Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت بحران کرونا دانشگاه علوم‌پزشکی کرمانشاه، آخرین آمار مبتلایان، بهبودیافتگان و فوتی‌های مبتلا به کرونای این استان را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه وضعیت آمار بیماران مبتلا به کرونا را در ۲۴ ساعت گذشته منتهی به صبح _جمعه، هشتم بهمن‌ماه_ به شرح زیر اعلام کرد:

در حال حاضر ۱۱۲ نفر مبتلای قطعی به کرونا در بیمارستان‌های استان کرمانشاه بستری هستند که از این تعداد ۲۸ بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند و سه بیمار حال وخیم دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ۲۴ ساعت گذشته ۱۵۶ بیمار مبتلا به کرونا شناسایی شد؛ در این بازه زمانی، ۵۴ بیمار جدید با علائم بیماری کرونا در بیمارستان‌های کرمانشاه بستری شدند و ۴۹ بیمار دارای علائم کرونا با بهبودی حال عمومی از بیمارستان‌های سطح استان کرمانشاه ترخیص شده‌اند.

در طول ۲۴ ساعت گذشته، هیچ بیماری در اثر ابتلاء به کرونا فوت نشده و مجموع جان‌باختگان بیماران مبتلا به کرونا در کرمانشاه روی دو هزار و ۹۴۰ نفر ثابت ماند.

کد خبر 551796

منبع: ایمنا

کلیدواژه: آمار کرونا در کرمانشاه آمار کرونا کرمانشاه آخرین آمار کرونا در استان کرمانشاه آمار کرونا استان کرمانشاه مبتلایان کرونا کرمانشاه فوتی کرونا کرمانشاه فوتی های کرونا کرمانشاه ابتلا به کرونا در استان کرمانشاه دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه آخرین اخبار ویروس کرونا کرونا ویروس ویروس کرونا کرونا در ایران شیوع کرونا ابتلا به کرونا آخرین اخبار کرونا شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق مبتلا به کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۴۷۲۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رایگان شدن خدمات سرپایی و بستری کودکان زیر ۷ سال در کرمانشاه

قباد محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در راستای اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت خدمات سرپایی و بستری کودکان زیر ۷ سال در مراکز درمانی دولتی کرمانشاه رایگان شد.

وی افزود: در این طرح همه خدمات سرپایی و بستری شیرخواران و کودکان زیر هفت سال (به استثنای داروی سرپایی) و استفاده از مجموعه ابزار تولید داخل غربالگری نوزادان در مراجعه به مراکز دولتی دانشگاهی کرمانشاه رایگان خواهد شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه تصریح کرد: سازمان‌های بیمه گر مکلف شده‌اند که در این زمینه همکاری لازم را داشته باشند.

کد خبر 6087035

دیگر خبرها

  • خانم مبتلا به «سندرم لی» برای نخستین بار در کشور جراحی شد
  • مضرات خوردن زیاد هندوانه
  • رایگان شدن خدمات سرپایی و بستری کودکان زیر ۷ سال در کرمانشاه
  • ابتلای ۶ نفر به تب کریمه کنگو در سیستان و بلوچستان/ فوت ۱ مبتلا
  • نقش عجیب جنسیت پزشک بر درمان بیماران
  • فوت و مصدومیت ۱۱۸ نفر بر اثر غرق شدگی در سال جاری 
  • بیماریابی در بوشهر افزایش یافت/ تقویت مراکز مراقبت سلامت در استان
  • درمان هپاتیت سی رایگان شد/ تخمین وجود ۲۰۰ هزار بیمار در ایران
  • درمان هپاتیت سی رایگان شد + جزئیات
  • درمان هپاتیت سی رایگان شد