Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ــ امامان جمعه قشم و کیش ضمن محکوم کردن جنایت بی شرمانه علیه مردم یمن توسط رژیم آل سعود و هم پیمانشان گفتند: ایام‌الله دهه مبارک فجر فرصت مغتنمی برای معرفی دستاوردهای گران‌بهای انقلاب اسلامی ایران است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از دفتر جزایر خلیج فارس، حجت‌الاسلام غلامرضا حاجبی در نماز جمعه این هفته قشم، اظهار داشت: کوتاهی کردن در معرفی درست دستاوردهای انقلاب، حق شهدا و امام شهداست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: متاسفانه این روزها حرکت خزنده‌ای برای مظلوم نمایی رژیم پهلوی شکل گرفته و در چنین شرایطی وظیفه همه ما به ویژه نهادهای فرهنگی، معرفی واقعیات مهم انقلاب به نسل جدید است.

به گفته امام جمعه قشم، وابستگی ذلت‌آمیز رژیم گذشته به قدرت‌های خارجی، فسادهای مالی و جنسی، بی خبری مطلق مردم از مسائل مملکت، ترویج خودکم‌بینی ملی و بزرگ‌نمایی غربی‌ها از جمله سیاست‌های حکومت دیکتاتور پهلوی بود.

وی یادآور شد: در حکومت پهلوی تلاش می‌شد مردم از مسائل جاری کشور دور بمانند اما در نظام جمهوری اسلامی ایران، مردم در همه صحنه‌ها حضور فعال دارند و پیشرفت‌های هر سال به صورت آماری با سال قبل از آن مقایسه می‌شود.

حجت‌الاسلام حاجبی با تاکید بر اینکه انقلاب در سایه همدلی و اتحاد مردم و رهبری امام راحل شکل گرفت و با همین مبانی نیز ادامه یافته است، افزود: امروز نیز همانند گذشته مسئولان باید با همدلی نسبت به انتخاب مدیران با محوریت افراد توانمند بومی اقدام کنند و از دلسوزی معتمدان بهره بگیرند.

وی در بخش دیگری از خطبه به وقایع فجیع نسل کشی در یمن اشاره کرد و گفت: یمن به عهد شکنی طرف‌های مقابل جنگ در وفاداری به آتش‌بس پاسخ داده است و نباید حقایق واژگونه منتشر شود.

امام جمعه قشم همچنین به بازگشت وضعیت زرد کرونایی به شهرستان قشم اشاره کرد و گفت: مردم باید نسبت به رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و به ویژه استفاده از ماسک دغدغه داشته باشند تا این مشکل رفع شود.

  دنیا باید جنایت فجیع علیه مردم یمن را محکوم کند  

حجت‌الاسلام احمد حسن زاده در خطبه دوم نماز جمعه این هفته، اظهار داشت: تمام زیرساخت‌های کشور مسلمان یمن از سوی رژیم آل سعود و با چراغ سبز آمریکا و رژیم صهیونیستی ویران شده است.

وی افزود: مرکز حقوق بشر به صراحت اعلام کرده که در دوران جنگ 6 سال و نیمه یمن،  44 هزار و 221 غیر نظامی این کشور کشته شده که چهار هزار و 270 نفر آنان کودک هستند که این نشان از ماهیت جنایتکارانه ائتلاف غیر انسانی در این جنگ بی رحمانه دارد.

امام جمعه کیش تصریح کرد: با بمباران وحشیانه اخیر در یمن اینترنت این کشور قطع شده تا سیستم اطلاع رسانی مظلومیت مردم یمن به گوش جهانیان نرسد و امروز همه ما فریادها خود، این جنایات را محکوم کنیم.

آیت‌الله علوی گرگانی: آیت‌الله گرایلی در ترویج معارف اهل بیت(ع) کوشا بود امام جمعه سمنان: ایجاد نظام ولایی و مردم‌سالاری دینی مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران است امام جمعه یاسوج: ملت ایران در مقابل دنیای استعمار و استکبار ایستاده است

وی با اشاره به فرا رسید ماه رجب و سالروز ولادت امام باقر (ع) در اولین روز این ماه اظهار داشت: امام پنجم شیعیان توانست با مبارزه فرهنگی خود ذهن جامعه اسلامی آن زمان را برای درک ظرفیت نخستین نظام اسلامی آماده کند و با پرورش شاگردان مختلف توانست در این مسیر تحولاتی را پدید آورد.

حجت‌الاسلام حسن زاده افزود: با نگاهی عمیق به زندگانی این امام می‌توان درک کرد که برای اعتلای جامعه اسلامی باید نگاه‌ها را تعییر داد و حضرت امام راحل نیز با اتکا به این مسئله توانست در دوران قبل از انقلاب ابتدا نگاه مردم را تغییر داده و پس از آن انقلاب اسلامی را با پشتیبانی مردم به پیروزی رساند.

شایان ذکر است؛ مردم مومن و ولایتمدار قشم و کیش همگام با دیگر نقاط کشور جنایات آل سعود در کشور یمن را با سر دادن شعار مرگ بر آل سعود، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا و دیگر متحدانشان را محکوم کردند.

انتهای پیام/7558/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: انقلاب اسلامی حجت الاسلام مردم یمن آل سعود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۴۷۳۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تظاهرات مردم ترکیه علیه جنایت‌های رژیم صهیونیستی+ فیلم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، هزاران نفر از مردم ترکیه با حضور در خیابان‌های شهر آنتالیا ضمن حمایت از مردم فلسطین، جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه را محکوم کردند.

معترضان در این راهپیمایی همچنین خواستار توقف فوری جنگ و برقراری آتش‌بس در غزه شدند.

کد خبر 6086289

دیگر خبرها

  • همه دستاوردهای امروز ایران اسلامی، از برکات نهضت امام راحل است
  • تمام فتنه‌های علیه کشور با حضور مردم خنثی شد
  • تمدن اسلامی به همه مردم دنیا خدمت خواهد کرد
  • جایگاه ویژه‌ مردم ایران در بسط تفکر مهدوی در جهان امروز
  • تاکید امام جمعه کیش بر التزام به حجاب و عفاف و رعایت قوانین کشور
  • عملیات وعده صادق تمام معادلات دنیا را تغییر داد
  • جنایت فجیع در لواسان به سبک سریال آمریکایی‌
  • ایران اسلامی رسالت جهانی دارد/تربیت جوانان خداجوی آخر زمانی
  • تظاهرات مردم ترکیه علیه جنایت‌های رژیم صهیونیستی+ فیلم
  • عملکرد دستگاه قضا درعدالت و مبارزه با فساد در وضعیت حجاب موثر است