Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-24@10:54:55 GMT

لیگ دسته اول | پیروزی ملوان در روز شکست مس کرمان

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۴۷۵۸۷

به نتایج لیگ یک پرداختیم.

تیم فوتبال ملوان به لطف پیروزی پرگل خانگی و البته شکست غافلگیرانه مس کرمان مقابل پارس جنوبی جم، از جدی‌ترین تعقیب کننده خود فاصله گرفت. 

به گزارش طرفداری، هفته شانزدهم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور امروز (جمعه) با برگزاری 9 دیدار پیگیری شد که ملوان صدرنشین موفق شد به پیروزی برسد و تعقیب کننده جدی این تیم، یعنی مس کرمان با شکستی نزدیک مقابل پارس جنوبی جم، از صدر جدول فاصله گرفت تا خیبر در رده دوم قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نتایج کامل این دیدارها را در زیر می‌بینید:

شمس آذر قزوین یک - قشقایی شیراز 2

خیبر خرم‌آباد 3 - ویستا توربین یک

خوشه طلایی ساوه 2 - استقلال خوزستان 2

پارس جنوبی جم یک - مس کرمان صفر

مس شهر بابک یک - شهرداری آستارا یک

ملوان بندرانزلی 3 - شاهین شهرداری بوشهر صفر

ماشین‌سازی تبریز 2 - آرمان گهر سیرجان 2

استقلال ملاثانی صفر - شهرداری همدان صفر

سایپا 3 - رایکای بابل 2

با توجه به این نتایج، ملوان بندر انزلی که صدرنشین لیگ دسته اول است 36 امتیازی شد و با توجه به شکست مس کرمان مقابل پارس جنوبی، فاصله یک امتیازی خود با مس را به عنوان جدی‌ترین تعقیب کننده‌اش به چهار امتیاز رساند. همچنین خیبر خرم‌آباد به لطف پیروزی پرگل مقابل ویستا توربین توانست با تفاضل گل بهتر نسبت به مس، به رده دوم رسید. چرا که دیدار مستقیم دو تیم هنوز برگزار نشده و دیدار دو تیم مس و خیبر، هفته آینده برگزار خواهد شد که بسیار تعیین کننده است.

اخبار داغ 

فاجعه تن فروشی زنان و دختران در ایران / در صدا و سیما رونمایی شد عکس یادگاری احمدرضا عابدزاده در جمع ملی پوشان در رختکن تیم ملی رسانه روسی: احتمال حضور زودهنگام سردار آزمون در تمرینات بایرلورکوزن صف کشیدن مشتریان متعدد برای قرض گرفتن جیمز مکاتی از منچسترسیتی ورشکستگی در کمین فوتبال ایتالیاست

منبع: طرفداری

کلیدواژه: پارس جنوبی مس کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۴۷۵۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاهان با شکار قوی سپید مدعی ماند/ملوان فقط یک نیمه بازی کرد

سپاهان در حالی موفق به شکست ملوان شد که در پنج بازی قبلی‌اش با این تیم در کسب پیروزی ناکام مانده بود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال ملوان بندر انزلی از ساعت 17 امروز (یکشنبه) در چارچوب دیداری از هفته بیست‌وچهارم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور مقابل سپاهان قرار گرفت که در پایان این مسابقه شاگردان مورایس با نتیجه 2 بر یک پیروز شدند.

تارتار: کسی فکر نمی‌کرد ملوان روزی با سپاهان رقابت کند

 

تک گل نیمه نخست این بازی را که در ورزشگاه شادروان قایقران انزلی برگزار شد، محمدرضا سلیمانی در دقیقه 11 روی پاس گل رضا جعفری وارد دروازه سپاهان کرد. به این ترتیب گلزن ملوان، ششمین گل فصل خود را به ثمر رساند.

در نیمه دوم سپاهانی‌ها برای جبران نتیجه وارد زمین شدند و از اُفت کیفی ملوان نهایت بهره را بردند و از شکست به پیروزی رسیدند. در دقیقه 53 شهریار مغانلو از روی نقطه پنالتی گل تساوی‌بخش تیمش را زد و در دقیقه 73 با گلزنی مجدد، عامل برتری طلایی‌پوشان در نتیجه شد.

سپاهان با پیروزی در بازی امروز 45 امتیازی شد و جایگاه خود را در رده سوم جدول لیگ برتر تثبیت کرد. ملوان بندر انزلی نیز 39 امتیازی و در رده پنجم جدول باقی ماند.

قضاوت دیدار ملوان بندر انزلی - سپاهان بر عهده مرتضی منصوریان بود که در این مسابقه به محمد کریمی، رامین رضاییان و نیما میرزازاد بازیکنان تیم میهمان کارت زرد نشان داد.

سپاهان در حالی برنده بازی مقابل ملوان شد که در دیدار دور رفت فصل بیست‌وسوم لیگ بازنده شده و جام قهرمانی فصل گذشته را به دلیل تساوی در بازی برگشت مقابل سپیدپوشان خزر از دست داده بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شکست ملوان مقابل سپاهان بعد از ۳۶۷۰ روز!
  • پیرمرد رکورد بردهای خانگی را حفظ کرد (عکس)
  • واکاوی پیروزی سپاهان مقابل ملوان؛ برد مهم
  • فوتبال دسته یک ایران؛ پیروزی خیبر خرم‌آباد در روز توقف چادرملو
  • هفته بیست و هشتم لیگ دسته اول؛ پیروزی دراماتیک خیبر
  • شکست خانگی ملوان با کامبک سپاهان و دبل شهریار
  • سرانجام تابوی بزرگ مورایس شکسته شد
  • پیروزی ذوب آهن و سپاهان مقابل حریفان
  • سپاهان با شکار قوی سپید مدعی ماند/ملوان فقط یک نیمه بازی کرد
  • پیروزی ملوان مقابل سپاهان در نیمه اول