Web Analytics Made Easy - Statcounter

اگر موراتا در یوونتوس بماند، اوبامیانگ ممکن است راهی بارسلونا شود و اگر موراتا به بارسا برود، ممکن است یوونتوس، اوبامیانگ را جذب کند

میکل آرتتا، پیر امریک اوبامیانگ را در تیمش نمی‌خواهد و تا قبل از بسته شدن پنجره زمستانی، آرسنال می‌خواهد کاپیتان سابق خود را واگذار کند.

طرفداری | به گزارش دیوید اورنستین از اتلتیک، آرسنال از دو باشگاه مطرح اروپا یعنی یوونتوس و بارسلونا برای پیر امریک اوبامیانگ، مهاجم مازاد خود پیشنهاد دریافت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یوونتوس و بارسلونا در نظر دارند در انتقالی قرضی تا پایان فصل، این مهاجم 32 ساله گابنی را جذب کنند. پس از بی‌انضباطی ماه گذشته اوبامیانگ، او جایگاهش در آرسنال و بازوبند کاپیتانی را از دست داد و از لیست تور دوبی نیز خط خورده است تا در لندن، انفرادی تمرین کند. اخیرا الهلال عربستان برای جذب اوبامیانگ وارد عمل شد اما خود بازیکن تمایلی برای قبول این پیشنهاد نداشت چرا که او می‌خواهد در بالاترین سطح بازی کند.

انتقال قرضی اوبامیانگ به یوونتوس یا بارسلونا، به آینده آلوارو موراتا بستگی دارد. این مهاجم 29 ساله اسپانیایی، به صورت قرضی از اتلتیکو مادرید در یوونتوس حاضر است و بیانکونری با وجود جذب دوشان ولاهوویچ، مایل است او را تا پایان فصل حفظ کند. این در حالی است که بارسلونا علاقه زیادی به جذب موراتا دارد. اگر موراتا به بارسلونا یا تیمی دیگر (اخیرا نام تاتنهام مطرح شده است) برود، یوونتوس شانس بالایی برای جذب اوبامیانگ خواهد داشت تا از او در کنار دیبالا و ولاهوویچ استفاده کند اما اگر موراتا در یووه بماند، بارسا برای به خدمت گیری مهاجم آرسنال وارد عمل می‌شود. بارسلونا مشکلات مالی زیادی دارد و ممکن است نتواند دست‌مزد بالای اوبامیانگ را پرداخت کند اما این موضوع می‌تواند در مذاکرات با آرسنال، حل شود. جدایی احتمالی اوبامیانگ در حالی است که آرسنال تنها با داشتن لاکازت و انکتیا در خط حمله خود، ماموریتی غیرممکن برای جذب جانشین او دارد.

 

اخبار داغ 

فاجعه تن فروشی زنان و دختران در ایران / در صدا و سیما رونمایی شد عکس یادگاری احمدرضا عابدزاده در جمع ملی پوشان در رختکن تیم ملی رسانه روسی: احتمال حضور زودهنگام سردار آزمون در تمرینات بایرلورکوزن صف کشیدن مشتریان متعدد برای قرض گرفتن جیمز مکاتی از منچسترسیتی ورشکستگی در کمین فوتبال ایتالیاست

منبع: طرفداری

کلیدواژه: اگر موراتا برای جذب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۴۷۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل های بازی لاتزیو (۲) ۲-1 (۳) یوونتوس (کوپا ایتالیا - ۲۰۲۳/۲۴)

شاگردان الگری به سختی لاتزیو را کنار زدند و راهی فینال کوپا ایتالیا شدند

دانلود (37.3MB)

دیگر خبرها

  • گل های بازی لاتزیو (۲) ۲-1 (۳) یوونتوس (کوپا ایتالیا - ۲۰۲۳/۲۴)
  • گل میلیک به لاتزیو (لاتزیو ۲-۱ یوونتوس)
  • شوکه‌کننده: ابتلای ستاره اتلتیکو به یک بیماری خطرناک
  • گل دوم کاستیانوس به یوونتوس (لاتزیو ۲-۰ یوونتوس)
  • گل کاستیانوس به یوونتوس (لاتزیو 1-0 یوونتوس)
  • پلی به گذشته - برتری 2-1 یوونتوس مقابل بارسلونا در نیوکمپ (لیگ قهرمانان اروپا - 2003/4/22) / فیلم
  • مهاجم سابق و یک لژیونر خواستار پرسپولیسی شدن | اوسمار یکی را نمی خواهد
  • نبرد سخت قایدی با تیم اصلی خود در امارات!
  • تیاگو موتا گزینه اصلی هدایت یوونتوس؛ کونته پلن بیِ کم‌رنگ
  • رسمی؛ لاتزیو بند خرید متئو گندوزی را فعال کرد