Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جمعه ایرنا، برخی از شعارهای راهپیمایان در این روز شامل «امارات، سعودی مرگ به نیرنگ‌تان،  ‏خون مظلوم یمن می‌چکد از چنگ‌تان»، «ما امت اسلامیم حامی مظلومانیم»، «فریاد همه مرد و زن،بِأَیِّ ذَنبٍ قُتِلَت در یمن »، «مرگ بر آل سعود خائن»، «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل» و مرگ بر منافق» بود.

همچنین در این راهپیمایی شعارهای «مرگ بر منافق»، «خامنه‌ای رهبر ما زنده باد، یاد امام خمینی پاینده باد»، «ما همه سرباز تواییم خامنه‌ای، گوش به فرمان تواییم خامنه‌ای»، «ای وارث پیامبر هیات من ذله»، «حتی اگر بمیریم ذلت نمی‌پذیریم»، «ای رهبر آزاده آماده‌ایم آماده»، « ‏ندای رهبر ما مرگ بر آمریکا»، «فریاد امت ما مرگ بر آمریکا»، «وصیت شهیدان مرگ بر آمریکا»، «‏خامنه‌ای امام مسلمین است، اطاعتش بر همگان یقین است» هم سرداده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رسانه‌های یمن، جمعه گذشته -اول بهمن- از کشته و زخمی شدن ده‌ها نفر در حمله جنگنده‌های عربستان سعودی به یک بازداشتگاه در استان صعده خبر دادند.

 عربستان سعودی از ششم فروردین ۹۴ در قالب ائتلافی از چند کشور عربی و با کمک و چراغ سبز آمریکا، حملات گسترده‌ای را علیه یمن -فقیرترین کشور عربی- آغاز کرد تا به بهانه بازگرداندن «عبدربه منصور هادی» رئیس جمهوری مستعفی و فراری این کشور به قدرت، به اهداف و زیاده خواهی‌های سیاسی خود جامه عمل بپوشاند.  

نهادهای وابسته به سازمان ملل متحد از جمله بهداشت جهانی و یونیسف بارها هشدار داده‌اند که بر اثر ادامه حملات متجاوزان به یمن، مردم این کشور با قحطی و بروز یک فاجعه انسانی که در قرن گذشته بی‌سابقه است، روبه رو هستند

برچسب‌ها یمن هرمزگان بندرعباس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: یمن هرمزگان بندرعباس یمن هرمزگان بندرعباس مرگ بر آمریکا خامنه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۴۷۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهپیمایی خودرویی در قم در حمایت از عملیات وعده صادق

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز قم؛ مردم قم در حمایت از عملیات وعده صادق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سیلی زدن به رژیم جنایتکار صهیونیستی، راهپیمایی خودرویی خود را از بلوار پیامبر اعظم (ص) آغاز و به سمت بهشت معصومه (س) حرکت کردند و با شعار مرگ بر اسراییل و مرگ بر امریکا و درود بر سپاه پاسداران بر سر مزار شهدای مدافع حرم تجمع کردند.
 شهدای مدافع حرم هم شریک اقتدار امروز جبهه مقاومت هستند، مردم امروز بر سر مزارشان حاضر شدند تا حلاوت صبح صادق را با آنان جشن بگیرند.

دیگر خبرها

  • راهپیمایی «جمعه خشم» در لرستان برگزار می‌شود
  • راهپیمایی خودرویی در حمایت از حمله به اسراییل در قم برگزار شد
  • راهپیمایی خودرویی در قم برگزار شد
  • راهپیمایی خودرویی در قم در حمایت از عملیات وعده صادق
  • راهپیمایی خودرویی مردم قم در حمایت از عملیات سپاه علیه رژیم صهیونیستی
  • با حکم رهبر انقلاب؛ تولیت مدرسه و مسجد شهید مطهری منصوب شد
  • راهپیمایی خودرویی در قم برگزار می‌شود
  • تجمع حمایت از «وعده صادق» در بندرعباس برگزار می‌شود
  • مردم گرگان در حمایت از حمله سپاه به رژیم صهیونیستی تجمع کردند
  • راهپیمایی در ۵۴ شهر مراکش در حمایت از ساکنان غزه