Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-19@21:38:39 GMT

حمایت از مردم مظلوم یمن در مصلای ساری

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۴۷۹۵۳

حمایت از مردم مظلوم یمن در مصلای ساری

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، مردم مازندران مروز بعد از خطبه‌های نماز جمعه با سر دادم شعارهای حمایت خود از مردم مظلوم یمن اعلام کردند.

نمازگزاران ساروی قرار بود از مصلا به سمت میدان شهدا راهپیمایی کنند که با توجه به بارش باران این تجمع در مصلای ساری برگزار شد.

و مردم با در دست داشتن پلاکاردهای مرگ بر اسرائیل و آمریکا انزجار خود را نسبت به این جنایتکاران و ایادی آنها اعلام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/

منبع: فارس

کلیدواژه: تجمع اعتراضی راهپیمایی مردم مظلوم یمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۴۷۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع تصرف اراضی ملی در شهرستان قائم شهر

روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران ساری اعلام کرد: در راستای اجرای دوفقره تبصره ذیل ماده ۵۵ قانون حفاظت و بهره برداری از منابع طبیعی، سرجنگلبان، مامورین یگان حفاظت بخش بیشه سر، اقدام به رفع تصرف، دو قطعه از اراضی جنگلی ملی واقع در منطقه هفت تن قائم شهر نمودند که بر این اساس آثار تصرفی اعم از پرچین‌ها از میان برداشته و عرصه‌ها اعاده به وضع سابق شد.

هموطنان می‌توانند در صورت مشاهده وقوع هرگونه تخلف در حوزه منابع طبیعی از قبیل قطع و حمل چوب آلات جنگلی، برداشت و حمل گیاهان مرتعی، برداشت و حمل محمولات فرعی جنگلی (چلم، خزه، سرخس و...) تصرف و تخریب اراضی ملی و حریق در عرصه‌های جنگلی و مرتعی را با شماره‌های ۲۴ ساعته امداد جنگل و مرتع ۱۵۰۴ و ۱۳۹ در میان بگذارند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • راهپیمایی صومعه سرایی ها در حمایت از مردم مظلوم غزه
  • ادامه فریاد‌های حمایت از مردم مظلوم غزه
  • راهپیمایی نمازگزاران اصفهانی در حمایت از مردم غزه
  • راهپیمایی مردم بیرجند در حمایت از عملیات وعده صادق و مردم غزه+ فیلم و عکس
  • برگزاری راهپیمایی مردمی اصفهانی‌ها در حمایت از مردم مظلوم و عملیات «وعده صادق»+ عکس و فیلم
  • راهپیمایی مردم چهارمحال و بختیاری در حمایت از عملیات وعده صادق
  • مرگ ۹۱ نفر بر اثر مصرف مواد مخدر در مازندران
  • راهپیمایی مازندرانی‌ها در حمایت از مردم غزه و عملیات وعده صادق
  • برگزاری راهپیمایی همبستگی با مردم غزه در بندرعباس بعد از نماز جمعه
  • رفع تصرف اراضی ملی در شهرستان قائم شهر