Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-18@09:27:09 GMT

جمع آوری معتادان متجاهر در چهارباغ

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۴۷۴۴۶

جمع آوری معتادان متجاهر در چهارباغ

باشگاه خبرنگاران جوان از البرز- سرهنگ کامران چراغی گفت: این اقدام در پوشش چهارمین مرحله اجرای طرح شناسایی و جمع آوری معتادان متجاهر در سطح حوزه استحفاظی شهرستان چهارباغ انجام شد.

در طرح جمع آوری  ۳۰ معتاد متجاهر توسط ماموران انتظامی در سطح شهرستان چهارباغ شناسایی و به مرکز بازپروی معتادان انتقال یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی چهارباغ گفت: بخشی از معتادان متجاهر در این شهرستان اتباع بیگانه بودند به طور کامل جمع آوری شده اند.

فرمانده انتظامی چهارباغ عنوان کرد: تداوم اجرای طرح جمع آوری روند ارتقا ضریب امنیت و آرامش ساکنان مناطق شهری و روستایی چهار باغ را همراه خواهد داشت.

 چراغی گفت: در صورت مشاهده موارد مشکوک، مراتب را با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش نمایند تا در اسرع وقت ضمن پیگیری‌های لازم و اقدامات قانونی انجام پذیرد.

فرمانده انتظامی چهارباغ  گفت: حضور این معتادان در جامعه همواره با چالش‌ها و آسیب‌های اجتماعی همراه بوده است.

به گفته فرمانده انتظامی چهارباغ از ابتدای سال ۱۴۰۰ تا کنون به صورت میانگین هرماه پنجاه معتاد متجاهر در سطح چهار باغ توسط پرسنل انتظامی این شهرستان شناسایی و جمع آوری شده اند.

شهرستان چهارباغ با جمعیتی حدود ۱۰۰ هزار نفر در غرب کرج مرکز استان البرز قرار دارد.

انتهای پیام/ ر.د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: معتادان متجاهر جمع آوری فرمانده انتظامی چهارباغ جمع آوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۴۷۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهایی گروگان ۱۲ ساله ‌از دست آدم‌ربا در آبادان

فرمانده انتظامی آبادان از رهایی گروگان ۱۲ ساله از چنگ یک آدم‌ربا در این شهرستان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، سرهنگ کیومرث کشوری اظهار داشت: شب گذشته (27 فروردین‌ماه) در پی مراجعه حضوری شهروندی به پلیس آگاهی این شهرستان مبنی بر ربایش پسر 12 ساله‌اش توسط یک شخص ناشناس بلافاصله اقدامات اولیه در این راستا آغاز و موضوع با حساسیت ویژه توسط مأموران پلیس پیگیری شد.

وی افزود: مأموران پلیس با بررسی دقیق اظهارات خانواده فرد ربوده شده و انجام تحقیقات تخصصی و اطلاعاتی، مخفیگاه و هویت متهم را در یکی از مناطق این شهرستان شناسایی کردند و با هماهنگی مرجع قضایی به محل اعزام شدند.

فرمانده انتظامی آبادان با بیان اینکه فرد گروگانگیر از اراذل و اوباش و دارای سوابق متعدد از جمله چندین فقره انواع سرقت بوده است، گفت: یگان‌های عملیاتی و تخصصی پلیس در صحنه با هوشمندی و بهره‌گیری از شیوه‌های پلیسی، فرد ربوده شده را صحیح و سالم، آزاد و به آغوش خانواده بازگرداندند.

کشوری با اشاره به دستگیری فرد گروگانگیر در این عملیات بیان کرد: متهم انگیزه خود از آدم‌ربایی را اختلافات مالی با پدر فرد ربوده شده عنوان کرد. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دیدار مدیر کل امور اتباع البرز با امام جمعه چهارباغ
  • از کشف گازوئیل قاچاق در بوئین زهرا تا کشف ۲ تن چوب قاچاق در کلنجین
  • اجرای مرحله جدید طرح جمع آوری متکدیان و معتادان متجاهر
  • اجرای طرح جمع آوری معتادان متجاهر در شهرستان علی آبادکتول
  • طرح ویژه جمع‌آوری معتادان متجاهر در یک شب
  • رهایی گروگان ۱۲ ساله ‌از دست آدم‌ربا در آبادان
  • جمع آوری ۳۵ معتاد متجاهر در آبادان
  • پاتوق معتادان متجاهر در عمق ۱۰ متری زمین
  • برچیده شدن کلونی معتادان متجاهر در عمق ۱۰ متری زمین
  • عزم جدی مدیریت شهری برای رفع دغدغه چند ساله شهروندان