Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، طلب ۱۰۱ هزار و ۵۰۰ دلاری کریستین اوساگونا بازیکن نیجریه‌ای سابق پرسپولیس پرداخت شد.

با تلاش رضا درویش، مدیر عامل باشگاه پرسپولیس امروز (جمعه) بدهی باشگاه به اوساگونا پرداخت و به وکیل وی و فیفا اطلاع داده شد تا پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس باز شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضا درویش، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: پس از حضورم در باشگاه سریعاً اقدام به پرداخت مطالبات اوساگونا کردم اما به دلیل مشکلاتی که وجود داشت دو بار پول به خاطر موانع تحریم و اشکال در شماره حساب برگشت خورد اما شکر خدا امروز پول واریز شد تا دغدغه هواداران در این خصوص برطرف شود.

وی گفت: واریز پول هم به فیفا و هم به وکیل اوساگونا اطلاع داده شده و منتظر تاییدیه وکیل اوساگونا هستیم که پنجره نقل و انتقالاتی توسط فیفا باز شود.

کد خبر 5411015

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال پرسپولیس کریستین اوساگونا فیفا رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تیم ملی فوتبال ایران تیم ملی فوتبال عراق فوتبال مسابقات فوتبال مقدماتی جام جهانی 2022 قطر تیم فوتبال پرسپولیس مهدی طارمی مسابقات انتخابی جام جهانی تیم فوتبال استقلال تهران ویروس کرونا سردار آزمون هندبال تیم ملی فوتبال زنان ایران دراگان اسکوچیچ حمید سجادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۴۷۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر مهم درباره رضائیان مقابل پرسپولیس

به گزارش "ورزش‌سه"، ثانیه‌های پایانی نیمه اول ملوان و سپاهان در ورزشگاه سیروس قایقران در حالی با نتیجه یک بر صفر دنبال می‌شد که رامین رضائیان روی اعتراض به تصمیم حسین ظهیری کمک داور مسابقه و توصیه‌ای که او به مرتضی منصوریان داور مسابقه داشت، با کارت زرد جریمه شد، تا در کنار نتیجه‌ که سپاهانی‌ها به شدت از آن ناراحت بودند، خبر تلخ دیگری هم خیلی زود دست به دست شود و آن هم محرومیت رامین رضائیان از بازی بعدی مقابل پرسپولیس به دلیل 4 کارته شدن بود.

در واقع شاید اگر سپاهان در بازی بعدی با تیمی غیر از پرسپولیس بازی داشت، محرومیت رامین رضائیان اینقدر مورد توجه قرار نمی‌گرفت، اما بلافاصله بسیاری از رسانه‌ها به آن پرداختند.

پس از پایان مسابقه نیز در نشست خبری از مورایس درباره محرومیت رضائیان در بازی با پرسپولیس پرسیدند که سرمربی پرتغالی سپاهان نسبت به آن ابراز بی اطلاعی کرد و تاکید داشت که این موضوع باید بررسی شود.

به همین جهت در پایان مسابقه تماسی با رضا فتاحی سرپرست تیم فوتبال سپاهان داشتیم که او محرومیت رضائیان را تکذیب کرد و بیان داشت که ستاره ملی پوش طلایی‌پوشان با دریافت کارت زرد مقابل ملوان 3 کارته شده و منعی برای حضور مقابل پرسپولیس در هفته بعدی مسابقات لیگ برتر که پس از برگزاری مسابقات جام حذفی انجام می‌شود، ندارد.

رضائیان هم به علت وسعت اخباری که درباره محرومیت او به وجود آمده، بلافاصله پس از سوت پایان مسابقه یک استوری منتشر کرده و از این گفته که در بازی بعدی مقابل پرسپولیس منعی برای حضور در ترکیب تیمش ندارد.

در واقع رامین بسیاری از سایت‌های ورزشی تا پیش از بازی برابر ملوان 3 کارت زرد به نام رضائیان ثبت کرده‌اند که مقابل پرسپولیس، آلومینیوم و نساجی مازندران بوده است، اما رضا فتاحی می‌گوید مدافع راست سپاهان در مصاف با آلومینیوم که تیم مورایس سه اخراجی داشت و کارت‌های زیادی از سوی وحید کاظمی در این مسابقه داده شد، کارتی دریافت نکرده است.

با این وصف رضائیان با دریافت کارت زرد مقابل ملوان در انزلی 3 کارته شد و منعی برای بازی مقابل پرسپولیس در هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر ندارد.

دیگر خبرها

  • آغاز برخورد با متخلفان در فوتبال؛ محرومیت در انتظار دلالان
  • آغاز برخورد با متخلفان در فوتبال؛ محرومیت در انتظار دلا‌لان
  • علیرضا بیرانوند بالاخره با دست بدون گچ (عکس)
  • باشگاه پرسپولیس به رای اسماعیلی فر اعتراض می کند
  • محرومیت و جریمه نقدی برای رحمتی
  • دانیال اسماعیلی‌فر بازی با سپاهان را از دست داد
  • جریمه ۴۰ میلیونی و محرومیت یک جلسه‌ای اسماعیلی‌فر
  • حسینی و مربی استقلال از بازی با تراکتور محروم شدند/ محرومیت یک جلسه‌ای مدافع پرسپولیس
  • خبر مهم درباره رضائیان مقابل پرسپولیس
  • محرومیت مشابه نورافکن در انتظار اسماعیلی فر