروش و خائن این است که سیاه نمایی کنند و خدمات و برکات انقلاب گفته نشود.

امام‌جمعه گلستان بیان کرد: با نفرت پراکنی، یأس آفرینی، تطهیر پهلوی، اعتماد زدایی، ایجاد آشوب و فتنه و برهم زدن نظم اجتماعی تلاش دارند مردم را ناامید کنند و نشاط را از مردم ایران بگیرند.

نورپور افزود: مقام معظم رهبری اخیراً فرمودند: این را من از روی اطلاع عرض می‌کنم که امروز انبوهی از رسانه‌ها با هزاران متخصص، متخصص هنر، متخصص رسانه، متخصص علوم ارتباطات با پشتیبانی مالی و امنیتی انبوه در کارند، برای اینکه در نظام اسلامی افکار را برگردانند، مذاق‌ها را برگردانند، ایمان و باورها را تضعیف و تخریب کنند. این یک حرکت شیطانی و جبهه شیطان است.

امام‌جمعه گلستان در پایان خاطرنشان کرد: قریب به 8 سال است که دنیا کشورهای اسلامی و سازمان‌های عریض و طویل مدعی دفاع از حقوق بشر شاهد جنایات ائتلاف سعودی و آمریکایی در یمن هستند و مردم مظلوم یمن در این چند سال کشته می‌شوند و دنیا نظاره‌گر است.

انجام جهاد تبیین وظیفه شرعی است

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن لزومی امام‌جمعه پاکدشت در خطبه‌های عبادی سیاسی و دشمن‌شکن این هفته نماز جمعه با اشاره به دیدار هفته گذشته مداحان با رهبر معظم انقلاب اظهار داشت: مداحان و سخنرانان ببینند که مخاطبانشان چه کسی هستند، در سخنرانی‌ها چقدر از انقلاب، امام و شهدا گفتید.

وی افزود: وظیفه اجرای جهاد تبیین برعهده همه ما است و نباید به دنبال مسئول باشیم.

امام جمعه پاکدشت در ادامه گفت: نسل جدید انقلاب که زمان شاهنشاه و جنگ 8 سال دفاع مقدس را درک نکردن چگونه می‌توانند در این وادی که دشمنان تلاش به تخریب انقلاب می‌کنند با تفکر انقلابی بزرگ شوند.

لزومی تصریح کرد: باید جلسات هدفمند و پیام‌دار باشد تا هم دوست بتواند پیام بگیرد و هم دشمن و نباید مداحی را آلوده به موسیقی کرد. 43 سال از انقلاب می‌گذرد رنج‌های انقلاب را به مردم بفهمانید.

وی ادامه داد: بیش از بیست سال است که فریاد می‌زنم خاطرات شهدا را بنویسید، آقایان پول می‌گیرند و کم‌کاری می‌کنند و این در حالی است که هیچ حادثه‌ا‌ی به عظمت انقلاب مهم نیست.

امام جمعه یاسوج: ملت ایران در مقابل دنیای استعمار و استکبار ایستاده استامام جمعه کرمانشاه: دستاوردهای انقلاب اسلامی تبیین شودامام جمعه گرگان: مسلمانان باید جنایت آل‌سعود در یمن را محکوم کنند

امام جمعه پاکدشت با بیان اینکه آمریکا بعدازاین همه‌سال مذاکره درخواست مذاکره مستقیم دارد ابراز داشت: همه بدانند سیاست‌های کلان و عمده و راهبردی جمهوری اسلامی مهم است و مسئولان جمهوری اسلامی ایران مواظب باشند، اروپا سگ زنجیری آمریکاست اگر آمریکا به دنبال مذاکره مستقیم است به خاطر تحمیل خواسته‌های خود به ایران است.

گفتنی است مردم شهرستان‌های استان تهران پس از اقامه نماز جمعه با حضور در راهپیمایی علیه جنایات رژیم سعودی در یمن اعتراض خود را به گوش جهانیان و نهادهای بین‌المللی رساندند.

انتهای پیام/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: برای مردم تبیین شود امام جمعه گلستان انقلاب اسلامی استان تهران جهاد تبیین نماز جمعه نفس خود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۴۷۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام مسیرهای دهگانه راهپیمایی روز جهانی قدس در تهران

مدیرکل امنیتی انتظامی استانداری تهران با بیان اینکه روز جهانی قدس نماد وحدت مسلمانان جهان علیه رژیم نسل کش صهیونیستی است، مسیرهای دهگانه راهپیمایی روز جهانی قدس را در تهران اعلام و تأکید کرد که تدابیر امنیتی برای این مراسم اتخاذ شده است.

به گزارش ایسنا،سادات ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات با اشاره به نزدیک شدن روزجهانی قدس و همچنین محکومیت جنایات اخیر رژیم غاصب صهیونیستی برعلیه مردم مظلوم غزه، گفت: روز جهانی قدس نماد وحدت مسلمانان جهان علیه رژیم کودک کش و نسل کش صهیونیستی است. روزجهانی قدس روز فریاد مظلومیت مسلمانان جهان در مقابل صهیونیزم جهانی است.

وی با اشاره به جنایات اخیر صهیونیست ها بر علیه مردم بی دفاع و زنان و کودکان غزه و فلسطین، برهرچه باشکوه برگزار شدن ویژه مراسم روزجهانی قدس تأکید و بیان کرد: ملت شریف ایران با تبعیت از آرمانهای امام راحل و همچنین فرآمین مقام معظم رهبری(حفظه الله) حضور پرشور دیگری را برای حمایت از مردم مظلوم غزه و فلسطین به تصویر می کشند تا جهان بداند انقلاب اسلامی محکم تر از گذشته حامی مظلومان جهان و دشمن خونخواران و کودک کش های دنیا است.

مدیرکل امنیتی و انتظامی در ادامه اذعان کرد: ملت ایران اسلامی همیشه نشان داده که بصیر و هوشیار در لحظات سخت و بزنگاه ها، انقلابی عمل کرده و با شور و شعور حسینی به میدان می آیند. در همین راستا تدابیر و تمهیدات امنیتی، ویژه مراسم اندیشیده شده که با همکاری دستگاههای امنیتی، انتظامی و خدمات رسان اجرایی می شود.

سادات با اشاره به مسیرهای ده‌گانه راهپیمایی روز جهانی قدس تصریح‌ کرد: ۱۰مسیر برای حرکت راهپیمایان به سمت دانشگاه تهران مشخص شده است.

وی مسیرهای دهگانه را به شرح زیر اعلام کرد:

مسجد امام حسین (ع)، میدان امام حسین، خیابان انقلاب اسلامی، دانشگاه تهران.

مسجد جامع ابوذر، میدان ابوذر، خیابان ابوذر، خیابان شهید برادران حسنی، خیابان قزوین، خیابان کارگر، میدان انقلاب اسلامی، دانشگاه تهران.

مسجد مظهری، خیابان قزوین، میدان قزوین، خیابان کارگر جنوبی ، میدان انقلاب اسلامی ، دانشگاه تهران.

مسجد امام زمان (عج)، خیابان آزادی، تقاطع خیابان بهبودی، میدان انقلاب اسلامی، دانشگاه تهران.

مسیر مسجد ابوالصدق ، خیابان امام خمینی (ره) - خیابان کارون - خیابان آزادی - میدان انقلاب اسلامی، دانشگاه تهران.

مسجد حضرت مهدی(عج)، خیابان ستارخان، میدان توحید، خیابان توحید، خیابان آزادی، میدان انقلاب اسلامی، دانشگاه تهران.

مسجدالجواد(ع)، میدان هفتم‌تیر، خیابان کریم‌خان، میدان ولی‌عصر (عج)، بلوار کشاورز، دانشگاه تهران.

مسجد امام جعفر صادق(ع)، فلکه اول صادقیه، خیابان ستارخان، خیابان توحید، خیابان آزادی، میدان انقلاب اسلامی، دانشگاه تهران.

مسجد حضرت امیر(علیه‌السلام)، خیابان کارگر شمالی، میدان انقلاب اسلامی، دانشگاه تهران.

مسجد جامع رسول اکرم (ص)، تهرانسر، بلوار شاهد، بلوار تهرانسر، میدان کمال‌الملک، بزرگراه شهید لشگری، خیابان آزادی، خیابان انقلاب اسلامی، دانشگاه تهران.

بر اساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، سادات در پایان با اشاره به اهمیت هماهنگی حمل و نقل عمومی برای سهولت در ابتدا و انتهای ویژه مراسم روزجهانی قدس، خاطرنشان کرد: هماهنگی برای تردد و سهولت در جابجایی مردم  از نقاط مختلف شهر به مسیر راهپیمایی با سازمان اتوبوسرانی در راستای تأمین اتوبوس انجام شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • روحانیون و ائمه جماعات ورامین با آیت الله محمودی نماینده ولی فقیه دیدار کردند
  • ۱۲ فروردین تکمیل کننده نهضت و انقلاب امام‌ خمینی راحل می باشد
  • هوشیار باشیم توطئه انشقاق بین مردم و نظام عملیاتی نشود
  • اعلام مسیرهای دهگانه راهپیمایی روز جهانی قدس در تهران
  • ثبت نام ۱۹۰ داوطلب انتخابات مجلس مازندران در سایت شورای ائتلاف
  • آیت‌الله فاضل لنکرانی: نباید اجازه دهیم از بسیج یک وجهه ترسناک برای مردم درست کنند/ مسئولان و مدیران نظام اسلامی باید در طهارت نفس و در پاک‌دستی برای بقیه الگو باشند/ مراقبت از پاک‌دستی فقط با نظارت فیزیکی بسیج ادارات حاصل نمی‌شود؛ کارهای فرهنگی لازم است
  • اهمیت تحقق شعار سال نیازمند تبیین است
  • امیدآفرینی به نسل جوان از رسالت‌های ائمه جماعات است
  • روحانیان و ائمه‌جمعه اهل‌سنت آذربایجان‌غربی جنایات اخیر رژیم‌صهیونیستی را محکوم کردند
  • شعار «جهش تولید با مشارکت مردم» بر نقش مهم مردم تاکید دارد