Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان سنندج - رئیس‌کل دادگستری استان کردستان در معیت دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان از کارخانه نساجی شین بافت سنندج بازدید کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسین حسینی در بازدید ۲ ساعته از این کارخانه، گفت: شاه‌کلید و محور ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان کردستان بحث تولید بوده و دستگاه قضایی به صورت جدی دنبال حمایت واقعی از تولید است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او می گوید: ستاد اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی با دقت، تمامی ابعاد مشکلات کارخانجات و شرکت‌های تولیدی استان را بررسی کرده و تا حد امکان از تعطیلی واحد‌های تولیدی جلوگیری می‌کند.

رئیس ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری کردستان به ذکر محور‌های اصلی فعالیت این ستاد پرداخت و گفت: میزان اشتغال واقعی واحد‌های اقتصادی برای جامعه، امکان احیای مجدد واحد تولیدی، ارزیابی و بررسی میزان فعالیت و توانمندی مدیران واحد‌های تولیدی در راستای حمایت از تولید و حفظ حقوق بیت‌المال و اختصاص تسهیلات دولتی و بانکی در محل صحیح خود، از محور‌های اصلی ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان کردستان است.

حجت الاسلام حسینی می گوید: متاسفانه قریب به ۲ سال است که این کارخانه تولیدی تعطیل بوده و با ورود کمیته عالی کارشناسی ستاد اقتصاد مقاومتی استان، هم اکنون ۵۸ نفر در این مجتمع تولیدی به صورت مستقیم و ۱۵۰ نفر به صورت غیرمستقیم مشغول به کار هستند که در صورت احیای کامل این کارخانه و رفع موانع پیش رو، میزان اشتغال مستقیم در این مجتمع در ۶ ماهه سال آینده این میزان به بیش از ۱۲۰ نفر خواهد رسید و توان صادرات به کشور‌های همسایه و رقابت با تولیدات سایر کشور‌های منطقه را نیز خواهد داشت.

به گفته او: دستگاه قضایی اگر در جایی با سستی و اهمال مسئولی در زمینه وظایف محوله مواجه شود، با قاطعیت در موضوع دستورالعمل ترک فعل مدیران وارد شده و با هیچ احدی در این زمینه مماشات نخواهد کرد.

رئیس‌کل دادگستری استان کردستان گفت: دستگاه قضایی استان تمام توان خود را برای تحقق مانع. زدایی‌ها و حمایت واقعی از تولید در استان بکار خواهد گرفت.

کارخانه نساجی شین بافت استان کردستان واقع در شهرک صنعتی سنندج، از سال ۱۳۶۷ با تولید انواع پارچه‌های پنبه‌ای، الیاف مصنوعی و متقال خام در راستای تولید لباس‌های مانتویی و کت‌و شلوار مجلسی در راستای تولید ملی گام بر می‌دارد.

منبع:تسنیم 

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کارخانه تولید اشتغال زایی دادگستری استان کردستان ستاد اقتصاد مقاومتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۴۷۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید روزانه بیش از ۱۲ تُن کنسرو ماهی در اردبیل

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل و به نقل ازاداره کل شیلات استان اردبیل، محمد اله‌بخش در بازدید از واحد تولیدی شرکت صنایع غذایی و بسته‌بندی سروتن، تولیدکننده فرآورده کنسرو ماهی‌تُن و کنسرو‌های گوشتی نمین اظهار کرد: این کارخانه با ظرفیت اشتغال ۱۵۰ نفر و تولید روزانه ۱۲ تن انواع کنسرو ماهی از ظرفیت مهم تولید کنسرو تُن‌ماهی در شمال غرب کشور بشمار می‌رود.
وی افزود: این کارخانه با سرمایه‌گذاری انجام‌یافته و طرح توسعه در کوتاه‌مدت، ظرفیت تولید بیش از ۱۲ کنسرو تُن‌ماهی در روز را داشته و با تولید ۵ نوع محصول از انواع ماهیان شامل «ماکرل - گیدر» و «هوور وزرده»، به‌صورت بهداشتی و با تجهیزات و دستگاه‌های پیشرفته آزمایشگاهی با فنّاوری بسیار بالا در سطح کشور در حال تولید و ارسال به سراسر نقاط کشور است.
مدیرکل شیلات استان اردبیل با اشاره به اینکه توجه به تنوع محصولات شیلاتی یکی از مهم‌ترین بخش‌های جذاب برای صاحبان سرمایه است، بیان داشت: مهم‌ترین نکته در این سرمایه‌گذاری چرخه تأمین مواد اولیه و دستیابی به بازار‌های هدف قابل‌اعتماد و تضمین فروش محصولات تولیدی است.
مدیرکل شیلات استان اردبیل با بازدید از خط تولید و آزمایشگاه‌های کارخانه در دیدار با مدیران کارخانه در جریان روند پیشرفت طرح‌های توسعه این مجموعه قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • بررسی مشکلات کارخانه روغن نباتی گلناز با حضور مسئولین قضایی استان کرمان/گوش شنوا برای حل مشكل واحدهای توليدی
  • فعالیت واحد تولیدی پلمب شده در شهرک صنعتی قدیم فیروزکوه از سر گرفته شد
  • اجازه نمی‌دهیم هیچ واحدی دچار رکود و تعطیلی شود
  • بررسی موانع آغاز به کار واحدهای جدید استحصال یُد در نخستین جلسه اقتصاد مقاومتی دادگستری گلستان
  • تولید روزانه بیش از ۱۲ تُن کنسرو ماهی در اردبیل
  • وضع برخی از قوانین، موجب سنگ اندازی در تولید می‌شود
  • وضع برخی قوانین موجب سنگ‌اندازی در تولید می‌شود
  • حمایت از واحدهای تولیدی استان کرمان
  • پلمب کارخانه تولیدی با انتشار بوی نامطبوع در فیروزکوه باز شد
  • دستگاه قضایی پیشران حمایت از تولید و اشتغال در استان تهران است