Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام حسن دهشیری در خطبه‌های نماز جمعه در مسجد موسی بن جعفر (ع) اردستان
افزود: جامعه امروز باید با تلاش فوق العاده جهاد تبیین، در مقابل دشمنانی که انقلاب اسلامی را می‌خواهند وارونه جلوه داده، عمل شیطانی انجام می‌دهند تا چهره انقلاب را مخدوش کرده مردم را از نظام اسلامی ناامید کنند ایستادگی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: بهمن، ماه خاطره‌انگیز است، چرا که دهه مبارک فجر با ورود حضرت امام خمینی (ره) در ۱۲ بهمن سال ۱۳۵۷ به کشور آغاز و تا ۲۲ بهمن که مصادف با پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری ایشان به پایان رسید در منطقه و جهان بسیار مهم و اثرگذار است.

خطیب جمعه اردستان با اشاره به تلاش دشمنان برای نابودی اسلام و زیرسلطه قرار دادن کشورهای اسلامی و کمک ایران به مظلومان، ادامه داد: دشمنان می‌گویند شما به سوریه، لبنان، یمن، عراق و دیگر کشورهای تحت ستم چه کار دارید، این در حالی است که اسلام حامی مظلومان است و می‌گوید هر کجا مظلومی تقاضای یاری کرد باید به او کمک شود.‌

وی اضافه کرد: اکنون هفت سال است مردم مسلمان و مظلوم یمن تحت تحریم همه جانبه و جنگ قرار دارند که غیرانسانی است و ما وظیفه داریم طبق قانون اسلام به یاری آنان برویم، این در حالی است که در چند روز اخیر ائتلاف سعودی در یک حمله وحشینانه به این کشور ۹۰ نفر را شهید و بیش از ۲۶۰ نفر را زخمی کرد و یمن به تلافی این عمل امارات را هدف قرار داد.

حجت الاسلام دهشیری در بخش دیگری از سخنان خود با توجه به گفت‌وگوی رییس جمهور با مردم از طریق صداوسیما اظهار امیدواری کرد: موضوع اقتصاد و بحث جراحی اقتصادی که مطرح شد هرچه زودتر به اجرا درآید تا مشکل مهم و تاثیرگذار مردم حل شود.

وی به موج‌ ششم ویروس کرونا در کشور اشاره کرد و گفت: امیکرون درگیری را در کشور افزایش داده و تعدادی از شهرها به رنگ قرمز و نارنجی درآمده که اجرای شیوه‌نامه‌های بهداشتی باید بیشتر مورد توجه همگان قرار گیرد و مردم دز سوم کرونا را تزریق کنند تا این ویروس خطرناک با کمترین آسیب کشور را ترک کند.

امام جمعه اردستان با اشاره به احتمال بارندگی‌ها در شهرستان، از شهرداری اردستان و دیگر مسوولان مربوطه خواست موضوع سیل را جدی گرفته نسبت به پاکسازی مسیل‌ها اقدام کنند تا در زمان بارندگی‌ها مشکلی برای مردم منطقه به وجود نیاید و خسارت کمتر وارد شود.

حجت الاسلام دهشیری به عملیات چندین ساله ساخت مصلای اردستان اشاره و اضافه کرد: ساخت این مجموعه برای شهرستان یک ضرورت است، از سویی سال‌هاست این همه اعتبار تملک دارایی به شهرستان آمد اما قطره‌ای به مصلی داده نشد؛ این مصلی تنها مخصوص اقامه نماز جمعه نیست و فعالیت‌های جانبی و فرهنگی در آن انجام خواهد شد.

شهرستان اردستان با افزون بر ۴۳ هزار نفر جمعیت در ۱۱۸ کیلومتری شمال شرقی اصفهان واقع شده است.

برچسب‌ها انقلاب اسلامی ایران اردستان شورای سیاست گذاری ائمه جمعه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انقلاب اسلامی ایران اردستان شورای سیاست گذاری ائمه جمعه انقلاب اسلامی ایران اردستان شورای سیاست گذاری ائمه جمعه انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۴۷۸۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی جشن امام حسنی‌ها جلوه‌ای از عشق ملت ایران به کتاب الهی بود

محمد باقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی روز چهارشنبه - ۸ فروردین ماه - در پیامی ضمن قدردانی از برگزارکنندگان جشن امام حسنی‌ها که روز گذشته در استادیوم آزادی برگزار شد، اعلام کرد: برپایی بزرگترین رویداد قرآنی کشور با حضور و اجتماع باشکوه قرآن‌دوستان در برنامه "محفل قرآنی امام حسنی‌ها (ع) " و در روز ولادت باسعادت آن حضرت در استادیوم آزادی تهران، جلوه‌ای درخشان از عشق و ارادت ملت موحد و خداجوی ایران‌اسلامی به کتاب الهی و شعائر دینی را در تاریخ ثبت و به یادگار گذاشت.

وی در این پیام تاکید کرد: قرآن کریم باعث نشاط و طراوت دل‌ها، دریای بی‌انت‌های معرفت و کلید هدایت و تربیت افراد و جوامع به‌سوی کمال و نیل به ارزش‌های اخلاقی و انسانی است.

قالیباف: برپایی جشن امام حسنی‌ها جلوه‌ای از عشق ملت ایران به کتاب الهی بود

رییس مجلس شورای اسلامی در ادامه پیام خود آورده است: قرآن برترین و ماندگارترین اثر آسمانی و جاودانه‌ترین پیامی است که خداوند برای هدایت بشر بر بهترین بنده خویش نازل و این کتاب نورانی را به‌عنوان شفا و رحمت برای مومنین معرفی فرمود و چه‌بسیار مشکلات و سختی‌ها که به برکت تمسک به قرآن به گشایش و خیر و رحمت منتهی شده است.

وی در ادامه ضمن تجلیل از شرکت‌کنندگان در این جشن و آیین معنوی و تقدیر و تشکر از دست‌اندرکاران، برنامه‌ریزان و تمام عوامل اجرایی که در برگزاری این اتفاق و رویداد مبارک نقش‌آفرینی کردند، ابراز امیدواری کرد با استعانت از فیوضات، انس و الفت با این کتاب آسمانی، در مسیر روشن رستگاری و سعادت زندگی دنیوی و اخروی گام برداریم.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی مجلس

دیگر خبرها

  • مردم از گرانی‌ها و نوسانات بازار گلایه دارند
  • هوشیار باشیم توطئه انشقاق بین مردم و نظام عملیاتی نشود
  • ترس دشمن از گسترش انقلاب اسلامی
  • برپایی جشن امام حسنی‌ها جلوه‌ای از عشق ملت ایران به کتاب الهی بود
  • وارونه جلوه دادن حقایق به سبک آمریکایی، از جنگ عراق تا فاجعه غزه
  • رهبر انقلاب: مقاومت بی‌نظیر نیروی مقاومت و مردم غزه به اسلام عزت بخشیده/ ایران در حمایت از فلسطین و غزه تردید نخواهد کرد
  • رهبر انقلاب: ایران در حمایت از فلسطین و غزه تردید نخواهد کرد
  • رهبر انقلاب: جمهوری اسلامی ایران در حمایت از فلسطین و غزه تردید نخواهد کرد
  • رهبر انقلاب به اسماعیل هنیه: مقاومت بی‌نظیر نیروی مقاومت و مردم غزه به اسلام عزت بخشیده است
  • سالک، عضو جامعه روحانیت مبارز: مردم مهمترین هدف مورد هجوم دشمن است/ خیلی از اصول‌گرایان هم کوتاهی کردند/ وجود انسان‌های بی‌بصیرت مانع رشد وحدت امت است