Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-29@04:36:32 GMT

لیگ یک/ کامبک دیدنی تیم روانخواه در دستگردی

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۴۷۵۹۴

لیگ یک/ کامبک دیدنی تیم روانخواه در دستگردی

تیم فوتبال سایپا در روزی که با 2 گل از رایکا عقب بود، توانست با پیروزی از زمین بازی خارج شود.

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال سایپا در دیداری از هفته شانزدهم رقابت های لیگ دسته یک فوتبال ایران، موفق شد بازی 2 بر صفر باخته برابر رایکا بابل را با پیروزی عوض کند و با رساندن امتیازات خود به عدد 19، از قعر جدول فاصله گرفته و جایگاه یازدهم را از آن خود کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رایکا که در 4 بازی گذشته خود تنها یک امتیاز را کسب کرده بود، به امید پشت سر گذاشتن دوران بحران خود پای به زمین مسابقه گذاشت. در سمت مقابل نیز سایپا برای پشت سر گذاشتن شکست هفته قبل برابر آرمان گهر و بازگشت به روند خوب خود در هفته های گذشته، به دنبال کسب 3 امتیاز از این بازی خانگی بود.

 

تیم میهمان این بازی را بسیار خوب آغاز کرد. در دقیقه 4 مصطفی آقاجانی توانست روی یک ضدحمله تند و تیز برای رایکا گلزنی کرد. در حالیکه سایپا بازی مالکانه را انجام می داد، اما این بار نوبت رضا عبدی بود که او نیز در دقیقه 42 حساب کار را 2 بر صفر کرد تا رایکا به همراه علی لطیفی در آستانه کسب یک پیروزی بزرگ قرار بگیرد.

 

در حالیکه بازی در نیمه نخست رو به اتمام بود، این بار سایپا روی یک ضدحمله به گل رسید. پس از اینکه ضربه کرنر رایکا از دست رفت، حسین مالکی توپ را از آن خود کرد و به سمت دروازه حریف پیش رفت. او توپ را به علیرضا خدایی رساند که این بازیکن در دومین دقیقه از وقت های تلف شده توانست با یک ضربه چیپ، توپ را از بالای سر سنگربان رایکا عبور داده و گل نخست سایپا را به ثمر برساند تا شاگردان روانخواه با روحیه بهتری راهی رختکن شوند.

 

در نیمه دوم نیز بازگشت دیوانه وار سایپا به بازی تکمیل شد و ابتدا ایمان غلامی پس از حرکت در پشت محوطه جریمه، با یک ضربه فنی توپ را به زاویه مخالف فرستاد و گل تساوی را برای شاگردان امید روانخواه به ثمر رساند. در ادامه نیز علیرضا خدایی روز خوب خودش را تکمیل کرد و گل سوم و پیروزی بخش سایپا را به ثمر رساند. ارسال این بازیکن از سمت راست، به شکلی مستقیم وارد دروازه رایکا شد تا سایپا اینگونه گل برتری خود را به ثمر برساند.

 

در نهایت این بازی با نتیجه 3 بر 2 به سود سایپا به پایان رسید تا خودروسازان موفق شوند بازی دو بر صفر باخته را با یک پیروزی شیرین عوض کنند. این تیم همچنین یک رتبه در جدول رده بندی صعود کرد و به جایگاه یازدهم رسید. رایکا نیز 15 امتیازی و در رتبه شانزدهم جدول باقی ماند.

دسته یک رایکا بابل سایپا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: دسته یک رایکا بابل سایپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۴۷۵۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فاضلی: اخراجی دادیم و 2 گل زدیم

به گزارش "ورزش سه"، وحید فاضلی پس از پیروزی 2 بر صفر مس کرمان مقابل آریو اسلامشهر که در شرایط سختی با 10 نفره شدن از دقیقه 43 برای آنها به دست آمد، عنوان کرد: خیلی خوشحالیم که در اولین بازی سال جدید توانستیم به هواداران خود عیدی خوبی بدهیم و جا داشت که زودتر از این بازی 3 امتیاز را تقدیم هوادارانمان کنیم، اما در برهه سختی از بازی های بیرون از خانه قرار گرفته بودیم که همین موضوع موجب شده بود از پیروزی در چند بازی فاصله بگیریم.

او ادامه داد: به غیر از بازی هفته قبل که کاملا غیرفوتبالی در خرم‌آباد پس از 9 بازی مغلوب خیبر شدیم، در این برهه‌ سخت امتیازهای خوبی از زمین حریفان گرفتیم و با سه امتیاز در این بازی خانگی شرایط خوبی به دست آوردیم. خیلی خوشحالیم برابر تیمی به پیروزی رسیدیم که بسیار تیم خوب و با برنامه کار می‌کرد.

مربی مس کرمان در مورد شرایط تیم آریو ابراز کرد: این تیم در هفته‌های گذشته چه در آمار گل خورده و چه در کسب امتیاز رکورد عالی داشت، اما جای افتخار برای بازیکنان مس کرمان در این بازی دارد که با وجود یک یار کمتر، آنقدر برنامه‌های تاکتیکی را در زمین به خوبی پیاده کردند که موفق شدند دو بار از خط دفاعی مستحکم حریف عبور کنند و از سوی دیگر دروازه تیم را بسته نگه دارند. این جای تشکر فراوان از بازیکنان تیم دارد که 60 دقیقه فوتبالی عالی با وجود یک یار کمتر برابر رقیب قدرتمند امروز اجرا کردند.

فاضلی در مورد داوری این بازی گفت: صحنه اخراج را باید دوباره بررسی کنیم، اما در سایر موارد داور قضاوت خوبی داشت و جا دارد به وی خسته نباشید بگوییم.

او با اشاره به تشویق هواداران مس کرمان در بازی امروز گفت: من در شهرهای مختلف ایران مربیگری کردم و می‌توانم قاطعانه بگویم که مردمان شهر کرمان شناخت و درک بسیار بالایی از فوتبال دارند و من از با تمام وجود می‌گویم در برخوردی که با مردم شهر کرمان داشتم، علاقه و عشق آنها را نسبت به تیم مس درک کردم و به همین خاطر است که به افراد معدودی که مخالف شخص ما و یا اشخاص دیگر هستند، برادرانه توصیه می‌کنم به خاطر نام بزرگ مس در کرمان با همه اهالی شهر یک تن شوند و به واسطه اختلافات شخصی، به نام این تیم ضربه نزنند و انرژی منفی خود را به این تیم و نام بزرگش تزریق نکنند تا تبعاتش را برجای بگذارد. مطمئن هستم که حتی همین افراد اندک نیز از پیروزی‌های مس کرمان در دل خود شادمان می‌شوند و این برد را به آنها نیز تبریک می‌گویم.

فاضلی یادآور شد: هدف ما تحویل تیم در پایان فصل در رتبه ای مناسب با شخصیت بزرگ مس کرمان است و برای این مهم تا آخرین بازی تلاش خود را به کار خواهیم بست و مطمئن هستیم که جایگاه این تیم بسیار فراتر از لیگ یک و در لیگ برتر است که قطعا به آن نیز در آینده دست پیدا خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • شمس آذر 2-2 استقلال؛ کامبک قزوینی‌ها در نیمه دوم | بازی‌های ماندگار سال
  • کامبک به سمت لیگ برتر در بازی بزرگ
  • فاضلی: اخراجی دادیم و 2 گل زدیم
  • معرفی دیوان جمال الدین عبدالرزاق اصفهانی در «کیمیای کلمات»
  • آرژانتین 3-1 کاستاریکا؛ کامبک به سبک آلبی‌سلسته
  • لیگ برتر والیبال؛ صعود فولاد به فینال با کامبک مقابل پیکان
  • کامبک و صعود دراماتیک شاگردان عطایی به فینال لیگ برتر والیبال
  • لیگ برتر والیبال| صعود فولاد به فینال با کامبک مقابل پیکان
  • پیروزی تاریخی فوتبال افغانستان در خانه هند
  • بسکتبال NBA | کامبک تاریخی در آتلانتا؛ درجا زدن سانز و کلیپرز دلیل دارد!