Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ــ نماینده ولی‌فقیه در گیلان با اشاره به معضلات پسماند و آلودگی‌های آن در استان گیلان گفت: لازم است کارگروهی ویژه‌ برای حل این معضل تشکیل شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، آیت‌الله رسول فلاحتی عصر امروز در مراسمی که با حضور رییس جمهور، نخبگان گیلان، علماء، خانواده شهدا و جمعی از اقشار مردم گیلان برگزار شد اظهار داشت: با آغاز فعالیت دولت سیزدهم همواره بارقه امیدی در دل تمامی اهالی انقلاب اسلامی و نیروهای ارزشمند انقلاب ایجاد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی‌فقیه در گیلان با اشاره به فعالیت‌های خوب دولت سیزدهم در حوزه سیاست خارجی و داخلی گفت: توازن در سیاست بین‌الملل با صیانت از استقلال و عزت کشور، توجه به قدرت‌های نوظهور در دنیای پیرامون و سایر کشورها و مبارزه بی‌امان با تحریم‌های ظالمانه از جمله اقدامات انجام شده است.

آیت‌الله فلاحتی توجه و اتکا به توانمندی‌های‌ داخلی و مردم در دولت سیزدهم را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: در مساله تامین واکسن کرونا در دنیا شاخص شدیم و در حوزه تجمیع و نگهداری ارزاق عمومی و کالاهای اساسی مردم نیز اقدامات قابل توجهی انجام شد.

معاون اجرایی رئیس جمهور: اعتبار ساخت سد دیورش رودبار گیلان در بودجه سنواتی لحاظ می‌شوددیدار رئیس جمهور با نخبگان، علماء، خانواده شهدا، ایثارگران و اقشار مختلف مردم گیلان آغاز شدوزیر جهاد کشاورزی: 1637 میلیارد تومان اعتبار برای توسعه کشاورزی در گیلان اختصاص یافت

امام جمعه رشت خاطرنشان کرد: دشمن تلاش می‌کرد با هماهنگی برخی سمپادهای خود، بازار و مراکز تجمیع کالاهای اساسی مردم را خالی کند اما دولت سیزدهم تلاش‌های خوبی برای نگهداری ارزاق عمومی مردم داشت که امیدبخش بوده است.

وی برخی مسائل و مشکلات گیلان را مورد اشاره قرار داد و با بیان اینکه در طول سال‌های گذشته، بعضی بخش‌ها در این استان مورد توجه قرار نگرفت یا بدان اندک توجه شده است افزود: مساله محیط‌زیست و پسماند که شیرابه‌های آن به دو رودخانه گوهررود و زرجوب رشت می‌ریزد و به مرداب انزلی منتهی می‌شود از جمله مشکلات است.

رییس ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان گیلان با بیان اینکه معضلات پسماند و آلودگی‌های آن، مردم استان گیلان به‌ویژه مردم رشت را آزار می‌دهد خاطرنشان کرد: لازم است کارگروه ویژه‌ای برای حل این معضل در استان تشکیل و این مساله حل شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با تاکید بر اینکه شرکت‌ها و کارخانجات تعطیل شده و نیمه تعطیل شده استان بایستی احیا شوند ابراز داشت: هم‌گرایی و هم‌آوایی بین نیروهای استان برقرار است و امیدواریم بتوانیم با استفاده از ظرفیت‌ها، مشکلات را برطرف کنیم.

همسر شهید جبهه مقاومت "سردار محمدعلی حق‌بین" نیز در این مراسم با اشاره به ضرورت به‌کار گیری نیروهای انقلابی و دلسوز گیلانی در مابقی انتصابات اظهار داشت: استان گیلان سابقه درخشانی در مبارزه با استکبار جهانی دارد و هشت هزار شهید در دوران دفاع مقدس تقدیم کرده است.

فاطمه اصغری‌خواه با بیان اینکه اتخاذ رویکردهای غیرکارشناسی در دولت‌های گذشته منجر به عدم پیشرفت استان گیلان شد افزود: گیلان امروز با طرح‌های نیمه‌کاره زیاد با صرف هزینه‌های هنگفت مواجه است لذا از دولت سیزدهم انتظار داریم با اتخاذ رویکردی درازمدت باعث پیشرفت این خطه شود.

وی خاطرنشان کرد: این مردم پس از سال‌ها تحملِ مشکلات، انتظار دارند که از جوانان انقلابی کارآمد در بدنه نظام استفاده شود و در سیاست داخلی نیز انتظار داریم مقتدرانه با انجام کارهای جهادی برای رفع مشکلات معیشتی این مردم وفادار گام برداشته شود.

به گزارش تسنیم، در ابتدای این جلسه نمایندگانی از جامعه نخبگان گیلان، کشاورز، اساتید، دانشجو، خانواده شهدا، ایثارگران و جمعی از اقشار مختلف مردم گیلان پیرامون مشکلات و مسائل استان صحبت کردند.

انتهای پیام/612/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه استان گیلان دولت سیزدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۴۷۷۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار جمعی از مدیران دانشگاه علوم پزشکی با نماینده ولی فقیه در استان

نماینده ولی فقیه در استان گفت: اسلام دوست دارد برنامه‌ای پیاده کند تا بشر هم ازسلامت جسم و هم سلامت روح برخوردار باشد و بکوشد تا همه جنبه‌های زندکی خود راتامین سازد.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم افزود: دین اسلام برای بهتر زیستن بشر به سلامتی انسان‌ها توجه بسیاری قایل است، زیرا سلامتی انسان سبب می‌شود اززندکی خود لذت برده و به سعادت نزدیک شود.

وی با بیان اینکه پیامبر اکرم (ص) می‌فرماید قدر جوانی را قبل از پیری، سلامتی را قبل از بیماری، غنای خود را راقبل ازفقیری و زندگی تان را قبل ازمرگ دانسته و غنیمت بشمارید افزود: در دین اسلام تاکید بیشتری به پیشگیری قبل از درمان شده است و حتی اهمیت داده شده است و سعی دارد برای انسان‌ها راه‌هایی که سلامت راحفظ می‌کندمعرفی کند.

وی ورزش کردن، پرهیز از فشار‌های روحی در مواقع مختلف، روزه داری، پرهیز از اسراف در همه بخش‌ها و در نهایت ازدواج را از تاکیدات دیگر اسلام برای سلامتی انسان برشمرد و گفت: ازدواج سبب سلامتی روح و جسم شده و از بسیاری از بیماری‌ها جلوگیری می‌کند، اسلام سعی دارد ورزش کردن رادر بین مردم نهادینه کند تا سلامتی مردم به خطر نیفتد و با ورزش سلامت روح و سلامت جان خود راتامین کند.

امام جمعه تبریز در بخش پایانی سخنان خود لظهار داشت: رسانه ملی نقش مهمی در سلامت جامعه دارد، چون مردم باید ببینند و بشنوند تا موضوع فرهنگ سازی در زمینه سلامت و ورزش کردن نهادینه شود.

 رییس دانشگاه علوم پرشکی تبریز نیزگفت: یکم تا هفتم اردیبهشت هفته سلامت نامگذاری شده است و امسال با شعار «سلامت خانواده و مردمی سازی سلامت» در خصوص پیشگری از بیماری‌ها اقدام می‌شود.

نقی پور افزود: برای سلامت مردم و گسترش عدالت در بخش سلامت، برنامه سلامت خانواده که ازمنویات مقام معظم رهبری است به کارنامه تبدیل شده است و در شهر‌های بالای ۵۰ هزارنفر هم اجرایی می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • فعال شدن صنایع راکد لرستان نیازمند نگاه ویژه دولت
  • دیدار جمعی از مدیران دانشگاه علوم پزشکی با نماینده ولی فقیه در استان
  • نقدعلی، نماینده مجلس: نیروی انتظامی قبل از آنکه لایحه حجاب به سرمنزل مقصود برسد پیش‌دستی کرد؛ قدردان شماییم/ نمایندگان نسبت به معیشت این عزیزان اقدام کنند که هر روز شهدایی را تقدیم می‌کنند
  • پسماند و مشکلات فراوان در کردستان
  • راه حل رفع مشکلات کشور رای به گزینه های توانمند در انتخابات است
  • سایت پسماند سراوان، درد بی درمان گیلان/ از جمع آوری سطل‌های زباله تا بحران زباله در آینده نزدیک + فیلم
  • رفع معضلات تالاب انزلی نیازمند راهکارهای مناسب و کارشناسی است
  • هشدار نماینده ولی فقیه به اعضای شورای اسلامی شهر ارومیه/ برای جبران عقب افتادگی‌ها از حواشی بپرهیزید
  • اقتدار ایران در جهان بار دیگر اثبات شد
  • اثبات اقتدار ایران در جهان با اقدام اخیر سپاه