Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان اراک - آیت‌الله دری نجف‌آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک در خطبه‌های نماز جمعه مرکز استان مرکزی با اشاره به کشتار مردم یمن توسط آل سعود دفاع از مظلوم و مقابله با ظلم را از مهمترین آموزه‌های دین مبین اسلام دانست و خطبه‌ها را به شرح زیر بیان کرد.

کشور‌های اسلامی، مجامع بین‌المللی و کشور‌هایی که خود را به دروغ حامی حقوق بشر می‌دانند و چشمان خود را در برابر ظلم و جنایت‌های رژیم آل سعود باز کرده و از تکرار این جنایات هولناک جلوگیری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رژیم آل سعود با تشکیل اتحاد دروغین و خرج میلیارد‌ها دلار در طی هفت سال گذشته مردم مظلوم یمن را مورد حملات وحشیانه قرار داده و با بستن تمام راه‌های ارتباطی و محاصره کامل یمن جنایات زیادی را علیه مردم مظلوم این منطقه اعمال کرده اند.

با شجاعت و عزت مردم و رزمندگان سلحشور یمن نه تنها رژیم سعودی راه به جایی نبرده بلکه هر روز شاهد شکست‌های پی در پی رژیم و ارتش تا دندان مسلح آل سعود هستیم.

رژیم جنایتکار آل سعود بار‌ها در برابر سکوت مجامع جهانی، مناطق غیر نظامی، مدارس، بیمارستان‌ها و حتی زندان‌های یمن را مورد حملات هوایی قرار داده و جنایات وحشیانه‌ای را رقم زده است که ملت همیشه در صحنه ایران ضمن ابراز همبستگی با مردم یمن این جنایات وحشیانه را محکوم می‌کند.

فرارسیدن ایام شکوهمند پیروزی انقلاب اسلامی و دهه فجر را گرامی می‌داریم و پیروزی انقلاب اسلامی سرآغاز تاریخ مقاومت و ایستادگی در برابر ظلم و ستم استکبار جهانی است.

بسیاری از آزادگان جهان با بهره گیری از الگو‌های اسلامی و انقلابی نظام مقدس جمهوری اسلامی در نقاط مختلف دنیا پشت استکبار را به خاک مالیده اند.

در زمینه اتفاقات سیاسی اخیر عراق، اتحاد و همبستگی مردم عراق حول محور بیت تشیع استقلال و آزادگی هرچه بیشتر عراق را رقم خواهد زد وملت عراق برای رسیدن به استقلال کامل باید در برابر زیاده خواهی‌های آمریکا ایستادگی کرده و جنایتکاران تروریست آمریکایی را از عراق اخراج کنند.

ایام با عظمت ماه‌های رجب، شعبان و رمضان در راه است و این ماه‌های نورانی خدا بهترین فرصت برای تمسک هرچه بیشتر به اهل بیت عصمت و طهارت و نزدیکی به قرآن و پیشه کردن تقوای الهی است.

در دین مبین اسلام دستورات جامع و کاملی برای اداره امور اجرایی، اقتصادی، فرهنگی و سیاسی حکومت وجود دارد و در نهج البلاغه حضرت امیرالمومنین درس‌های زنده و پویایی برای اجرای امور حکومتی بیان شده که باید سرلوحه اداره امور کشور قرار گیرد.

مردم همواره برای امور خیر در صحنه بوده و هستند که قابل تقدیر است؛ اهدای صد‌ها هزار بسته کمک مومنانه، احداث و تجهیز فاز‌های دوم و سوم بیمارستان آیت الله خوانساری در کنار مشارکت درصد‌ها طرح اقتصادی، عمرانی، بهداشتی و درمانی عام المنفعه در بسیاری از حوادث و بحران‌ها راهگشا بوده است.

مردم سرمایه بزرگ و اصلی‌ترین پشتوانه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و توانمند سازی مردم و برخورداری جامعه از شاخص‌های رفیع اقتصادی، علمی و فرهنگی کشور را به سمت قله‌های پیشرفت و توسعه رهنمون خواهد کرد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک در پایاندخطبه‌های نماز جمعه اراک با اشاره به اینکه تیم ملی و جامعه ورزشی با نمایشی بی نظیر از اقتدار ایران، دل مردم را شاد کردند، پیروزی تیم ملی فوتبال کشورمان در برابر عراق و صعود مقتدرانه به جام جهانی فوتبال را هم تبریک گفت.

انتهای پیام/ ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نمازجمعه اراک آیت الله دری نجف آبادی آل سعود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۴۷۴۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همدلی مقاومت لبنان برابر رژیم صهیونیستی مایه مباهات است

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سیدهاشم حسینی بوشهری پیش از ظهر چهارشنبه در دیدار شیخ علی الخطیب، نایب رییس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان با اشاره به عملیات وعده صادق نیروهای مسلح کشور علیه مواضع رژیم صهیونیستی اظهار کرد: این چند روز اخیر که به جنایات رژیم صهیونسیتی در منطقه و واقعه کنسولگری پاسخ داده شد، روزهای پیروزی امت اسلامی تلقی می‌شود.

رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بیان کرد: امام موسی صدر و سید حسن نصرالله نقش موثری در یکپارچه سازی لبنان و شیعیان داشتند و همراهی این کشور با مردم مظلوم فلسطین حقیقتاً مایه مباهات و افتخار است.

وی اضافه کرد: ملت ایران در کنار مقاومت و مردم لبنان ایستاده و در غم و شادی آنان خود را سهیم می‌داند.

آیت الله حسینی بوشهری خاطرنشان کرد: تعامل و همدلی طوایف اهل سنت، شیعیان و مسیحیان در لبنان بی نظیر است و امیدواریم همبستگی مقاومت در برابر رژیم کینه توز صهیونسیتی تا پایان باقی بماند.

شیخ علی الخطیب نایب رییس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان نیز در این دیدار از حمایت‌های جمهوری اسلامی ایران از محور مقاومت و همچنین از پاسخ قاطع ایران در برابر رژیم اشغالگر قدس قدردانی کرد.

کد خبر 6080883

دیگر خبرها

  • انتقاد جهاد اسلامی از سکوت عربی در برابر جنایات اسرائیل
  • عملیات «وعده صادق» درس انسانیت به همه جهانیان داد
  • دفاع موشکی ایران در برابر اسرائیل ابهت امت اسلامی را به رخ جهانیان کشاند/مسئولان مشکلات معیشتی مردم را حل کنند
  • اجتماع مردم یمن در محکومیت جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه
  • علی رغم سانسور شدید از سوی رژیم اسراییل، اما مردم با موبایل شکست آنها را به جهانیان نشان دادند
  • رمزگشایی از سکوت و استیصال نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی
  • حکیم: ایران قدرت خود را به جهانیان ثابت کرد
  • حکیم: ایران قدرت خود به جهانیان را ثابت کرد
  • حوزه مقاومت اقتدار امت اسلامی را به رخ جهانیان کشید
  • همدلی مقاومت لبنان برابر رژیم صهیونیستی مایه مباهات است